Mag ik even kwijt #6

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Dubbele P »

Station Soestduinen, inclusief gevelbordje :P
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Ruben »

Niet onaardig. :)

Kan alleen nog maar dromen over een huis kopen. Een huis überhaupt trouwens, want hier is ook al niets te huren. Ik sterf nog eens in dit studentenkot. :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Aking »

Yeah! de eerste keer dat ik gezeik hier in de flat meemaak, door vandalisme zijn 12 van de 16 liften buiten gebruik :shock:
aldus een brief die ik vandaag kreeg :roll:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Justin »

Zo, en weer terug uit Londen, was leuk, met wat metrolijntjes gereisd... Allereerst de heenreis per Eurostar... dit was compositie nummer 3011. En ik heb het gemerkt, die vreselijke drukverschillen op het Engelse vasteland met de tunnels. Heb 5-6x mijn oren open moeten krijgen, en zelfs kauwgom helpt gewoon niet :s. Verder... voornamelijk op en neer de Victoria/Piccadilly line van Finsbury Park naar Green Park en dan overstappen op de Jubilee naar Westminster, de Circle line gepakt, de Central line, het was wel erg leuk. Zelf ook nog een kijkje wezen nemen op Paddington voor de treintjes, erg fascinerend dat bijna alles diesel daar is. Zou je haast niet zeggen.

Ook nog een koersdisplay foutje aangetroffen van vanochtend toen ik van Hyde Park Corner naar King's Cross St. Pancras ging:

"This is a Piccadilly Line service to 2490" (had Cockfosters moeten zijn). Ook de omroep speelde niet af, maar het bleef daardoor wel erg rustig.

Ondanks dat ik echt niet zo veel dingen heb gezien (omdat ik bezig was op de conferentie), vond ik Londen een erg, erg, erg, fraaie, mooie stad ook. En helemaal bijzonder omdat ik op één ochtend na alleen maar zon heb gehad. Helaas had ik geen fotocamera bij me, dus heb alleen crappy telefoonfoto's :(.

En over drie weken... Parijs verkennen 8-)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Wubbo »

@Fles: Madurodam? ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

Chauf21 schreef:Wauw :o
Waar is je oog zo op gevallen? Utrecht, Amersfoort of iets totaal anders?
Iets totaal anders 8-)

Eind 2009 hoop ik een splinternieuw appartement te betrekken op nog geen minuut stuiteren vanuit een groot IC/PE-station :pos:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

Dubbele P schreef:Station Soestduinen, inclusief gevelbordje :P
Gevelbordje??!! :shock:

Ja ja ik hap wel ff ;)
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door tsov »

Bij een bedrijf bij mij in de buurt is blijkbaar vandaag een ongeluk gebeurd...
Er hangt daar zo'n teller aan de gevel: "Deze locatie werkt ... dagen zonder ongevallen" Die stond van de week ergens in de 200, vandaag stond er 0 :o
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Mikos »

Dat heb ik op Schiphol ook wel eens gezien, ja. Daar staat een bord aan Airside, waar dezelfde gegevens worden weergegeven. Maar wat zij zien als een ongeluk, dat staat er dan weer niet bij... :wink:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Geert »

Zo, vandaag moesten we een poster presenteren over een project met een vak op de uni en we hadden volgens iedereen de mooiste poster :D Helaas geen trip naar Londen voor ons groepje, maar een flesje universiteitswijn. Ook leuk ;)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Daantje »

Mijn scriptie is af en jullie moeten eens weten hoe lekker dat voelt 8-) :pos:

Vandaag ook laatste stagedag gehad, morgen naar Berlijn :) Daarna nog anderhalve week om een presentatie in elkaar te draaien en 17 november verdediding en dan ben ik afgestudeerd :D
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Wubbo »

Mandarijntjes zijn lekker.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21332
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Meltrain »

Zo, inmiddels ben ik sinds vrijdag weer thuis, maar door toestweek enzo ben ik nu pas weer op OVinNL.
De reis naar Mumbai was echt geweldig: ik heb dingen gezien die je niet voor mogelijk houdt, zoals door kleine kinderen achtervolgd worden die om een paar Roepies bedelen. Op zulke momenten besef je je toch maar weer hoe goed het hier is...
De reis zelf was iets minder, want we hadden op de heenweg een vertraging van 4 uur op het vliegveld van Helsinki, wat dus bovenop de wachttijd van 5 uur kwam. We hebben uit verveling dus maar spelletjes als 'Doen, Durven of de Waarheid', waarbij ik met een karretje door de hal moest rennen. :mrgreen:
Het enige probleem is dat je dus bijna twee weken met mensen zit die je normaal 8 uur per dag ziet en daardoor kwamen er wel eens kleine irritaties. Gelukkig zijn wij al redelijk volwassen en kwamen er geen grote ruzies.
Ik heb helaas geen treinfoto's gemaakt, maar wel enkele busfoto's. Deze verschijnen t.z.t. nog wel op dit forum.

Maar al met al vond ik het een unieke reis, die ik absoluut niet had willen missen.
Mijn leraar informatica heeft een (nu nog korte) weblog gemaakt, die hier te vinden is.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Karl »

In het kader van wat ging je naar India?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21332
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Meltrain »

Een maatschappelijk project, met als doel om o.a. een film te maken om zo kinderen te sponsoren zodat ze naar school kunnen.
Verder waren we er ook om activiteiten met straatkinderen en gehandicapte kinderen te doen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Daantje »

Wubbo schreef:Mandarijntjes zijn lekker.
Zijn daarom ook al ingepakt ;)
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door tsov »

Ik ga maar eens naar bed...
Morgen om 5.15 gaat de wekker :shock: Om 7.00 vertrekt de bus van het Stadionplein voor een excursie naar Ieper (1e Wereldoorlog-zooi *O*) van de studievereniging. Weekendje België wordt dat dus voor mij :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Karl »

meltrain schreef:Een maatschappelijk project, met als doel om o.a. een film te maken om zo kinderen te sponsoren zodat ze naar school kunnen.
Verder waren we er ook om activiteiten met straatkinderen en gehandicapte kinderen te doen.
En is 't gelukt?
Het is een spectrum.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Justin »

tsov schreef:Bij een bedrijf bij mij in de buurt is blijkbaar vandaag een ongeluk gebeurd...
Er hangt daar zo'n teller aan de gevel: "Deze locatie werkt ... dagen zonder ongevallen" Die stond van de week ergens in de 200, vandaag stond er 0 :o
Struyk Verwo is dat. Daar werkt mijn schoonpapa :p. Overigens stond die teller in 2006 of 2007 op een wat hoger getal :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Bastiaan »

Pff, leuk zo'n "Moorkop" van BEMO. Maar is het nou zo'n probleem om gewoon de remblokken mee te gieten in het onderstel, in plaats van dat ik ze er zelf op moet zetten?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

:kater:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Ik ben echt nu al straalbezopen :D Wie weet wat de avond nog meer brengen gaat!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21332
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Meltrain »

Karl schreef:
meltrain schreef:Een maatschappelijk project, met als doel om o.a. een film te maken om zo kinderen te sponsoren zodat ze naar school kunnen.
Verder waren we er ook om activiteiten met straatkinderen en gehandicapte kinderen te doen.
En is 't gelukt?
Vorig jaar was er al een groep leerlingen gegaan en die hadden toen ook een film gemaakt.
Naar aanleiding van die film hebben we toen 59 Indiase kinderen voor twee jaar naar school kunnen sturen.
Nu hopen we weer geld in te zamelen, zodat het voor die kinderen niet bij die twee jaar blijft, maar hopelijk een hele schoolcarrière.
deadlock schreef:Ik ben echt nu al straalbezopen :D Wie weet wat de avond nog meer brengen gaat!
Als ik jou was, zou ik het dan maar bij cola houden. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Mark »

deadlock schreef:Ik ben echt nu al straalbezopen :D Wie weet wat de avond nog meer brengen gaat!
Oom 22:48? Dan ben ik nog niet eens begonnen met drinken joh ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Caspar »

Fles schreef:Eind 2009 hoop ik een splinternieuw appartement te betrekken op nog geen minuut stuiteren vanuit een groot IC/PE-station :pos:
Wat is een PE station?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten