Mag ik even kwijt #130
Re: Mag ik even kwijt #130
Pff de komende 4 dagen worden zwaar voor mij. Topdrukte op het werk vanwege carnaval en elke dag werken tot een uur of 5.00. Dinsdag ben ik weer vrij en dan lig ik dood op mijn bed denk ik.
Re: Mag ik even kwijt #130
Hoe laat mag / moet je telkens beginnen?Michael schreef:Pff de komende 4 dagen worden zwaar voor mij. Topdrukte op het werk vanwege carnaval en elke dag werken tot een uur of 5.00. Dinsdag ben ik weer vrij en dan lig ik dood op mijn bed denk ik.
Re: Mag ik even kwijt #130
Morgen om 19.00, Zaterdag om 19.00, Zondag om 17.30 en Maandag om 17.00
Re: Mag ik even kwijt #130
Lange dagen dus :? -o- .
-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00
Re: Mag ik even kwijt #130
En ik heb mn 3 werkdagen voor deze week net afgerond. Nu weer 3 vrij *O*
Re: Mag ik even kwijt #130
Morgen begin van de middag nog even een tentamen maken en daarna weekend. In hoeverre je het weekend kan noemen, want ik moet zowel op zaterdag als op zondag werken. Ach, gelukkig is mijn nieuwe lesrooster redelijk relaxed: iedere dinsdag vrij.
Re: Mag ik even kwijt #130
Ik heb alleen maandag vrij van school, maar dan werk ik. Weekend vrij <3
Komt wel goed schatje.
Re: Mag ik even kwijt #130
Die Deense serie Borgen die op Nederland 3 wordt uitgezonden is echt goed. Echt Scandinavisch kwaliteitsproduct.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #130
Ik ben nu wel echt helemaal klaar met het winterse weer.. Er wordt nu nog meer sneeuw verwacht voor aanstaande zaterdag/zondag..
Komt wel goed schatje.
Re: Mag ik even kwijt #130
Dan ben je niet de enige die er klaar mee is. Van mij mag de lente nu wel komen, maarja het duurt nog tot maart.Thom91 schreef:Ik ben nu wel echt helemaal klaar met het winterse weer.. Er wordt nu nog meer sneeuw verwacht voor aanstaande zaterdag/zondag..
En ijspret zit er (gelukkig) voorlopig ook niet in .
Re: Mag ik even kwijt #130
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #130
Heeft iemand dit al gelezen? http://ptadc.nl/OVM-15_artikel_Arco_Sierts_7-2-2013.pdf
Even vetgedrukt want belangrijk. Ik denk dat Fles er blij van wordt.
Even vetgedrukt want belangrijk. Ik denk dat Fles er blij van wordt.
Laatst gewijzigd door deadlock op vr 08 feb 2013, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #130
Nou jah, sneeuw... Tussen Utrecht en Arnhem lag nog vrij veel trouwens.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #130
Ik heb het gelezen maar kan er niet veel mee. Ik vind het zo een onsamenhangend verhaal waar ik niet veel meer uit haal dan 'alles is kut'. Maar misschien is dat precies wat Arco bedoelt ;-)deadlock schreef:Heeft iemand dit al gelezen? http://ptadc.nl/OVM-15_artikel_Arco_Sierts_7-2-2013.pdf
Even vetgedrukt want belangrijk. Ik denk dat Fles er blij van wordt.
Re: Mag ik even kwijt #130
Hoezo kan je er niets mee? Het is toch gewoon de vinger op de zere plek leggen? Er wordt alleen maar treintjes gereden in plaats van daadwerkelijk vervoeren.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #130
Wubbo heeft wel gelijk, het is een onsamenhangend verhaal dat vooral de man in de hemel prijst maar waaruit eigenlijk blijkt dat hij niet de vaardigheden heeft om de machtsmachine een spiegel voor te houden. En dan krijg je verbitterde artikelen als dit.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #130
Hoe kom je erbij dat hij die vaardigheden niet heeft? En hoezo is het een onsamenhangend verhaal? De rode draad is mismanagement en miscommunicatie en het denken in problemen en niet in oplossingen of ben ik nou zoveel beter in begrijpend lezen dan jij?Bee schreef:Wubbo heeft wel gelijk, het is een onsamenhangend verhaal dat vooral de man in de hemel prijst maar waaruit eigenlijk blijkt dat hij niet de vaardigheden heeft om de machtsmachine een spiegel voor te houden. En dan krijg je verbitterde artikelen als dit.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #130
Om meteen maar met een persoonlijke aanval te komen is ook niet nodig, zo werkt een discussie niet.
In het artikel staan vooral heel veel ideeën die de beste man heeft bedacht en/of voorgesteld maar hij kan duidelijk niet aangeven hoe hij deze ideeën bij de NS, ProRail of de politiek aan de man moet brengen. Daaruit blijkt dat er dus een stukje van de puzzel mist en dan krijg je artikelen als dit waarin de man als visionair wordt geschetst maar waarvan eigenlijk niets terechtkomt omdat hij het stukje machtspolitiek niet onder de knie heeft. Dat maakt het een stukje een verbitterd verhaal van een man die het wel snapt maar niets voor elkaar krijgt.
Hij zegt wel "je moet de organisaties pakken op hun zwakke punt", maar als dat zou werken zouden meer van zijn ideeën verder zijn gekomen dan de tekentafel, of niet soms? Uit het verhaal blijkt eerder dat de door hem toegepaste strategie vooral zorgt voor krampbewegingen.
In het artikel staan vooral heel veel ideeën die de beste man heeft bedacht en/of voorgesteld maar hij kan duidelijk niet aangeven hoe hij deze ideeën bij de NS, ProRail of de politiek aan de man moet brengen. Daaruit blijkt dat er dus een stukje van de puzzel mist en dan krijg je artikelen als dit waarin de man als visionair wordt geschetst maar waarvan eigenlijk niets terechtkomt omdat hij het stukje machtspolitiek niet onder de knie heeft. Dat maakt het een stukje een verbitterd verhaal van een man die het wel snapt maar niets voor elkaar krijgt.
Hij zegt wel "je moet de organisaties pakken op hun zwakke punt", maar als dat zou werken zouden meer van zijn ideeën verder zijn gekomen dan de tekentafel, of niet soms? Uit het verhaal blijkt eerder dat de door hem toegepaste strategie vooral zorgt voor krampbewegingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #130
Het was geen persoonlijke aanval, ik vroeg het me daadwerkelijk af.Bee schreef:Om meteen maar met een persoonlijke aanval te komen is ook niet nodig, zo werkt een discussie niet.
Ja hallo, mij beschuldigen van een drogreden en vervolgens zelf ook enorme maken in dezelfde categorie als "Iedereen gelooft in X dus X moet wel waar zijn." Hoezo blijkt dat uit het verhaal? Concretiseer eens? Het is allemaal uitzonderlijk logisch wat er in dat artikel staat en kleine punten zijn hier al ettelijke keren aangehaald. Daarnaast blijkt dat de NS en de regering al jaren ongelofelijk onwillig zijn als het bijvoorbeeld gaat om het verhogen van baanvaksnelheden. Denk aan het hele "ATB-NG mag niet naast ATB op hetzelfde baanvak want dat stoort elkaar"-verhaal wat de NS jaaren heeft volgehouden. Jij gelooft serieus dat de NS op simpele oplossingen zit te wachten? Laat me niet lachen.In het artikel staan vooral heel veel ideeën die de beste man heeft bedacht en/of voorgesteld maar hij kan duidelijk niet aangeven hoe hij deze ideeën bij de NS, ProRail of de politiek aan de man moet brengen. Daaruit blijkt dat er dus een stukje van de puzzel mist en dan krijg je artikelen als dit waarin de man als visionair wordt geschetst maar waarvan eigenlijk niets terechtkomt omdat hij het stukje machtspolitiek niet onder de knie heeft. Dat maakt het een stukje een verbitterd verhaal van een man die het wel snapt maar niets voor elkaar krijgt.
Hij zegt wel "je moet de organisaties pakken op hun zwakke punt", maar als dat zou werken zouden meer van zijn ideeën verder zijn gekomen dan de tekentafel, of niet soms? Uit het verhaal blijkt eerder dat de door hem toegepaste strategie vooral zorgt voor krampbewegingen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #130
Interesing!deadlock schreef:Heeft iemand dit al gelezen? http://ptadc.nl/OVM-15_artikel_Arco_Sierts_7-2-2013.pdf
Even vetgedrukt want belangrijk. Ik denk dat Fles er blij van wordt.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #130
Ik vond het artikel sowieso redelijk kritiekloos. Op zijn zachtst gezegd vreemd als die man zo onder vuur ligt bij de gevestigde orde, er wordt haast klakkeloos van uit gegaan dat hij dan wel de wijsheid in pacht heeft.
Re: Mag ik even kwijt #130
Ten eerste: volgens mij staan de overheid, de NS en ProRail helemaal niet negatief tegenover het verhogen van baanvaksnelheden, maar wel tegenover het aanpassen van het ATB-systeem omdat er heel lang werd geloofd dat ETCS spoedig zou komen. Inmiddels is over de komst van ETCS concreet besloten dus zit er nu enigszins schot in dat dossier.
De beste man komt meerdere keren met een dossier waaruit blijkt dat hij er verstand van heeft: Achterhoekse lijn, Zwolle Zuid, problematiek Valleilijn, maar elke keer zou hij stuiten op mensen die niet luisteren, die hem negeren of die met smoesjes komen. Daarvoor moet een reden zijn: ik weiger te geloven dat het gehele spoorwezen bestaat uit "systeemautisten" die geen communicatievoelsprieten hebben en zonder te kijken alles wat niet in hun straatje ligt over de rand van de tafel te schuiven. Daar moet meer achter zitten en dat kan best bij de beste man zelf gezocht worden: waarom luistert men niet naar hem maar wel naar anderen?
De beste man komt meerdere keren met een dossier waaruit blijkt dat hij er verstand van heeft: Achterhoekse lijn, Zwolle Zuid, problematiek Valleilijn, maar elke keer zou hij stuiten op mensen die niet luisteren, die hem negeren of die met smoesjes komen. Daarvoor moet een reden zijn: ik weiger te geloven dat het gehele spoorwezen bestaat uit "systeemautisten" die geen communicatievoelsprieten hebben en zonder te kijken alles wat niet in hun straatje ligt over de rand van de tafel te schuiven. Daar moet meer achter zitten en dat kan best bij de beste man zelf gezocht worden: waarom luistert men niet naar hem maar wel naar anderen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #130
ETCS bestond nog niet eens op de tekentafel toen de NS er destijds al zo moeilijk over deed.Bee schreef:Ten eerste: volgens mij staan de overheid, de NS en ProRail helemaal niet negatief tegenover het verhogen van baanvaksnelheden, maar wel tegenover het aanpassen van het ATB-systeem omdat er heel lang werd geloofd dat ETCS spoedig zou komen. Inmiddels is over de komst van ETCS concreet besloten dus zit er nu enigszins schot in dat dossier.
Dit is dezelfde drogreden maar dan anders geformuleerd, denk je dat ik hem nu wel accepteer?De beste man komt meerdere keren met een dossier waaruit blijkt dat hij er verstand van heeft: Achterhoekse lijn, Zwolle Zuid, problematiek Valleilijn, maar elke keer zou hij stuiten op mensen die niet luisteren, die hem negeren of die met smoesjes komen. Daarvoor moet een reden zijn: ik weiger te geloven dat het gehele spoorwezen bestaat uit "systeemautisten" die geen communicatievoelsprieten hebben en zonder te kijken alles wat niet in hun straatje ligt over de rand van de tafel te schuiven. Daar moet meer achter zitten en dat kan best bij de beste man zelf gezocht worden: waarom luistert men niet naar hem maar wel naar anderen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Mag ik even kwijt #130
Ligt het trouwens aan mij of heeft Arnhem best wel veel perroncapaciteit naar Nederlandse maatstaven?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 173 gasten