Arnhem en Nijmegen: Alledaagse gebeurtenissen

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Freek »

Voorwaarde ken ik zo niet, weet zeker dat het de bedoeling was dat ze aangeboden gingen worden bij hotels. Volgens mij ook de VVV en andere plekken als hotels, campings, pensions. Volgens mij zijn ze afgelopen najaar al geïntroduceerd.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Blijkbaar wil men dit niet adverteren :P

Hoe zit het overigens met lijn 16? Altijd als ik dat lijntje zie, dan is het erg leeg. Zijn er cijfers over bekend? Lijkt me een van de zwakste schakels in het lijnnet. Tuurlijk, op ma - vr zal hij wel wat voor Heyendaal betekenen, maar als het alleen daarom gaat kunnen er net zo goed extra bussen op lijn 10 rijden (naja liever niet, die stoppen niet aan mijn kant van de Heyendaalseweg :P ). Trekt het nog wat reizigers die verder gaan dan het Erasmusgebouw?
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Frank »

Er is geloof ik ook even het plan geweest om lijn 14 na het rondje Brakkenstein door te laten rijden naar Heilig Landstichting en het Afrika Museum, is al iets goedkoper, maar haalt eigenlijk de bussen alleen maar weg op het drukste stuk van het traject. Anders moet je het lijnen 3/15 laten doen (ook ooit een idee geweest), maar dat zou deels ten koste kunnen gaan van de (tegen)spitsbediening van Groesbeek.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Frank schreef:Er is geloof ik ook even het plan geweest om lijn 14 na het rondje Brakkenstein door te laten rijden naar Heilig Landstichting en het Afrika Museum, is al iets goedkoper, maar haalt eigenlijk de bussen alleen maar weg op het drukste stuk van het traject. Anders moet je het lijnen 3/15 laten doen (ook ooit een idee geweest), maar dat zou deels ten koste kunnen gaan van de (tegen)spitsbediening van Groesbeek.
Maar wat als nu blijkt dat werkelijk geen kiep er gebruik van maakt? Dan moet je toch echt gaan nadenken of de verbinding überhaupt van enige toegevoegde waarde is. Wellicht kan het goedkoper door een buurtbusje te laten rijden. Misschien dat het buurtbusje van Molenhoek naar Groesbeek vanuit Groesbeek via het Afrika Museum naar Brakkenstein of de Sionsweg kan rijden. Dan is er vanaf Nijmegen CS een overstap op lijn 3 (en lijn 14 als het doorrijdt naar Brakkenstein) en kun je die grote bussen van lijn 16 ergens anders inzetten. Of lijn 16 laten bestaan en met kleinere bussen laten rijden. Dat is alleen niet wenselijk omdat ze Heyendaal bedienen. Nadeel van een buurtbus is ook dat het museum ook in het weekend open is, en dat rijdt die niet. Het zal ook een extra bussen vergen lijkt me. Maar die kosten zouden wel op kunnen wegen als je daardoor de grote bus met chauffeur kunt uitsparen.

Integreren met lijn 3/15 lijkt mij de meest voor de hand liggende optie als dat haalbaar zou zijn met omlopen. Lijn 14 wil je dat liever niet aandoen, die heeft al genoeg problemen. Eventueel zou je dat kunnen doen met de ritten van lijn 14 die tussen Brakkenstein en Nijmegen CS rijden (dat zou wel een frequentieverlaging voor het museum betekenen in het weekend. Dan rijdt lijn 14 2x per uur waarvan 1 rit tussen Brakkenstein en CS. Maar gezien de bezetting zou dat misschien ook geen ramp zijn.

Of ik heb het mis en ik toevallig alleen maar lege bussen en is de lijn gemiddeld genomen helemaal niet zo zwak, dat wil ik echt niet uitsluiten. Het is nu niet zo dat ik de hele dag bij de halte Erasmusgebouw ga zitten om de bezetting van lijn 16 te tellen.
"Een touringcar is geen bus"
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Freek »

Frank schreef:Er is geloof ik ook even het plan geweest om lijn 14 na het rondje Brakkenstein door te laten rijden naar Heilig Landstichting en het Afrika Museum, is al iets goedkoper, maar haalt eigenlijk de bussen alleen maar weg op het drukste stuk van het traject. Anders moet je het lijnen 3/15 laten doen (ook ooit een idee geweest), maar dat zou deels ten koste kunnen gaan van de (tegen)spitsbediening van Groesbeek.
Eerste plannen waren inderdaad om de 15 naar het Afrikamuseum te laten gaan. Was eigenlijk onmogelijk om een fatsoenlijke dienstregeling te maken inclusief de spitsritten naar Groesbeek. Te duur in de exploitatie dus. Tweede plan was om het inderdaad te koppelen aan lijn 14, alleen wordt dat in de exploitatie te duur, kost een extra bus. Maakt qua tijd ook niet veel uit omdat het stukje Brakkenstein - CS relatief snel gaat door de busbanen. Daarom is er voor gekozen de lijn los te rijden, bovendien helpt het in de bereikbaarheid van Heyendaal. Het is natuurlijk wel duidelijk waar de eerste de beste bezuiningingsronde mogelijk is.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Freek schreef:
Frank schreef:Er is geloof ik ook even het plan geweest om lijn 14 na het rondje Brakkenstein door te laten rijden naar Heilig Landstichting en het Afrika Museum, is al iets goedkoper, maar haalt eigenlijk de bussen alleen maar weg op het drukste stuk van het traject. Anders moet je het lijnen 3/15 laten doen (ook ooit een idee geweest), maar dat zou deels ten koste kunnen gaan van de (tegen)spitsbediening van Groesbeek.
Eerste plannen waren inderdaad om de 15 naar het Afrikamuseum te laten gaan. Was eigenlijk onmogelijk om een fatsoenlijke dienstregeling te maken inclusief de spitsritten naar Groesbeek. Te duur in de exploitatie dus. Tweede plan was om het inderdaad te koppelen aan lijn 14, alleen wordt dat in de exploitatie te duur, kost een extra bus. Maakt qua tijd ook niet veel uit omdat het stukje Brakkenstein - CS relatief snel gaat door de busbanen. Daarom is er voor gekozen de lijn los te rijden, bovendien helpt het in de bereikbaarheid van Heyendaal. Het is natuurlijk wel duidelijk waar de eerste de beste bezuiningingsronde mogelijk is.
Heyendaal helpt het zeker, maar als het voor de rest niet gebruikt wordt, dan kunnen die bussen beter als lijn 10 of misschien lijn 14 gaan rijden (zodat het Huygensgebouw aan de niet-lijn-10-kant geen buslijn verliest (en eventueel in het weekend niet, wat wel jammer is omdat het Huygensgebouw dan wel een bus verliest, maar volgens liggen lijn 14 en lijn 16 redelijk dicht tegen elkaar aan). Het mooie aan lijn 16 (en 14) is namelijk dat deze niet vanaf de Erasmuslaan komt. Je hebt vrijwel geen risico dat de bus stampvol het Huygensgebouw voorbijrijdt richting CS.

Breng is vanmorgen schijnbaar later begonnen met uitrijden (omstreeks 7:00 uur). Dit is niet gecommuniceerd, ook niet op de website. Dat is ze wel kwalijk te nemen. Ook de app liet niks zien (hoewel ik altijd meteen frons als ik volstrekt geen enkele vertraging zie). Dat er met vertraging gereden wordt, daar zullen de meeste mensen wel begrip voor hebben, maar we willen weten of het überhaupt rijdt.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

http://www.gelderlander.nl/regio/nijmeg ... -1.3651528

Dienstregeling gaat over een tijdje bijgesteld worden, ik vermoed n.a.v. van die metingen uit week 3 en 4.
"Een touringcar is geen bus"
Chauffeur63
Berichten: 104
Lid geworden op: di 27 nov 2012, 16:25

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Chauffeur63 »

Mooi stukje, alleen beetje hypocriete opstelling.
Er is vanaf de zomer 2012 al aangegeven, door de werkvloer, dat sommige dingen waarschijnlijk
niet haalbaar zouden zijn.

Citaat
"Het gaat daarbij vooral om de rijtijden. Die zijn nu vaak veel te krap bemeten. Gevolg: veel vertragingen, zelfs uitval van bussen, passagiers die hun aansluiting missen en chauffeurs die zich opgejaagd voelen, soms te hard rijden en niet of te weinig aan pauze toekomen."

Problemen zitten niet alleen in de rijtijden, maar vooral in de absurde hoeveelheid bus ruilingen in een dienst (tot 5x toe),
ruilingen kosten veel meer tijd als gepland en bij vertragingen werkt dit door en stapelt zich op.

Dat chauffeurs niet aan hun pauze komen klopt, maar daar zijn ze zelf bij.
Als chauffeur ben je zelf verantwoordelijk voor je wettelijke pauze ook al gaat dat ten koste van de service en dienst.
Hadden alle chauffeurs daadwerkelijk hun pauzes genomen dan was de ellende nog groter geweest.

Aanbestedingen worden gewonnen(meestal) door te dienstregeling uit te wringen tot op de laatste cent, ik zou wel eens willen weten wat al die rituitval, vertragingen en nu het maken van een nieuwe dienstregeling cq dienstenpakket
gaan kosten en wie dat gaat ophoesten.

Ik heb hier al een paar keer gelezen dat het in een aantal lijnen rustig is, zelf heb ik het idee (ben chauffeur) dat het
over de hele linie veel rustiger is geworden de laatste maanden.
Of dit een gevolg is van de enorme, vertragingen, problemen of dat het crisis gerelateerd (minder mensen naar het werk) weet ik niet.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Ik kan op "mijn" lijnen niet echt minder mensen bespeuren, maar ik zit ook niet de hele dag in de bus en reis veel in de spitstijden.

Als de vertraging nu eens consequent was overigens, maar zelfs dat is grillig. Lijn 12 in de ochtend op de Brabantse Poort (8:07), soms een paar minuten, soms 10 en de andere keer is hij te vroeg weg. Valt echt geen touw aan vast te knopen.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Breng verkoopt nu overigens ook het Brabantse dalurendagkaartje op lijn 99. Wat die chauffeurs tegenwoordig weer allemaal hebben is overigens niet normaal zeg, de chauffeur liet mij een deel zien van wat hij bij had en dat was dan nog niet alles. Zover ik kan herinneren wat ik gezien heb en wat hij verteld heeft dat hij ook nog heeft: twee soorten KAN-enkeltjes, het kinderkaartje, het Breng-retourtje, het Brabo enkeltje, het Brabo Dalurendagkaartje, de Buzzer (paste al niet meer op plank), de Veolia Limburg kaarten (volgens mij zijn dat er ook minstens twee), kaarten van Arriva Gelderland (volgens mij ook minstens twee). Aparte Syntuskaarten had hij gelukkig niet, zei hij.

Ook zouden de SAN-enkeltje vervangen gaan worden door kaartjes in stijl van de andere Breng-kaartjes, maar dan met 1 strip (in plaats van 2 zoals de retourkaart).
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Gisteren in Heyendaal lijn 14 richting Brakkenstein gepakt en helemaal tot Arnhem CS geweest. Gezien de bus uit Arnhem vertraging had reed hij in Brakkenstein meteen een rondje zonder bij de eindhalte te stoppen. Het was in Heyendaal nog drukker dan ik dacht voor een zaterdag, maar op station was de bus alweer grotendeels leeg. Vanaf Elst werd het weer redelijk gevuld. Gaat dat op werkdagen ook zo? Of is dan het traject Elst - Nijmegen wat drukker? (even afzien van dat CS - Heyendaal altijd druk kan zijn)
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door huibf »

fogeltje schreef:...twee soorten KAN-enkeltjes, het kinderkaartje, het Breng-retourtje, het Brabo enkeltje, het Brabo Dalurendagkaartje, de Buzzer (paste al niet meer op plank), de Veolia Limburg kaarten (volgens mij zijn dat er ook minstens twee), kaarten van Arriva Gelderland (volgens mij ook minstens twee). Aparte Syntuskaarten had hij gelukkig niet, zei hij.
Ook zouden de SAN-enkeltje vervangen gaan worden door kaartjes in stijl van de andere Breng-kaartjes, maar dan met 1 strip (in plaats van 2 zoals de retourkaart)....
Zo dan hebben ze het in SRE toch makkelijk :shock:
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

huibf schreef:
fogeltje schreef:...twee soorten KAN-enkeltjes, het kinderkaartje, het Breng-retourtje, het Brabo enkeltje, het Brabo Dalurendagkaartje, de Buzzer (paste al niet meer op plank), de Veolia Limburg kaarten (volgens mij zijn dat er ook minstens twee), kaarten van Arriva Gelderland (volgens mij ook minstens twee). Aparte Syntuskaarten had hij gelukkig niet, zei hij.
Ook zouden de SAN-enkeltje vervangen gaan worden door kaartjes in stijl van de andere Breng-kaartjes, maar dan met 1 strip (in plaats van 2 zoals de retourkaart)....
Zo dan hebben ze het in SRE toch makkelijk :shock:
Dat zei ik ook al tegen die chauffeur :') "Bij ons laten ze meestal het plankje gewoon thuis en ligt er alleen een blokje enkeltjes in de geldlade". Hij kon het bijna niet geloven.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Schijnbaar is men mij bij het Breng-loket in Nijmegen niet met bril gewend. "Draag je altijd een bril?" Ik kom er iets te vaak denk ik :')
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

huibf schreef:
fogeltje schreef:...twee soorten KAN-enkeltjes, het kinderkaartje, het Breng-retourtje, het Brabo enkeltje, het Brabo Dalurendagkaartje, de Buzzer (paste al niet meer op plank), de Veolia Limburg kaarten (volgens mij zijn dat er ook minstens twee), kaarten van Arriva Gelderland (volgens mij ook minstens twee). Aparte Syntuskaarten had hij gelukkig niet, zei hij.
Ook zouden de SAN-enkeltje vervangen gaan worden door kaartjes in stijl van de andere Breng-kaartjes, maar dan met 1 strip (in plaats van 2 zoals de retourkaart)....
Zo dan hebben ze het in SRE toch makkelijk :shock:
De kaartsituatie in Noord- en Midden-Limburg is overigens toch ingewikkelder dan ik dacht, die Breng chauffeurs zullen VIER kaartjes moeten hebben: http://www.lijn83.nl/wp-content/uploads ... erkoop.pdf

Streekritkaart, Dagkaart, Pluskaart (uitbreiding Dagkaart naar spitsuren) en stadsritkaart (voor Venlo).
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Frank »

fogeltje schreef:Schijnbaar is men mij bij het Breng-loket in Nijmegen niet met bril gewend. "Draag je altijd een bril?" Ik kom er iets te vaak denk ik :')
Weet je toevallig of ze bij de balie nog steeds dienstregelingen hebben liggen? Ik mis er nog een aantal :( .
Chauffeur63
Berichten: 104
Lid geworden op: di 27 nov 2012, 16:25

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Chauffeur63 »

Geeft niks Frank, krijgen met een paar maanden nieuwe dienst(en)/regeling.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Ik zag wel wat stapeltjes liggen maar niet erop gelet welke het waren. Overigens zag ik er laatst ook een paar in de bus liggen. Maar dat was volgens mij alleen de regio Wijchen/Grave folder, dus wat daar het nut van was, weet ik niet. Die bus kan immers overal rijden. In de regio Eindhoven hebben de bussen bakken waarin de folders gesorteerd liggen, maar dat zijn veelal lijnfolders die zien van het woord en geen folders per regio (met wat uitzonderingen).
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Frank »

Chauffeur63 schreef:Geeft niks Frank, krijgen met een paar maanden nieuwe dienst(en)/regeling.
P'cies, ik moet opschieten :P .
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Frank schreef:
Chauffeur63 schreef:Geeft niks Frank, krijgen met een paar maanden nieuwe dienst(en)/regeling.
P'cies, ik moet opschieten :P .
Toelichting: Frank is net als ik tevens verzamelaar van dienstregelingen ;) Welke mis je nog? Dan kan ik vanavond of morgen even kijken en wellicht wat voor je meegraaien. Dan ga je ze in ieder geval hebben. Ik hoop overigens volgende maand eindelijk eens aan jouw busboekjes toe te komen en ze geheel te verwerken op de wiki, schiet er steeds maar bij in. Dat krijg je als je maar 1 dag weekend hebt.
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Frank »

Ik zoek nog:

Nijmegen stad
Wijchen / Grave
Beek / Millingen
overzichtskaartje

Nijmegen stad heb ik wel gehad, maar toen ik 'm een keer daadwerkelijk nodig had ben ik 'm kwijt geraakt :oops: .
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Frank schreef:Ik zoek nog:

Nijmegen stad
Wijchen / Grave
Beek / Millingen
overzichtskaartje

Nijmegen stad heb ik wel gehad, maar toen ik 'm een keer daadwerkelijk nodig had ben ik 'm kwijt geraakt :oops: .
Als ik morgenvroeg op tijd op het station ben en weer tijd heb om langs de balie te gaan, dan kijk ik even voor je. In uiterste noodgeval kun je na afloop dan de huidige dienstregeling Nijmegen stad en Wijchen / Grave wel van mij hebben, want die heb ik dubbel. Eentje in de volledige verzameling en nog eens extra in mijn jaszak omdat ik die boekjes vaak gebruik en altijd binnen handbereik wil hebben zonder in mijn rugzak te moeten graven.
"Een touringcar is geen bus"
Srananbloke
Berichten: 424
Lid geworden op: di 28 sep 2010, 21:35
Locatie: Arnhem

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door Srananbloke »

Ik weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen, maar kennelijk wordt DRIS dit jaar verder uitgebreid in de stadsregio. Volgens mij was een uitbreiding al veel eerder voorzien, maar ik kreeg zo langzamerhand het idee dat ze die uitbreiding hadden wegbezuinigd. Staat op de site van de stadsregio
Last wish: I wish I had two more wishes.
Youtube
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Srananbloke schreef:Ik weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen, maar kennelijk wordt DRIS dit jaar verder uitgebreid in de stadsregio. Volgens mij was een uitbreiding al veel eerder voorzien, maar ik kreeg zo langzamerhand het idee dat ze die uitbreiding hadden wegbezuinigd. Staat op de site van de stadsregio
Dat is zeker geen slecht nieuws, niet iedereen beschikt over een smartphone en bij drukke haltes zoals Huygengsgebouw of Station Heyendaal zijn aparte drissen voor elke richting wel handig, omdat de app dus beide richtingen bij elkaar toont (en met die drukke lijn 10 ertussen zie je de bussen aan de overzijde vaak niet op je app). Dus ik hoop dat "mijn" kant van het Huygensgebouw er ook eindelijk een gaat krijgen, want het wordt ook steeds drukker hier. Niet dat het voor mij veel zal uitmaken, over een maandje ben ik waarschijnlijk weg hier.

@Frank: ik zag vanochtend alleen regio Malden liggen.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie KAN/SAN (Arnhem en Nijmegen): BRENG #11

Bericht door fogeltje »

Mij is trouwens gisteren opgevallen dat Breng op zijn site niet vermeldt dat de vakantiedienstregeling gereden wordt deze week. Ook geen tweet. Wel slecht.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten