Mag ik even kwijt #131

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Chauf21 »

Mag ik even kwijt is voor berichten die je graag kwijt wilt, maar niet goed passen in andere topics. Mag ik even kwijt is geen chatbox, slowchat of hoe je dat ook wil noemen. Wellicht dat we de beschrijving van het forumonderdeel eens onder de loep kunnen nemen, maar het zou voor sommigen wel handig zijn om eens wat kritischer naar hun eigen berichten en postgedrag te kijken.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Ardan »

Ik zit trouwens op een Duitstalig forum, en daar hebben ze wel aparte Stammtisch-topics. Gesorteerd op regio en alleen toegankelijk voor leden met meer dan een x-aantal posts. Werkt prima.
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door deadlock »

Chauf21 schreef:Mag ik even kwijt is voor berichten die je graag kwijt wilt, maar niet goed passen in andere topics. Mag ik even kwijt is geen chatbox, slowchat of hoe je dat ook wil noemen. Wellicht dat we de beschrijving van het forumonderdeel eens onder de loep kunnen nemen, maar het zou voor sommigen wel handig zijn om eens wat kritischer naar hun eigen berichten en postgedrag te kijken.
Hmm. Nou jah, dat mag je vinden, ik heb het eerste topic wel ooit geopend om als centraal spamtopic te fungeren. Ik merk aan je je er niet in kan vinden met hoe het nu gaat. Je kan hier een aantal dingen aan doen; Het zijn beloop laten en over een week (of twee) is het weer zoals het was en dan komt er over een maandje of twee weer zo'n piek, je kan het kapotmodereren, of je kan een apart subforum openen waar deze topics heengaan en waar ongeregistreerde gebruikers niet in kunnen kijken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Chauf21 »

De vaste kliek forumgebruikers heeft elkaar ook allemaal op Facebook, Whatsapp enz. Het lijkt mij veel handiger om daar lekker met elkaar te ouwehoeren. Wat mij betreft (en dat zeg ik op persoonlijke titel) wordt er een chatgroep aangemaakt en stuur je de link naar gebruikers die je in die groep wilt hebben. Dan kunnen we ons hier op OVNL weer richten op openbaar vervoer en zo af en toe een leuk ontspannen berichtje over iets anders.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Thom91 »

Ik durf niet meer te posten eigenlijk :oops:
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Ardan »

Oh, wat heb je dan net gedaan? :')
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Fles »

Oh well. Vrouwen moesten mij al niet, dit kan er ook nog wel bij. Als jullie rooksignalen zien: Dat ben ik.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Ardan »

Godsakke, drie avonden lopen zwoegen om SimCity 4 te installeren, maar met hulp op afstand van deadlock en oud-forummer --Stefan-- is het uiteindelijk toch gelukt!
Ik doe ook maar wat
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Klaasje »

Over de discussie in mag ik even kwijt: Zaterdag is er gezellig geborreld en dan zie je dat de betrokkenheid van de borrelaars onderling toeneemt. Als dat toevallig samenvalt met een ziekenhuisopname dan komt daar nog even een extra postreden bij. Ik denk dat het wel logisch is dat Mag ik even kwijt nu wat sneller gaat. Wellicht gaat het wat minder snel als we over gaan op een appgroepje,goed idee, maar is daarop modereren een beetje het paard achter de wagen spannen in een topic waar je van alles kwijt mag. Zo denk ik er over.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Fles »

Hoe is je operatie gegaan? :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Fles »

Sowieso, doe eerst maar eens wat tegen dat nodeloze gepost van al die Youtube video's in Wat er door je speakers blaast. Gewoon artiest - naam nummer is genoeg, dat laden is dodelijk traag. Lijkt me nog wel IETS belangrijker dan "het verschil tussen een los bericht en een slowchat" :evil:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Klaasje »

Wel goed. Het schijnt lastig te zijn geweest omdat een deel van de kom in de voet waar het been in valt verbrijzeld is. Zodoende is er ook een metalen plaatje ingezet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Suus »

Nu ga je af in detectiepoortjes :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Fles »

Klaasje schreef:Wel goed. Het schijnt lastig te zijn geweest omdat een deel van de kom in de voet waar het been in valt verbrijzeld is. Zodoende is er ook een metalen plaatje ingezet.

Welkom bij het Robo-team *O*

nu de X-rays nog even uploaden *O*
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door STF »

Ik lag vanmiddag onder de bar te sleutelen aan een stopcontact, komen er ondertussen twee mannen binnen, gingen aan de bar zitten en me moeder schonk wat te drinken voor ze in.
Na een minuut of vijf kwam ik onder de bar vandaan gekropen, je had die verbaasde gezichten moeten zien... :Y
Ja ik kom uit de kelder gelopen, was mijn antwoord op hun vraag waarom ik onder de bar vandaan kwam. :lol:

Wel weer frapant natuurlijk dat er een week lang geen mens komt, maar precies als je eens een paar minuten onder de bar ligt, de deur opengaat...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door ODRAIL »

Klaasje schreef:Wel goed. Het schijnt lastig te zijn geweest omdat een deel van de kom in de voet waar het been in valt verbrijzeld is. Zodoende is er ook een metalen plaatje ingezet.
Bee schreef:Nu ga je af in detectiepoortjes :P
Dat valt wel mee hoor :wink: .

Zelf heb ik jaren lang maar liefst 12 pennen in mij knie gehad (waarvan er inmiddels 8 weer verwijderd zijn) en nooit last gehad bij detectiepoortjes. Behalve dan twee keer op een vliegveld :P :wink: .
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Justin »

Ardan schreef:Godsakke, drie avonden lopen zwoegen om SimCity 4 te installeren, maar met hulp op afstand van deadlock en oud-forummer --Stefan-- is het uiteindelijk toch gelukt!
Kan niet wachten totdat de nieuwe SimCity volgende maand officieel uitkomt!!! Lekker de planoloog en landschapsarchitect uithangen :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door webguy »

Euh dat laatste kan geloof ik niet meer, of iig beperkt. Naast het feit dat ie alleen online werkt :s. Verder ben ik ook benieuwd. Hoop dat ze betere OV implementatie hebben.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Euh dat laatste kan geloof ik niet meer, of iig beperkt. Naast het feit dat ie alleen online werkt :s. Verder ben ik ook benieuwd. Hoop dat ze betere OV implementatie hebben.
Terraforming – Creative Director Ocean Quigley stated that all of the terraforming in the game is going to be at the civil engineering scale, and will be the natural consequences of laying out roads, developing zones, and placing buildings
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Karl »

Ben ook benieuwd naar de Cités in Motion 2013.
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door deadlock »

Ik vind Cities in Motion nogal suf eigenlijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Karl »

Dat is ook één van de redenen dat ik naar de tweede uitkijk, wellicht zit daar wat minder herhaling in.
Het is een spectrum.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Michael »

Ik heb carnaval weer overleefd. Nu gaan gelukkig de normale werkdagen weer beginnen. Afgelopen week 66 uur gewerkt in 7 dagen. Afijn vandaag lekker vrij en morgen om 7.00 mag ik me weer melden op het werk.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Caspar »

Het wordt steeds gekker daar bij de MC Donalds. Komt de arbeidsinspectie wel eens langs, dat is toch niet normaal meer?

De arbeidstijden wet zegt over rustdagen: Minstens 36 uren aaneengesloten in een aaneensgesloten periode van 7x24 uren of 60 aaneengesloten uren in een periode van 9x24 uren. Dat laatste mag 1x per 5 weken worden ingekort tot 32 uren aaneengesloten rust.
Laatst gewijzigd door Caspar op di 12 feb 2013, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #131

Bericht door Michael »

Ik heb 1 dag een extra dienst van 4,5 uur gedraaid. De andere 6 dagen was ik gewoon ingeroosterd. En allemaal diensten variërend van 9 tot 12 uur.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 57 gasten