Mag ik even kwijt #132

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Thom91 »

Stéphane schreef:Bestaat er trouwens een melding op de TBA om aan te geven dat de trein niet rijdt wegens een meteoriet?
Wat is een TBA?
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Fles »

Trein Beeld Aanwijzer. CTP jwz.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Thom91 »

TBP dus?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door ODRAIL »

Helemaal goed :pos: :wink: .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Fles »

;) :!:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Thom91 »

De Amsterdamse topics zijn nog nooit zo rustig geweest. Wat een rust.
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Klaasje »

Vinny schreef:
Thom91 schreef:
Daniel schreef:Jouw fiets heeft ook een dienstregeling? :mrgreen: Bij mij heeft de benenwagen de laatste tijd vaak vertraging, maar de aansluitende trein heb ik tot op heden gelukkig wel steeds gehaald :P

En wat er nou mis is met het zeeppompje in m'n badkamer... ding schiet wel erg enthousiast zeep af, maar als ik m'n handen wil wassen heb ik daar zeep op nodig, niet op m'n buik :lol:
De fiets vertrekt om 08:47 en de bus al om 08:44 waar ik eerst nog zo'n vijf minuten voor moet wandelen. Leven van een reiziger in NHN gaat niet over rozen helaas :( :P
Dat geldt in meer delen van het land. Zelfs in het onvolprezen Amsterdam is de fiets meestal sneller dan het openbaar vervoer, ergo je kunt later weg en je komt eerder aan. :Y
Hier in Almere op slechts twee kilometer van het station scheelt het maar 2 minuten vanaf de buitendeur gemeten. En ik heb een handje van hard fietsen, heel hard.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Ardan »

Correctie: had.
Ik doe ook maar wat
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Klaasje »

Wacht maar.. Over een maandje of twee ben ik vast weer een snelheidsduivel. :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:De Amsterdamse topics zijn nog nooit zo rustig geweest. Wat een rust.
Zijn die pipo's eraf gemikt of zo?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Thom91 »

Klaasje schreef:Wacht maar.. Over een maandje of twee ben ik vast weer een snelheidsduivel. :P
Wel netjes bij de VOP's oversteken jij!
Komt wel goed schatje.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:
Thom91 schreef:De Amsterdamse topics zijn nog nooit zo rustig geweest. Wat een rust.
Zijn die pipo's eraf gemikt of zo?
Indirect.
Komt wel goed schatje.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door STF »

Bij twee van de vier Reisdorfse glasbakken staat er in grote zwarte letters PAPIER op gespoten, je kunt duidelijk zien dat er een rechthoekige sleuf is dichtgelast en een ronde opening voor in de plaats is gekomen. Kennelijk zijn ze vergeten de tekst aan te passen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Fles »

pics!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door STF »

Zodra ik er weer eens langskom, zal ik er een foto van maken.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Ardan »

Sinds ik uit de crisisopvang ben sta ik onder een financieel bewindvoerder. Soms is dat zwaar kut. Ik krijg 50 euro per week van hem, maar ik houd wel 400 euro per maand over van mijn inkomen als mijn vaste lasten er ook afgaan. Dat betekent gelukkig wel een enorme bak geld als ik er weer vanaf ben (geen idee hoe lang dat precies duurt), maar voor nu... Ik ben heel dringend toe aan een nieuwe laptop, want mijn beeldscherm was al een tijdje een beetje kapot, maar enkele dagen terug is er midden over het scherm een nieuwe scheur bijgekomen, met een hoop dode strepen tot gevolg en de bovenste helft is nu zwart-wit. Het feit dat ik dit bericht kan schrijven geeft aan dat ik dat dus nog wel kan, maar voor de rest is dit gewoon waardeloos en niet werkbaar. Ik hoop dus dat die bewindvoerder deze week nog met geld over de brug komt want het wordt met de dag erger...
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door STF »

Gelukkig zijn laptops vandaag de dag niet meer zo duur, voor zo'n 350 euro heb je een basismodelletje.
Ik typ dit bericht op een laptop van elf jaar oud die zo'n 1600 euro heeft gekost, kun je nagaan hoe die prijzen zijn gekelderd...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Thom91 »

Ik ben niet zo goed met de bus plannen. Ik ben nu al gereed om te wandelen naar de halte maar de bus gaat pas om 48.
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Sinds ik uit de crisisopvang ben sta ik onder een financieel bewindvoerder. Soms is dat zwaar kut. [..]Ik ben heel dringend toe aan een nieuwe laptop, want [..]
Oh je mag de mijne wel lenen hoor :) Is momenteel nog even uitgeleend aan een vriendin van me in Alkmaar, die komt hem 10 maart terugbrengen. Kan het zo lang wachten?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:Ik ben niet zo goed met de bus plannen. Ik ben nu al gereed om te wandelen naar de halte maar de bus gaat pas om 48.
Ja dat heb ik ook :D HHad de wekker gezet op 8:30, besloot er 8:37 maar eens uit te komen en heb na het douchen en aankleden toch nog wel 10 minuten lopen lamballen hier in huis. Loop ik doodrustig naar het station, zie ik de bus van een kwartier eerder dan gepland net wegrijden :')
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:
Thom91 schreef:Ik ben niet zo goed met de bus plannen. Ik ben nu al gereed om te wandelen naar de halte maar de bus gaat pas om 48.
Ja dat heb ik ook :D HHad de wekker gezet op 8:30, besloot er 8:37 maar eens uit te komen en heb na het douchen en aankleden toch nog wel 10 minuten lopen lamballen hier in huis. Loop ik doodrustig naar het station, zie ik de bus van een kwartier eerder dan gepland net wegrijden :')
Haha dat is mooi klote.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Ardan »

Fles schreef:Oh je mag de mijne wel lenen hoor :) Is momenteel nog even uitgeleend aan een vriendin van me in Alkmaar, die komt hem 10 maart terugbrengen. Kan het zo lang wachten?
Lief, maar ik vrees dat het nu een kwestie van dagen is voor het scherm het echt begeeft. Heb de bewindvoerder net nog maar eens een mailtje gestuurd. In de sociale werkplaats schijnen ze laptops en computers op te knappen, maar ook daar gaven ze aan dat de mijne reddeloos verloren is. Bij de MediaMarkt heb ik ook advies ingewonnen, maar daar gaven ze aan dat een nieuw beeldscherm erop plaatsen ongeveer net zo duur als als de aanschaf van een nieuwe. Heb daar een leuke Toshiba gezien voor 419 euro, 15.6" groot (nu heb ik 10.1), 320GB geheugen, 4GB werkgeheugen, Windhoos 8 erop en een CD-station.
Hierbij een plaatje van hoe de toestand nu is, wordt met de dag erger. Durf het scherm al niet eens meer schoon te maken uit angst voor ergere schade..
Afbeelding
Ik doe ook maar wat
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door webguy »

Hoeft overigens niet duur te zijn - ik heb een simpel netbookje tweedehands gekocht vorige week voor 100 euro.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door Fles »

Hloy sh*t dude :| Dat ziet er slecht uit ja.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #132

Bericht door deadlock »

Je mag van mij en scherm lenen Ardan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten