Wie is de mol 2013

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Suus »

Er zijn in de aflevering zoveel zeer duidelijke aanwijzingen geven, vooral in de laatste opdracht dat het volgens mij bijna onmogelijk is niet te weten wie de mol is. (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Klaasje »

Paulien kan overdreven rustig zijn maar was opeens een chaoot ja.. :X Maar ook die portofoons. Ik moest meteen aan een ladder denken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Suus »

Dat gedoe met die auto's was totaal niet boeiend aan de opdracht. De dingen die de mol vertelde in de film, die waren interessant.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Klaasje »

Maar chaos was goed voor twee zaken: Niets voor elkaar krijgen, geen info kunnen verzamelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Suus »

Denk ook maar niet dat Carolien ooit nog zo'n taak aan Paulien gaat geven :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tristan
Berichten: 589
Lid geworden op: ma 01 aug 2011, 19:03

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Tristan »

Bee schreef:Dat gedoe met die auto's was totaal niet boeiend aan de opdracht. De dingen die de mol vertelde in de film, die waren interessant.
Ik zat ook aan de buis gekluisterd op die momenten. Dit is wat de mol zei:

Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat hij zat

Ach Joep, die Joep heeft geen één keer gelijk gehad

Jammer dat Janine er niet meer bij is. Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag overigens wel een rood scherm in aflevering 3

Weet je wie in aflevering 4 naar huis had gemoeten als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania

Het Wie is de mol?-spel in het Krugerpark was vooral aan het begin en aan het eind spannend... voor mij dan

Ook 'Ontmoet de mol' was zo spannend. Heeft niemand mij gezien of herkend, bedoel ik? Echt niet?

Zeven kokers, beste medekandidaten, zeven. Ik heb er drie opengemaakt

Mol in het Zulu is dus invukuzani (of zoiets). Grappig hè? Ik spreek dus heel goed Zulu.
De ov-chipkaart: it's one SMALL CARD for man, one GIANT FAIL for mankind

Bekijk hier een lijst van maar liefst 50 #ovchipkaart #fails. Een product met zoveel #fails vraagt erom om AFGESCHAFT te worden!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Klaasje schreef:Paulien kan overdreven rustig zijn maar was opeens een chaoot ja.. :X Maar ook die portofoons. Ik moest meteen aan een ladder denken.
Ja ik ook, maar het vreemde was dat andere mensen dat helemaal niet zagen. Ik heb sterk het idee dat die dingen er ook later neergelegd zijn door de mol / regie. Maar goed, als kijker maak je natuurlijk ook maar een fractie mee van wat er speelt die dag. Wat me ook wederom opviel is dat de kandidaten goed de toekomst lijken te voorspellen, alhoewel ik bij de foto-rolletjes opgave dan weer een triest dieptepunt aan domheid kon optekenen. Maar goed, we zullen maar zeggen dat Zarydah het karakter van een dom blondje heeft, al ziet ze er iets anders uit.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Wubbo »

Ik neem maar eens een van de vele afslagen uit mijn tunnel en ga ook voor Paulien ja. Al ben je wel heel dom bezig als mol als je gaat verklappen wat de opdracht wordt (in de bus naar de school).
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Daantje »

Het moet nu haast wel Paulien zijn maar ben dan wel een beetje teleurgesteld ja.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door webguy »

Een andere theorie is dat Zarayda op Paulien zat en Paulien en Carolien op Kees, dus dan zou het Kees of Carolien moeten zijn.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Suus »

Carolien zat tijdens de laatste executie volledig op Paulien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Klaasje »

Dat zijn details waar we wat aan hebben. Tenzij... Carolien. :wink: Maar nee!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21337
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Carolien zat tijdens de laatste executie volledig op Paulien.
Hoe weet je dat? Uit de voice-over blijkt meer dat ze op Kees zat (maar dat kan natuurlijk door de regie zijn aangepast).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Suus »

Laatste aflevering, minuut 47.

Carolien vertelt tegen Zarayda dat ze heeft gehoord en dus weet dat de Mol vloeiend Zulu kan, maar dat ze niet zal inzetten op Zarayda. Dan heeft Carolien maar een mogelijkheid. :)

Carolien is het sowieso niet, want Zarayda had op haar ingezet en vloog eruit :)
Laatst gewijzigd door Suus op zo 24 feb 2013, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21337
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Meltrain »

Klopt.
Maar ik vind het toch te opvallend dat men in de aflevering iets zegt over dat de Mol Zulu kan. In die aflevering leren twee mensen Zulu spreken en als er één van die twee afvalt, blijft er nog maar één over. Dat risico lijkt me te groot voor de makers.
Ik denk eerder dat Kees dan in Volendam een cursus Zulu heeft gehad. :P
We weten ook niet wanneer die voice-over van de Mol is opgenomen.

Of Zarayda volledig had ingezet op Carolien weet ik niet zeker, maar Carolien is idd niet de Mol.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

"Niets is wat het lijkt". Ik vind Paulien de meest logische mol op dit moment, maar ze kunnen het wat mij betreft alle drie nog zijn. Carolien is fanatiek, maar een goede mol kan dat prima als dekmantel gebruiken. Ook Kees kan nog een goede mol zijn. Hij laat zich niet in de kaarten kijken.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Klaasje »

MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door MdJ »

Carolien is het iig niet :D
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Nee, maar het valt me dan wel tegen dat ze ook niet het spel wint. Moment van zwakheid denk ik - ze had gewoon koelbloedig moeten blijven en niet "omdat ik een verbond heb" moeten laten meetellen bij het invullen van de vragen :Y
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Klaasje »

Dan hoef ik geen schoenen te eten. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21337
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Meltrain »

Wat een mooie aflevering en leuk dat ze ook aan de OV-liefhebbers hebben gedacht. :wink:
Heeft iemand overigens herkend in welke loods de ontknoping is opgenomen (preview van volgende week)?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

Het is alleen jammer dat de Oriënt Express niet zoveel met Zuid-Afrika te maken heeft. :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Suus »

De Blue Train heeft weinig te maken met de Oriënt Express. Het is eigenlijk de enige echte luxe trein op dat continent en het is natuurlijk wel de ultieme treinervaring die we alleen kennen uit films en boeken :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Vinny »

De setting was wel degelijk Agatha Christie. Maar goed, op zich niet zo heel belangrijk. :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Wie is de mol 2013

Bericht door Freek »

Meltrain schreef:Wat een mooie aflevering en leuk dat ze ook aan de OV-liefhebbers hebben gedacht. :wink:
Heeft iemand overigens herkend in welke loods de ontknoping is opgenomen (preview van volgende week)?
ik dacht aan Amersfoort, Rijtuigenloods
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten