Bordjestopic #8
Bordjestopic #8
Oh ja, die lijn weet ik nog... prachtige lijn en ik had honderden foto's willen maken van de besneeuwde omgeving.. maar mijn camera was leeg dus heb ik de webcam van de laptop gebruikt om de lijn mee af te stropen :')
Ik doe ook maar wat
Re: Bordjestopic #7
Nouwww daar mist nog wel wat aan.Ronald schreef:Goed, afgelopen zaterdag dus een tamelijk productief rondje gemaakt door het Sauerland.
En dus NU valt me pas iets op aan dat bordje van Siegen
En zondag dus ook nog wat restanten rond Eindhoven gedaan. Maar door een V'tje met gore ramen en daarna een DDAR met gore ramen mag dit eigenlijk wel opnieuw...
Hennef Blankenberg bijvoorbeeld, en ik mis de goederenloods van Eitorf, en ik zie er maar 2 van Siegen (dat kunnen dus moeten er 4 zijn).
Re: Bordjestopic #7
Vier in Siegen? Ik weet wel dat er vier in Au zijn, maar in Siegen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Bordjestopic #7
Ik wist het! Ik heb dat bord onder het viaduct zien hangen en er was iets mee, maar ik kon er toen mijn vinger niet opleggen maar nu zie ik het :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Bordjestopic #7
Van Au (Sieg) mist ie er ook nog ehm. drie. Dus.Bee schreef:Vier in Siegen? Ik weet wel dat er vier in Au zijn, maar in Siegen?
Re: Bordjestopic #7
Daar is een goede reden voor en het is niet problematisch want de S12 moet toch nog gedaan worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Bordjestopic #7
ik wil wel mee hoor, ik mis er ook nog 1 van Au. Hoewel ik vooral belangstelling heb voor dat Vectus-lijntje naar Limburg (Lahn) dan :)
Re: Bordjestopic #7
Dat zou best wel eens een lastig lijntje kunnen zijn :YFles schreef:Hoewel ik vooral belangstelling heb voor dat Vectus-lijntje naar Limburg (Lahn) dan :)
Re: Bordjestopic #7
Dat geloof ik wel ja. Enkel spoor, veel bos...
Re: Bordjestopic #7
Halverwege de rit wordt nog kopgemaakt in Altenkirchen :Y
Voordeel is wel dat de maximumsnelheid 60 kilometer per uur is
Voordeel is wel dat de maximumsnelheid 60 kilometer per uur is
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Bordjestopic #7
En een totale reistijd van twee uur met een tweeuursdienst. Dus je kunt niet even makkelijk terug zeg maar...
Re: Bordjestopic #7
en hoe zit het met Bedarfshaltes?
Re: Bordjestopic #7
Op die lijn komen ze volgens mij niet voor, maar op dergelijke lijntjes is dat inderdaad niet ongebruikelijk :?
Re: Bordjestopic #7
Geen bedarfshaltes, wel een grote haltedichtheid.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Bordjestopic #7
Waarom is enkelspoor lastig? Ik ben geen kenner m.b.t. de bordjeswereld, maar het lijkt mij dan juist overzichtelijker allemaal?Fles schreef:Dat geloof ik wel ja. Enkel spoor, veel bos...
Re: Bordjestopic #7
Bij enkelspoor heb je vaak maar één perron. En dan is er een kans dat je aan de verkeerde kant zit. Vooral als de trein druk is, kan je niet snel even naar de andere kant springen...
Re: Bordjestopic #7
Een hele beste kans zelfs, namelijk 50 %. Oftewel, voor meer kans ben je eigenlijk verplicht om de hele rit op het balkon te gaan staan.
Re: Bordjestopic #7
Enkel spoor moet je eigenlijk twee keer doen, zeker met "Bedarfhaltes". En dan op de heenweg onthouden waar ze zitten :-)
Re: Bordjestopic #7
Maar met dubbelspoor heb je toch ook hoge kans daarop? Stel je gaat van Amsterdam naar Alkmaar, dan heb je Koog Zaandijk, Wormerveer, Castricum, Heiloo waar je ook maar net moet weten aan welke kant het perron is.
Re: Bordjestopic #7
Of rechts, in het geval van België, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk of Zweden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Bordjestopic #7
En waar moet je zitten als het enkel spoor is?Ardan schreef:Met dubbelspoor heb je dat niet. Altijd links zitten.
Re: Bordjestopic #7
De problemen kan je zoveel mogelijk proberen te vermijden door een goede voorbereiding met behulp van satellietfoto's, maar het blijft lastig. Maar het links/rechts passeren van het eilandperron is best wel evil inderdaad. Zo wordt er bij Boskoop en Obdam links gereden, maar bij Soest en Didam dan weer rechts.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 gasten