Mag ik even kwijt #6

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

omg wat zijn sommige mensen op het forum van niburu achterlijk zeg :|
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Daniel »

Justin schreef:Yay, ziekte voorbij, yay, hallo verkoudheid en loopneus :P . Maar ach, beter dan griep.
Het virus zal de Oude Maas wel zijn overgestoken... ik begin me met de dag beroerder te voelen sinds eergisteren :( Zit hier op 't werk notabene naast de verwarming en de zon staat nog naar binnen te schijnen, maar heb het desondanks gewoon koud. Daarbij nog 'n rommelend buikje en hoofdpijn, dus 't zal wel weer die ene keer per jaar zijn. Al doe ik 't beter als vorig jaar dan, toen werd ik net voor de kerst ziek :P
NS-Reiziger schreef:Sjongejonge, wat zullen die toetsenborden van jullie slijten. :P
Zitten er eigenlijk nog wel toetsen op :P Ik SMS nog nieteens zo gek veel, maar toch moet ik 't nu wel blind doen omdat de toetsen kaal zijn geworden :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Geert »

deadlock schreef:omg wat zijn sommige mensen op het forum van niburu achterlijk zeg :|
Vertel?
Reiziger Ddrs schreef:
Justin schreef:Yay, ziekte voorbij, yay, hallo verkoudheid en loopneus :P . Maar ach, beter dan griep.
Het virus zal de Oude Maas wel zijn overgestoken... ik begin me met de dag beroerder te voelen sinds eergisteren :( Zit hier op 't werk notabene naast de verwarming en de zon staat nog naar binnen te schijnen, maar heb het desondanks gewoon koud. Daarbij nog 'n rommelend buikje en hoofdpijn, dus 't zal wel weer die ene keer per jaar zijn. Al doe ik 't beter als vorig jaar dan, toen werd ik net voor de kerst ziek :P
Eén collega van me is al ziek (vanmorgen allemaal werk zitten doen wat hij moest doen), en de collega die tegenover me zit is ook al lekker aan het snotteren en kuchen. Gaat lekker dus :P
NS-Reiziger schreef:Sjongejonge, wat zullen die toetsenborden van jullie slijten. :P
Zitten er eigenlijk nog wel toetsen op :P Ik SMS nog nieteens zo gek veel, maar toch moet ik 't nu wel blind doen omdat de toetsen kaal zijn geworden :wink:
Hehe, de mijne heeft ook een touchscreen, dat is nog een alternatief dan :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Geert schreef:
deadlock schreef:omg wat zijn sommige mensen op het forum van niburu achterlijk zeg :|
Vertel?
Het constant door elkaar halen van de oerknal en evolutie, niet willen aannemen dat evolutie helemaal *niets* met het ontstaan van het leven te maken heeft (daar zijn onder andere abiogenese en panspermia voor bedacht), blijven volhouden dat de eerste wet van de thermodynamica niet klopt (eentje heeft een demo van een apparaat gezien dat meer energie opwekt dan dat het kost, zeg maar negatieve weerstand maar dan niet zoals het op de Nederlandse wikipediapagina staat uitgelegd en als ik dan zeg dat die vriend van hem hoogverraad pleegt door het apparaat niet op internet te zetten, aangezien hij het niet wil verkopen, in deze energiebehoeftige tijd, dan zegt hij dat er geen tweede van te bouwen is, er zijn geen foto's of documentatie van en we moeten het maar aannemen. Net zoals dat er een UFO ter grootte van een van de Independence Day ruimteschepen boven Alabama zou hangen op 14 oktober jongstleden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

En het leukste was er eentje die beweerde dat de wet van Ohm niet klopt :cry:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Daan »

Mag ik even kwijt dat dit een regelrechte kutdag is? :evil:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door STF »

Wat is er dan?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Wubbo »

Zojuist gezien. Reclame bij de CarpetRight:

"Zaterdag 20% korting op alle artikelen"
Met daaronder:

"Alleen vandaag!"

Niveautje :pos:
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Dubbele P »

Doet me denken aan de tekst 'Tomorrow free beer' op de muur van het hostel in Den Haag, waar ik afgelopen mei met Randstadstage verbleef :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Fles »

Die niburu lui zijn knetter geschift man :lol: Dat je daar überhaupt mee in discussie gaat ;)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Meltrain »

deadlock schreef:En het leukste was er eentje die beweerde dat de wet van Ohm niet klopt :cry:
En dan te bedenken dat ik afgelopen dinsdag nog een SE voor natuurkunde heb gemaakt waar de wet van Ohm erg belangrijk voor was.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om te beweren dat die wet niet klopt en, nog veel inetressanter, wat wordt als alternatief geboden? :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door webguy »

Het klopt inderdaad dat die wet niet klopt: voor niet-ohmische geleiders, zoals LEDs :) Maar idd, voor een normale geleider / stuk draad geld de wet van Ohm tuurlijk wel ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

meltrain schreef:
deadlock schreef:En het leukste was er eentje die beweerde dat de wet van Ohm niet klopt :cry:
En dan te bedenken dat ik afgelopen dinsdag nog een SE voor natuurkunde heb gemaakt waar de wet van Ohm erg belangrijk voor was.
Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om te beweren dat die wet niet klopt en, nog veel inetressanter, wat wordt als alternatief geboden? :lol:
GOD! Wordt als alternatief geboden. Soms in de vorm van de welbekende judaïse of christelijke. Soms in de vorm van innerlijke kracht. Ik moet er een beetje van huilen.

Natuurkunde/wiskunde is nou niet bepaald mijn sterkste kant, maar ik begrijp het algemene principe, ik kan er echter niet diep over in discussie gaan. Het houdt op bij Populair Wetenschappelijk++ zeg maar. Over evolutiebiologie weet ik heel veel. Het is een soort sport geworden voor me om daar met christenen over te discussiëren. Meestal gaat dat heel aardig omdat ze gewoon verkeerd geïnformeerd zijn (Hitler hing Darwinisme aan; FOUT, hij hing een soort goddelijke selectie aan, zoals in Mein Kampf ook beschreven). En de discussie over Na/Wis kan ik dus niet goed genoeg aangaan eigenlijk. Maar ach, ik bluf me er wel doorheen en probeer de flameuitlokkingen te ontwijken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Die niburu lui zijn knetter geschift man :lol: Dat je daar überhaupt mee in discussie gaat ;)
Het houdt je van de straat ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
math1985
Berichten: 179
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 15:40

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door math1985 »

Afbeelding
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Karl »

:mrgreen:
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

math1985 schreef:Afbeelding
Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Karl »

Picturebattle.
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Karl schreef:Picturebattle.
anon is legion

ik kom om in de motivators. Enkele tienduizenden heb ik er onderhand opgespaard :)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door M57 »

... dat de pijltjenaarbeneden-toets op m'n laptop is afgebroken?

... ik me afvraag wat er aan te doen is? Ik heb geprobeerd het er weer op te draaien/ te klikken, maar dat gaat echt niet. Ook het rubber dopje eronder is er af. Ik druk nu naar beneden door met m'n vinger direct op dat plaatje/ die sensor er onder te drukken.

Iemand tips?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door webguy »

Zo'n rubberdingetje is echt nodig: Dat maakt het electrische contact op de toets. Mijn : toets is kapot, maar dat is gelukkig alleen de toets die omhoog wipt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door deadlock »

Het is vele te vroeg voor zaterdag :'(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Mark »

Inderdaad :P Maar ik moet zo toch werken.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Caspar »

Kon ik vandaag eens lekker uitslapen, staat er al sinds kwart over 9 een auto alarm te loeien in de straat, die sinds enige minuten eindelijk eens is uitgegaan :evil:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #6

Bericht door Ruben »

Chronisch slaaptekort heeft. Al 2e keer verslapen voor het werk deze week. :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten