Mag ik even kwijt #134

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Wubbo »

Zo'n beetje alles, daarom is het bericht ook als nieuw topic geplaatst. Het zijn vanaf nu in ieder geval de richtlijnen voor dit forumdeel.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door deadlock »

Wat er veranderd is is simpel; Er mag niet meer gespamd worden als je je verveelt.

Die 13.000 bezoekers die er per dag zijn zijn schijnbaar genoeg. Vaste leden kunnen de tering krijgen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door deadlock »

Wubbo schreef:Zo'n beetje alles, daarom is het bericht ook als nieuw topic geplaatst. Het zijn vanaf nu in ieder geval de richtlijnen voor dit forumdeel.
Grote kolder en nonsens. Ik snap nog steeds niet waarom jullie mensen niet gewoon aanraden om een ander topic in dit subforum te openen als ze dit topic niet aanstaat.

Daarnaast hilarisch dat het zo lang geduurd heeft voordat jullie tot nieuwe regels konden komen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door ODRAIL »

deadlock schreef:Wat er veranderd is is simpel; Er mag niet meer gespamd worden als je je verveelt.
Leuk, maar soms gaat het hier een beetje hard tijdens een gesprek. Daar kunnen wij ook niets aan doen.
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door hauptbahnhof »

Ja en dat soort dingen jagen toch de nieuwe leden weg. Niet handig. :pos:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door deadlock »

hauptbahnhof schreef:Ja en dat soort dingen jagen toch de nieuwe leden weg. Niet handig. :pos:
Onzin. Dat is alleen maar als je je als kliek opstelt. Op Plains, Trains & Automobiles op FOK! wordt ook niemand weggejaagd. Dit subforum is toegankelijker dan de rest waar heel veel nummer OCD'ers zitten.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Karl »

Op NS Hispeed.

Toon boekbare routes > Alleen online boekbaar.
U kunt deze reis boeken via Telesales 0900 – 9296 (€ 0,35 ct p/m). Let op: Getoonde prijs is een "vanaf" prijs. De definitieve prijs is afhankelijk van beschikbaarheid van tarieven en uw accommodatie keuze.
Ik dacht, ik gun NSH ook eens een kans. Op naar de oosterburen. :')
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door deadlock »

Als je je potentiële klanten zo behandelt heb je best wel lef eigenlijk. Bij de Duitsers staat dan in ieder geval nog "Beschikbaarheid controleren".
Laatst gewijzigd door deadlock op wo 20 mar 2013, 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Thom91 »

Dooie dinsdag vandaag.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Suus »

Nou, valt wel mee hoor. Ik werd vanmiddag nog onderworpen aan een kruisverhoor van de visitatiecommissie, die dit jaar alle geesteswetenschappelijke opleidingen van de Nederlandse en Vlaamse universiteiten onder de loep neemt zodat er een rapport afgeleverd kan worden waarmee de universiteit bij de NVAO accreditatie kan aanvragen voor de opleidingen. Nu was er wel een proefbezoek geweest, waarbij de UvA mensen van andere delen van de UvA optrommelt om zo'n gesprek in scene te zetten, maar niets is zo grillig als een commissie die een voor Nederland unieke universitaire opleiding moet gaan evalueren, dus het gesprek ging een heel andere kant op dan het proefbezoek. Je zit met een groepje studenten tegenover de commissie, ze beginnen met het stellen van vragen waarmee ze een bepaalde kant op willen en je wordt gezegd dat je alles mag zeggen maar tegelijkertijd weet je dat wat je zegt een rol kan spelen in de rapportage en daarmee de toekomst van de opleiding. Lastig lastig :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door STF »

Ik heb zelden zulke goede waterbesparende douchekoppen gezien als die we gisteren in het sanitairgebouw hebben gemonteerd; pff, dat kon je geen douchestraal meer noemen, net voldoende om je handen mee te wassen...
De waterdruk is hier torenhoog dus daar ligt het niet aan, ik heb zodoende de spaarring er maar uitgehaald. Welke fabrikant verzint nou zoiets, dat het zo extreem waterbesparend is dat er vrijwel geen druppel meer uit komt... :?
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Thom91 »

Het was vooral erg rustig hier Bee :p
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:Het was vooral erg rustig hier Bee :p
Tsja gisteren was ik de gehele dag op pad (Rail Tech, Amersfoort) en lag ik vroeg in mijn mandje :wink: .
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Michael »

Vandaag lekker een dagje vrij. Zometeen effe flink leren voor mijn BHV.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Thom91 »

Ik naar Den Bosch voor dat bord met drukte, sneeuwt het hier gewoon :')
Komt wel goed schatje.
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Etienne »

Nu gaat hier bij het Hoogheemraadschap al voor de 4e keer vandaag het brandalarm af, het wordt gemeld als een test. Maar ik geloof eerder dat ze hem niet meer onder controle hebben. :?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Michael »

Ben geslaagd voor mijn theorie examen Bedrijfshulpverlener. 8 April praktijk.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Fles »

Kan je eindelijk jezelf helpen als er voor de drieëntwintigduizendste keer een Sundae-machine in een miljard stukken door de hele tent heen tieft, "helemaal vanzelf" :pos:
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Michael »

:lol:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Thom91 »

Gefeliciteerd
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Daniel »

Had toch het idee dat de gemiddelde Amerikaan niet zoveel moeite met m'n voornaam zou hebben, die komt daar immers ook wel voor... Ontvang ik vandaag op 't werk na lang wachten eindelijk een pakketje uit Los Angeles, kom ik m'n naam op maarliefst vier verschillende manieren gespeld in het bijbehorende papierwerk tegen :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door webguy »

Kreeg van je werkadres een emailtje van je Daniel, maar ze hebben daar de meest absurde constructie om je emailadres samen te stellen. voornaamachternaam of voornaam.achternaam of voorletters.achternaam lijkt logisch, maar wat ze daar er van gebakken hebben...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Suus »

Ik ken een onderwijsinstelling in de constructie voorletters.achternaam gebruikt voor medewerkers en voornaam.achternaam voor studenten. Mochten er dubbelen ontstaan dan wordt er gewoon een nummer toegevoegd aan het e-mailadres.

Dus als je twee medewerkers hebt, te weten
Hans de Jong
Henk de Jong
dan krijgt de een h.dejong en de ander h.dejong2 :')

Dus, als je een vrij generieke achternaam hebt en ooit kinderen gaat fokken, geef ze een tweede naam, daarmee voorkom je dit soort ellende :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Daniel »

Lol, 'tis inderdaad niet meest logische manier nee om de eerste zes letters van de achternaam gevolg door de voorletter(s)te nemen nee. Zijn ze nog inconsequent in ook, voorvoegels als "van" zitten er soms wel en soms niet in.
Wordt pas echt leuk als de combinatie al blijkt te bestaan, want dan krijg je er een volgnummer achteraan. En 'tis nou niet zo dat er nooit iets dubbel is in een bedrijf met > 10.000 medewerkers wereldwijd, vooral in China waar iedereen hetzelfde lijkt te heten gaat het hard met die volgnummers.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Wubbo »

Ik heb ook al jaren een 2 in mijn werk-mailadres, terwijl mijn naam toch niet zo heel vaak voorkomt. Maar ja, als de ICT-afdeling het niet voor elkaar krijgt om een oud account van mij te verwijderen of het opnieuw aan de praat te krijgen, krijg je dat soort constructies...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten