Mag ik even kwijt #135

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Suus »

Wel eens om 9:05 een bestelling van 8 Big Tasty met Bacon's gehad :X :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Michael »

Bij ons worden er soms om 9.00 al als we opengaan al hele menu's besteld.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Suus »

Ik heb een tijd een RM gehad die erop stond dat ze zelf de HACCP-test deed van de grills. Maar zeer weinig patty's van deze tests verdwenen echter in de verspilbak, het merendeel verdween in haar mond onder het mom "kwaliteitstest". :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Michael »

Dat is ook een optie ja. Als ik de HACCP doe proef ik de patty's ook maar het grootste deel gaat gewoon de verspilbak in.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Ik heb een tijd een RM gehad die erop stond dat ze zelf de HACCP-test deed van de grills. Maar zeer weinig patty's van deze tests verdwenen echter in de verspilbak, het merendeel verdween in haar mond onder het mom "kwaliteitstest". :')
Hey dit hoort in het McD topic.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door deadlock »

Michael schreef:Bij ons worden er soms om 9.00 al als we opengaan al hele menu's besteld.
Hallo nacht of vroege dienst.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Ik heb een tijd een RM gehad die erop stond dat ze zelf de HACCP-test deed van de grills. Maar zeer weinig patty's van deze tests verdwenen echter in de verspilbak, het merendeel verdween in haar mond onder het mom "kwaliteitstest". :')
Persoonlijk heb ik liever dat iemand het opeet dan dat het product in de verspilbak belandt. Maar ik kan me voorstellen dat ze een figuur had waar je niet blij van wordt... :lol:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Suus »

Dat klopt, in zeer extreme gevallen at ze de volledige 7,6 Amerikaanse pound aan vlees op in het kantoortje en ze was dan ook aan de gewichtige kant :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door ODRAIL »

deadlock schreef:
Michael schreef:Bij ons worden er soms om 9.00 al als we opengaan al hele menu's besteld.
Hallo nacht of vroege dienst.
Zie vaak genoeg in Rotterdam jongeren die 's ochtends voor schooltijd nog even snel de MAC induiken voor het ontbijt :? .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door Suus »

Niets mis met een verrukkelijke Egg McMuffin met Bacon :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door ODRAIL »

Daar heb je wel gelijk in, maar aan een burger of een burgermenu op de lege maag. Brr ik moet er niet aan denken, laat staan aan beginnen :shock: :? .
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door ODRAIL »

Goed afgelopen dinsdag eindelijk na bijna 15 jaar het boek kunnen kopen wat gaat over trams in midden en zuid limburg. Het boek was uitgegeven in 1998, maar ik had het tot op heden niet te pakken kunnen krijgen. Tot afgelopen dinsdag. Geduld is een schone zaak zullen we maar denken.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door STF »

Toch prachtig dat een bedrijf van die anti-diefstal poortjes laat plaatsen maar er verder eigenlijk niets mee doet; vanavond was ik even bij de bouwmarkt, toen ik de winkel uit liep begonnen de poortjes te knipperen en piepen, reageerde niemand van het personeel op dus ben maar doorgelopen. Bleek bij het karretje in het hok zetten het muntje er met geen mogelijkheid meer uit te willen dus ik terug de winkel in met dat karretje, naar de balie toe. Opnieuw het alarm knipperen en piepen. Een medewerker kwam met me mee naar buiten om te kijken of het muntje er echt niet uit wilde, ik dus weer met geknipper en gepiep door die poortjes heen, medewerker die naast me liep keek niet op of om toen het gebeurde. Nou ook hij kreeg het muntje er niet uit dus wij weer terug de winkel in met dat karretje en uiteraard voor de zoveelste keer knipperende en piepende poortjes, opnieuw geen enkele reactie van die man.
Bij de balie aangekomen toch maar eens gevraagd waarom die poortjes eigenlijk elke keer alarm slaan want alle aankopen lagen al een kwartier in de auto.
Mijn jas is pas een paar dagen oud dus eerst maar eens getest of ie daar op reageerde, dat bleek het inderdaad te zijn. Wel merkwaardig, want bij het binnenkomen van de bouwmarkt sloegen die poortjes geen alarm en bovendien was ik eergisteren ook al bij de bouwmarkt met diezelfde jas en ook toen geen problemen.
Volgende week loop ik denk ik maar gewoon met me jaszakken vol niet-betaalde batterijen daar naar buiten... :Y
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door Aking »

Altijd leuk om oude tickets weer tegen te komen:

Afbeelding

Dat waren nog eens tijden *O*
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #134

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:
deadlock schreef:
Michael schreef:Bij ons worden er soms om 9.00 al als we opengaan al hele menu's besteld.
Hallo nacht of vroege dienst.
Zie vaak genoeg in Rotterdam jongeren die 's ochtends voor schooltijd nog even snel de MAC induiken voor het ontbijt :? .
Aaaaargh hou op zeg. Wat rukt dat nou!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door deadlock »

Spoornostalgie. Ik en m'n opa niet lang voor de sluiting:
Afbeelding
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door STF »

Het is toch wel weer frappant; al weken geen kampeerders gehad maar precies vandaag wel, juist nu het er een beetje dicht uit ziet want het café-restaurant is twee dagen gesloten omdat mijn ouders naar Nederland zijn voor de crematie van mijn oma. Lijkt altijd wel zo te gaan, dat als iedereen er is en het een open indruk maakt omdat dan ook het café-restaurant in bedrijf is, komt er geen mens kamperen.
Mijn moeder zei van de week nog tegen me; joh kom toch mee naar die crematie, zal toch wel niemand komen kamperen dus je hoeft thuis te blijven.

Ik kreeg net ook al een telefoontje van mensen die hier vandaag of morgen nog heen willen komen met de camper.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door Vinny »

Ik weet niet hoe het weer in Luxemburg is, maar met de ijzige kou en windkracht 6 is het in Nederland toch absoluut geen kampeerweer... :shock:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:Het is toch wel weer frappant; al weken geen kampeerders gehad maar precies vandaag wel, juist nu het er een beetje dicht uit ziet want het café-restaurant is twee dagen gesloten omdat mijn ouders naar Nederland zijn voor de crematie van mijn oma. Lijkt altijd wel zo te gaan, dat als iedereen er is en het een open indruk maakt omdat dan ook het café-restaurant in bedrijf is, komt er geen mens kamperen.
Mijn moeder zei van de week nog tegen me; joh kom toch mee naar die crematie, zal toch wel niemand komen kamperen dus je hoeft thuis te blijven.

Ik kreeg net ook al een telefoontje van mensen die hier vandaag of morgen nog heen willen komen met de camper.
@ STF: Gecondoleerd.
En moet jij niet naar die crematie?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door STF »

Het is hier ook ijzig koud, door vooral de wind.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ik heb volgens mij een setje van 1 en 2 euro van Monaco in een bureaulaatje liggen in mijn oude slaapkamer bij mijn ouders, help het mij zaterdag of zondag herinneren en ik zal er een foto van maken.
@ Bee: sorry maar dit was ik ook (bijna) weer vergeten, maar denk er nog een keertje aan :idea: .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door Suus »

Volgend weekend.

Vandaag trouwens mijn 4000ste treinkilometer van dit jaar onder mij door laten gaan. Volgende week nog één flinke knaller op Goede Vrijdag en daarna wordt ik zes maanden spitsforens...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door Thom91 »

Ik ben de 6500 al gepasseerd jongeman :D
Komt wel goed schatje.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door Fles »

Waardeloos eerste kwartaal hier. Net 5000 dus, misschien in het paasweekend nog wat erbij. Q2 belooft meer, en ook leuker. Nieuw en ver en onbekend en zo.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #135

Bericht door Thom91 »

Het was een mooie GP vandaag! :)
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten