Feyenoordfans moeten met de trein, tram kapot

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Feyenoordfans moeten met de trein, tram kapot

Bericht door Daniel »

Feyenoordfans moeten met de trein, tram kapot
ROTTERDAM - Feyenoordsupporters en inwoners van Rotterdam-Zuid kunnen vanavond niet met de tram richting huis en stadion door de ontsporing van twee RET-toestellen op de Laan op Zuid gistermiddag.
De reizigers moeten hun weg vervolgen met de trein. De RET dacht gistermiddag dat de problemen tot ongeveer 19.00 zullen duren. ,,Na de wedstrijd kunnen de mensen weer met de tram naar huis denken we,’’ zei een woordvoerder.

De NS heeft toegezegd extra treinen in te zetten.

Bron: Algemeen Dagblad

Zag vanmiddag een IRM-VI in een van de pendeltreinen naar Rotterdam Stadion, zal hier dan wel mee te maken gehad hebben want die treintjes zijn normaal niet zo groot.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39191
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Feyenoordfans moeten met de trein, tram kapot

Bericht door Daniel »

Twee trams ontsporen op Rotterdam-Zuid

Op Rotterdam-Zuid zijn donderdag aan het eind van de middag twee trams uit de rails gelopen.De ontsporingen gebeurden los van elkaar op de Laan op Zuid en de Tweede Rosestraat.

Hoe dat kon gebeuren is nog niet duidelijk. Niemand in de trams raakte gewond. Door de ontsporingen liep het tramverkeer in de war.Lijn 20,23 en 25 moesten andere routes rijden.

Feyenoord-supporters,op weg naar een UEFA Cup-wedstrijd in De Kuip moesten met de trein vanaf Centraal Station,verder reizen. De speciale voetbaltrams reden door de ontsporingen niet.

Rond 18.30 uur kon het tramverkeer weer worden hervat.

Bron: Rijnmond.nl
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Feyenoordfans moeten met de trein, tram kapot

Bericht door deadlock »

Ik zat bij ongeveer vijfhonderd van die debielen in de trein zojuist. Toen ik de bons hoorde ben ik snel naar het gedeelte uit Den Haag gerend. Walgelijk volk.

De Ajax supporters die er in Amersfoort bijkwamen waren een stuk prettiger (en net zo dronken) en hun IQ lag gemiddeld zo'n dertig punten hoger.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
playertwo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 20:01

Re: Feyenoordfans moeten met de trein, tram kapot

Bericht door playertwo »

Tja Feyenoord had met 1-3 verloren, terwijl Ajax met 1-0 had gewonnen dat scheelt nogal wat in de stemming van de supporters. Overigens waren voor beide duels de stations matig gevuld.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten