'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'
Re: 'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'
Kan wel leuk zo wezen, maar daarmee is NS dus een vrijheid en verantwoordelijkheid geschonken waar NS overduidelijk niet mee om kan gaan.
Re: 'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'
De uitwerking van het programma van eisen wordt verder uitgewerkt in een bestek. Daar wordt nog over gesproken en is nog niet afgedicht. Meetmethoden etc. zijn ook onderdeel van de verdere uitwerking.Bee schreef:Het programma van eisen voor HRN 2015 telt dertien pagina's en gaat nergens concreet in op bijvoorbeeld meetmethode's.Vinny schreef:Ik meen dat de concessie van 2015 en de jaren daarna juist wel een stuk meer dichtgetimmerd wordt, met ook nogal wat behoorlijke eisen ook.Bee schreef:Vergelijk de documenten m.b.t. bijvoorbeeld de Vechtdallijnen van Overijssel en Drenthe eens met die voor het HRN van de rijksoverheid. Helemaal niets is dichtgetimmerd bij het HRN en de NS zou wel gek zijn daar niet van te profiteren.
Re: 'NS wil mening van reizigers minder zwaar meetellen'
Nou vond ik gisteren de DB-personeelskrant van april in de trein (Berliner EC), met daarin het jaarverslag over 2012 en grootse plannen om vele miljoenen te gaan besteden aan:
de VERHOGING van de klanttevredenheid!
En terzijde ook: Dochter ARRIVA is in onderhandeling met Veolia om de busaktiviteiten in Oost-Europa integraal over te nemen.
de VERHOGING van de klanttevredenheid!
En terzijde ook: Dochter ARRIVA is in onderhandeling met Veolia om de busaktiviteiten in Oost-Europa integraal over te nemen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten