Mag ik even kwijt #136

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door webguy »

In dit geval kan het wel omdat er eentje tussen staat, maar als iedereen dat doet en dan 3 of 4 niveaus diep, is het niet echt leesbaar.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Thom91 »

Oplossing zou automatisch afkappen na 1 citaat zijn en een link naar de post in het citaat? :)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door ODRAIL »

Ziek zijn kan nuttig zijn voor lichaam en geest. Maar je agenda loopt daardoor wel in het honderd. Heb de achterstand nog niet weg gewerkt. En gezien de drukte in de maand april zal het nog wel even duren voor dat ik weer helemaal bij ben.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door deadlock »

Volgens mij heb ik die feature al eens gerequest. Ik wil geen multiquote tenzij ik daar voor kies. Daar wil de gebruiker niet over nadenken. Oplossen die handel.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21273
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Meltrain »

KM46 schreef:
Bee schreef:Ik was vanochtend onderweg naar het station en kon de trein nog halen, totdat dertig meter voor het station een bouwvakker een hek over het tijdelijke fietspad neerzette en pas na twee minuten proberen een bakwagen achteruit in te laten steken op het idee kwam om het hek toch een klein stukje te openen.

De trein heb ik nooit meer gehaald iig :')
Ach nee ... jongen toch, en dat op maandagochtend?
Je ben toch wel gelijk door gegaan naar de psygoloog?

Zelf kon ik vanochtend de metrodeur aanraken en deze reed voor mijn neus weg, dat is pas erg :shock: :? :wink: .
Ik dacht gisteravond precies op tijd te zijn bij de halte Fascinatio voor de Parkshuttle en ook op tijd op het knopje gedrukt te hebben. Helaas duurt het verzenden van de opdracht alleen net te lang, zodat de aanvraag pas bevestigd was op het moment dat het karretje net besloten had door te rijden. Tja, ik had geen zin in 6 minuten wachten (met als risico dat ik de trein op Rtb zou missen), dus liep ik maar naar Kralingse Zoom.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door ODRAIL »

Vanochtend bijna flauw gevallen bij het bloed prikken. Het ging maar net goed :shock: :? .
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Thom91 »

Waarom viel je flauw dan? Omdat je bloed zag of?
Komt wel goed schatje.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Klaasje »

Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Michael »

Bij mij op het werk kunnen 65 plussers koffie voor 65 cent krijgen. Maar met een Bredapas krijg je 15 procent korting op de bestelling. En sommige van die lui moeten die korting perse hebben. Belachelijk.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Vinny »

En ik ontbijt voor een euro :P
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door STF »

Toen ik vandaag in de bus zat gingen er als maar brandweerauto's in noordelijke richting voorbij, even later kwam er een bericht op de radio dat er een grote brand in Echternach was, het enige wat ik dacht was; hopelijk is het niet (in de buurt van) de computerzaak want daar zou ik juist vanaf vandaag mijn bestelling kunnen ophalen, toen ik ruim een uur later met de bus in Echternach terugkwam en naar de auto liep bleek die onder het as te zitten, had echt helemaal niet meer aan de auto gedacht dat die best eens in de buurt van die brand kon staan want zo groot is Echternach ook weer niet. Er zat nog best een veilige afstand tussen, ruim 500 meter denk ik maar de wind stond precies in de richting van de auto dus daar dwarrelde alle as neer. Toch wel stom he, dat je bij het horen van zo'n radiobericht alleen maar aan een suffe computerzaak denkt en totaal vergeet dat je eigen auto daar ook ergens staat geparkeerd. :Y
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Michael »

Vinny schreef:En ik ontbijt voor een euro :P
Bij de IKEA zeker?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Suus »

IKEA in Friesland? Zover zijn ze daar nog niet hoor :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door JWM »

Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door ODRAIL »

Thom91 schreef:http://www.openbaarvervoerinboskoop.nl/busfoto/
Deze doet het nog gewoon hoor..
Sinds gisteren doet deze link het ook niet meer :cry: .
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Michael »

Ik heb net 2 Blokker dagkaarten besteld via de webshop. heb ook nog 2 AH dagkaarten liggen dus kan ik mooi weer 4 dagen op pad.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door JWM »

En ik maar denken dat er wel een reactie komt op de score van Mcdonalds in de ontbijttest :N
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Michael »

Ik vind die test sowieso belachelijk. Want ik heb gemerkt dat de kwaliteit per vestiging verschilt (wat niet hoort te kunnen natuurlijk) maar die vestiging waar hun het gehaald hebben is misschien slecht maar dat wilt niet zeggen dat dat in een andere vestiging ook zo is.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Thom91 »

Met 140 door Heiloo knallen is best een fijn gevoel haha
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15330
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door ODRAIL »

Deed je dit met de auto of met de trein?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:Deed je dit met de auto of met de trein?
Tractor.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Thom91 »

KM46 schreef:Deed je dit met de auto of met de trein?
Zug uiteraard! *O*
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Suus »

JWM schreef:En ik maar denken dat er wel een reactie komt op de score van Mcdonalds in de ontbijttest :N
Pierre Wind zegt toch genoeg: Je houdt van de McEggMuffin of je houdt er niet van. De McEggMuffin is de lekkerste ontbijtsnack die er is, door engelen op aarde gezet en eigenlijk de hele dag de moeite van het eten waard. Maar helaas, alleen 's ochtends te verkrijgen :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Karl »

Als je vanuit Nederland naar Antwerpen wilt (of welke andere Belgische plaats bereikbaar met IC Brussel); hoe werkt dat dan voor studenten?

Tot aan Roosendaal hebben zij immers studentenreisrecht (in- en uitchecken; maar dat kan in België niet). Moet je dan naar Roosendaal reizen; daar de trein uit, uitchecken en vervolgens een trein later naar België nemen?
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50856
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #136

Bericht door Suus »

Als je een kaart hebt waarmee je vrijreizen hebt in Nederland dan moet je in de binnenlandse treinen ingecheckt zijn en in de trein die je uiteindelijk naar het buitenland brengt niet. Als je bijvoorbeeld van Rotterdam Alexander naar Antwerpen Centraal reis moet je dus ingecheckt zijn tussen Rotterdam Alexander en Rotterdam C. In Rotterdam C. check je uit en neem je vervolgens de trein naar Antwerpen. Uiteraard moet je voor het buitenlands traject wel een vervoersbewijs bezitten.

Als je een kaart hebt waarmee je in Nederland tegen kortingstarief reist dan mag je in de treinen waarmee je een reis naar het buitenland maakt ook een papieren vervoersbewijs met kortingstarief gebruiken, zelfs als dat niet is toegestaan in de voorwaarden van je abonnement. De trein van Arriva naar Leer is hierop een uitzondering, hier moet je wel gebruik maken van je OV-Chipkaart.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 8 gasten