Lijninfo sjablonen

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Lijninfo sjablonen

Bericht door fogeltje »

Zie screenshot: https://dl.dropboxusercontent.com/u/390 ... s-wiki.jpg

Bij voormalige lijnen heeft een vakantieregel twee regels nodig omdat het woord vakantie niet meer op de regel past. Bij huidige lijnen gaat dit wel op 1 regel. Ik heb even gekeken naar de sjablonen en er zitten wat verschillen in de code. Maar ik begrijp er te weinig van om te kunnen zeggen "dit moet ik anders doen". Ook wil ik gaan lopen proberen en dadelijk dertig bewerkingen doorgevoerd hebben om een fout te moeten herstellen. Weet iemand hoe de code van voormalige lijnen is aan te passen zodat het op 1 regel gaat? (en dan voor alles, niet alleen "spits", ik weet overigens niet of die andere (koopavond bijvoorbeeld) bij huidige lijnen wel goed gaan)
"Een touringcar is geen bus"
Roelof88
Berichten: 408
Lid geworden op: wo 24 dec 2008, 14:05

Re: Lijninfo sjablonen

Bericht door Roelof88 »

Ik heb vakantie tussen <small> </small> gezet en nu moet het probleem verholpen zijn. Overigens zag ik bij de grensoverschrijdende buslijn ook een kleurverschil bij vakantie, dat is nu ook opgelost (de hele box is nu blauw).
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Lijninfo sjablonen

Bericht door fogeltje »

Roelof88 schreef:Ik heb vakantie tussen <small> </small> gezet en nu moet het probleem verholpen zijn. Overigens zag ik bij de grensoverschrijdende buslijn ook een kleurverschil bij vakantie, dat is nu ook opgelost (de hele box is nu blauw).
Dat kleurverschil vond ik juist goed, snel visueel onderscheid. Maar wakker zal ik er niet over liggen. Die small tags zouden inderdaad een oplossing moeten zijn. Goede oplossing denk ik!
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten