PVV wil betere camera's Veolia

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
bartjemestrom
Berichten: 1028
Lid geworden op: do 18 feb 2010, 09:47

PVV wil betere camera's Veolia

Bericht door bartjemestrom »

De PVV in het Limburgs Parlement wil dat er betere bewakingscamera's komen in de bussen van Veolia.

De statenfractie zegt dat naar aanleiding van beelden van overvallen op bussen in Tilburg. Daarvan zijn beelden getoond in opsporingsprogramma Bureau Brabant, maar volgens de partij is de kwaliteit daarvan zo slecht dat het moeilijk wordt de verdachten te vinden.

De PVV wil weten of in Limburg dezelfe camera's worden gebruikt. Als dat zo is, moeten die van de partij zo snel mogelijk worden vervangen.

Bron: http://www.l1.nl/nieuws/214987-pvv-wil- ... ZOiLLUqzL9
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: PVV wil betere camera's Veolia

Bericht door Michael »

Alle bussen van Veolia hebben dezelfde camera's. Dus ja die in Limburg hebben dezelfde als in Brabant. Alleen in Brabant zitten er 3 camera's per bus en in Limburg maar 2.
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: PVV wil betere camera's Veolia

Bericht door Michael 1988 »

Hopelijk betaalt de provincie Limburg dan ook deze nieuwe camera's. Anders zou ik zeggen, mooi laten zitten. Veolia Limburg kampte in het verleden al met financiële problemen en door deze actie jaag je het bedrijf alleen maar nog meer de kosten in.
Laatst gewijzigd door Michael 1988 op do 16 mei 2013, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: PVV wil betere camera's Veolia

Bericht door deadlock »

Betaalt.

En ik zou het logisch vinden als de provincie bijdraagt maar aan de andere kant had Veolia kunnen weten dat die camera's pure schijt in een plastic doosje zijn. Mijn HTC Typhoon uit 2004 maakte in het donker betere foto's.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten