OK zeg ik Lelylaanreisthijs schreef:Nou noem je net een verbinding die ook door de trein geboden wordt, zij het in een (zeker buiten de spits) wat magere frequentie.robert55 schreef:Over ontvlechten algemeen: je moet verbindingen aanbieden. Dat betekent oa dat er vraag is voor een metro van Sloterdijk naar Arena en AMC. Dat gaat ontvlechten dus niet bieden
In plaats van die verbinding per se met de metro te willen bieden kan je ook kijken of de treinverbinding beter kan (en niet onbelangrijk, tariefintegratie met het stedelijk vervoer zou ook zeer wenselijk zijn).
Werkzaamheden metrotunnel en ontvlechting metro Amsterdam
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Metro's van RAI naar Zuid moeten langzaam over de wissels tussen die stations. Het gevolg is 2 minuten vertraging voor alle metro's.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Nam om :23 de 50 vanaf Rai, om over te stappen op de 54 op vd Madeweg. De 51 naar Spaklerweg zou pas om :28 komen namelijk.
Haalde de 54 makkelijk, maar deze wachtte minutenlang op de aansluiting van de 51. Ondanks de lage frequenties dus toch snelle overstaps. Wel een langzamere 54 natuurlijk.
Haalde de 54 makkelijk, maar deze wachtte minutenlang op de aansluiting van de 51. Ondanks de lage frequenties dus toch snelle overstaps. Wel een langzamere 54 natuurlijk.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
-
- Berichten: 3926
- Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Had het je traplopen kunnen schelen dus.
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
De eerste 54 van de dag in de tunnel (begint op Van der Madeweg) reed met 3xCAF, zag ik vanuit de tweede metro van de dag. Goed mogelijk dat deze de hele dag blijft rijden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 3926
- Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Eerste 54 op zaterdag komt vanaf Gaasperplas. Vandaar CAF. Ben benieuwd. Moet toevallig die wagen hebben straks richting werk dus hoop wel dat het CAF is.
@Thom: zijn ze voor de zoveelste keer vergeten die tekst weg te halen in de ochtend.
@Thom: zijn ze voor de zoveelste keer vergeten die tekst weg te halen in de ochtend.
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Gister met het navervoer van Amsterdam Open Air aan de Gaasperplas kwam er zelfs BN materieel daar. Geloof zelfs 4 stellen gekoppeld. :-)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Ja, dat festival... Wubbo en ik wisten van niks en kwamen rond 23.15 op Kraaiennest met het plan naar huis te gaan. Er leek wat extra mat te rijden met 2xZilvermeeuw, en ook moesten we een trein met 3xZilvermeeuw voorbij laten gaan. Uiteindelijk kwam er vijf minuten later een stelletje 3xCAF langs waar we nog bijpasten. De achterste bakken zaten zo te zien ramvol, in de voorste bak (waar wij instapten), waren zelfs nog enige zitplaatsen over. Op Van der Madeweg stapte ik over naar CS, maar er stond geen 54 te wachten. Heb daar een minuut of 5 staan wachten voordat de 54 kwam. Er waren aardig wat overstappers, dus gelukkig was het 3xZilvermeeuw. Dat paste allemaal makkelijk.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Re: De alledaagse eigenaardigheden van het GVB #6
Vandaag meerdere combi's van 3x Zilvermeeuw op lijn 50.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 165 gasten