Ja, zijn bekend:Freek schreef:5 inschrijvers, hebben we al namen en rugnummers?
DVG IJsselmond BV i.o., OV Regio IJsselmond NV, Syntus BV, Noot Touringcar Ede BV, Arriva DAV BV.
bron: http://www.zwartewaterkrant.nl/index.ph ... um=twitter
Ja, zijn bekend:Freek schreef:5 inschrijvers, hebben we al namen en rugnummers?
En als ik op "OV Regio IJsselmond NV" zoek komt ik op NOVIO.DVG Personenvervoer (statutaire naam: De Vier Gewesten BV) is een landelijke franchiseorganisatie van taxi- en touringcarondernemingen. Zij streeft naar een optimaal opererend netwerk van personenvervoer dat landelijk kan inspelen op de wensen van ondernemers én opdrachtgevers. Door gebruik te maken van het imago en de expertise van DVG, leveren de zelfstandige ondernemers vervoer met een continue kwaliteit en service in combinatie met een scherpe prijsstelling.
Nee, wel rijden ze in opdracht van Syntus Gelderland enkele lijnen.JeffreyMeijer schreef:Heeft Noot überhaupt een concessie?
Nee, maar volgens mij hebben zij zich vorig jaar ook ingeschreven voor deze concessie, maar kreeg Connexxion er toen een jaartje bij.JeffreyMeijer schreef:Heeft Noot überhaupt een concessie?
I.o. betekent 'in oprichting', dan ben je nog niet ingeschreven bij de kvk.Zonnig schreef:DVG IJsselmond B.V. i.o. ken ik zo niet en is ook nog niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, waar ligt de oorsprong van dit bedrijf?
Geert schreef:I.o. betekent 'in oprichting', dan ben je nog niet ingeschreven bij de kvk.Zonnig schreef:DVG IJsselmond B.V. i.o. ken ik zo niet en is ook nog niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, waar ligt de oorsprong van dit bedrijf?
Is een DRU prijs van 110 euro aan de hoge kant? Ik heb geen kennis over DRU prijzen, zijn daar eigenlijk overzichten per concessie van? Alhoewel dat ook door de verschillende minimale eisen per concessie appels met peren vergelijken kan zijn.Statler Rail schreef: Met andere woorden: hoe kan je de goedkoopste zijn als de DRU-prijs vast ligt? "Méér kwaliteit leveren in de plannen!" denkt de concessieverlener. Maar daarbij zien zij iets over het hoofd. De kijkersvraag van vandaag: wat ziet de concessieverlener over het hoofd?
DVG rijdt ook wat (bel)bussen in Zuidoost-Drenthe. Zie ook de wiki-pagina: De Vier GewestenMichael 1988 schreef:Dat van DVG lijkt mij namelijk een eenmanszaak zoals dat ene bedrijf toen met de Vechtdallijnen
Een DRU-prijs van 110 euro voor deze concessie kan uit, maar houdt ook niet heel veel over. De kostprijs voor het nominale aantal uren van deze concessie ligt ongeveer tussen de 100 en 105 euro per DRU.ICE105 schreef:Is een DRU prijs van 110 euro aan de hoge kant? Ik heb geen kennis over DRU prijzen, zijn daar eigenlijk overzichten per concessie van? Alhoewel dat ook door de verschillende minimale eisen per concessie appels met peren vergelijken kan zijn.Statler Rail schreef: Met andere woorden: hoe kan je de goedkoopste zijn als de DRU-prijs vast ligt? "Méér kwaliteit leveren in de plannen!" denkt de concessieverlener. Maar daarbij zien zij iets over het hoofd. De kijkersvraag van vandaag: wat ziet de concessieverlener over het hoofd?
De denkfout die de concessieverleners maken en die nog niemand hier heeft opgemerkt, zal ik uit de doeken doen. Ik denk dat de meeste weten dat de DRU-prijs een resultaat is van deze functie:ICE105 schreef:Om op je vraag terug te komen: is een prijs van minimaal 110 euro per DRU zo hoog dat iedere inschrijver zonder al te veel moeite een 10 kan scoren op kwaliteit, zodat inschrijvers gedeeld eerste zullen gaan eindigen? Zijn er zo'n geval andere criteria die de doorslag kunnen geven?
Ooh ja, nu weet ik alweer waar ik die naam van ken. Maar ik had het over het dochterbedrijf. Maar goed, dan blijf ik nog bij Noot persoonlijk.Roelof88 schreef:DVG rijdt ook wat (bel)bussen in Zuidoost-Drenthe. Zie ook de wiki-pagina: De Vier GewestenMichael 1988 schreef:Dat van DVG lijkt mij namelijk een eenmanszaak zoals dat ene bedrijf toen met de Vechtdallijnen
De provincie Flevoland is juist niet geweldig bezig geweest in Almere. Ze hadden uit gedelegeerd aan de gemeente Almere ;). Stadsvervoer Lelystad werd weer door de gemeente Lelystad gedaan dus blijft alleen IJsselmond over waar er dus de mist in gegaan wordt door (mogelijk) beide provincies.NintendoC schreef:Maar wat ik mij dan afvraag. De provincie Overijssel heeft toch ook gewoon de concessie MO en andere concessies goed gegund. En Flevoland ging volgens mij niet de mist in met Almere, ondanks dat daar maar één inschrijver was.
Hoe kan deze aanbesteding dan iedere keer niet goed gaan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten