Dienstregelingen SRE 2013

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door erjeebee »

Eh..
Was Dierdonk niet een wijk met allemaal koophuizen uit het duurdere segment bewoond door tweeverdieners met minstens per verdiener een auto?

In dat geval is een bus door de wijk een kansloze actie.
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Mr-W »

dierdonk is een vinex wijk in Helmond, de meeste mensen daar zijn 2 verdieners, vaak met kinderen. ( potentieele reizigers zijn jongeren en ouderen). in die andere vinexwijk loopt de bus evengoed als in andere delen van de stad ( wel met reizigers tot mierlo-hout meegeteld). het netto aantal reizgiers kan zelfs meer zijn want er zijn bijna geen winkels in de wijk,en in het centrum geldt betaaldparkeren.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door erjeebee »

En toch blijf ik ik bij mijn standpunt dat Dierdonk een duurdere wijk is dan Brandevoort.
Ga maar eens naar rijtjeshuizen zoeken in Dierdonk.
Dr zijn dr een paar, maar zelfs die zijn dan nog van het duurdere soort.

Anyway.. er zal echt wel onderzoek naar reizigerspotentie zijn gedaan voor Dierdonk.. en de uitkomst was kennelijk: NO BUS..
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Mr-W »

woz-waarde in de schutboom/stepekolk, hoger dan in dierdonk. alleen in de veste is de woz-waarde iets lager dan in dierdonk op basis van 2010.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door erjeebee »

:)
tegen zoveel research kan ik niet op :pos:
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Mr-W »

http://helmond.straatinfo.nl/buurtgegevens/ hierop kun je alle gegevens over een buurt/stadsdeel of dorp opzoeken. de gegevens zijn op basis van het CBS.
Ik denk zelf dat dierdonk geen bus heeft omdat het minder inwoners heeft dan brandevoort ,
5210 mensen wonen in dierdonk. (2010)

4705 wonen in de schutboom
1985 in de veste
1520 mensen wonen in de stepekolk
totaal 8210 inwoners in brandevoort

echter na 2010 zijn er in de crisis nog huizen bij gebouwd waardoor het huidige aantal inwoners hoger is.

btw erjeebee veel succes met het rijden voor Veolia in Limburg.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

Ik kwam zojuist de 8569 tegen, eveneens in Hermesjas. Zit nu zelf ook in bus, ik reageer thuis nog op lijn 23 en Westerbeek.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

@Westerbeek: ik kijk net op de lijnnetkaart, lijn 23 rijdt al de meest rechtstreekse route naar Sint Anthonis (is dat de Middenpeelweg of loopt die richting Venray?) en schampt Westerbeek alleen terwijl lijn 259 er een route doorheen rijdt. Dus die situatie kan gewoon blijven lijkt me.

@Dierdonk: lijn 23 heeft dus ooit door Dierdonk gereden evenals als een lijntaxistadslijn. De route door Dierdonk nam lijn 23 over toen de lijntaxi verviel geloof ik om drie jaar later weer te laten vallen. Dat zal een reden hebben gehad, maar ik weet niet of die reden het matige gebruik was of dat het simpelweg teveel tijd kostte.
"Een touringcar is geen bus"
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Mr-W »

klopt, via westbeek is de snelste route naar Sint Anthonis.
Middenpeelweg (N277) loopt van Ravenstein,via Zeeland, De Rips, Ysselsteyn,Koningslust naar Kessel. dus dat is de weg richting venray.

@Dierdonk, weet zelf ook de reden niet waarom lijn 23 niet meer via Dierdonk rijdt. Ik denk zelf dat er nu meer potentiële reizigers zijn vanuit Dierdonk. Dierdonk was pas in 2009 helemaal af waardoor er nu meer inwoners zijn.
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door huibf »

Zo ik ben er weer....
Mr-W schreef:... Of de streeklijnen meer door de wijk te laten gaan. zoals vroeger met 23 Eindhoven-Gennep. lijn 26/23 door dierdonk sturen lijn 120 (en vaker laten rijden)via de voort in de plaats van Brandevoortse dreef is trouwens ook sneller. lijn 20 in de avond en op zondag door brouwhuis via de rivierensingel. stapt toch niemand in op het industrieterrein.
Heb ooit geopperd om lijn 20 in de spitsen 7.00/8.00 en 12.00/13.00 en 16.30/16.00 (1 rit) via een lusje door BZOB te laten lopen (via Heibloemweg of Speltdijk) aan de Rochadeweg kan je niet stoppen en is de loopafstand naar BZOB wel erg lang. Ik ben van mening dat lijn 20 zeker niet door Brouwhuis moet lopen, daarbij zal over een jaar de route over de Engelseweg lopen, een halte bij de Hermesgarage ligt eral. Daarbij, als lijn 20 door Brouwhuis loopt mis je de oostkant van Brouwhuis.

fogeltje schreef: Belbussen zijn volgens mij uit den boze in het SRE.
Dat mag inderdaad niet. Maar wellicht wel een de volgende aanbesteding (?)

Mr-W schreef:fietste trouwens naar stiphout en zag bij kruising eldonk/dorpstraat ter hoogte van ad van lieshout fietsen een voormalige bushalte,zag ik aan de tegels,verbaasd me dat ze daar geen haltebord neerhangen kan zorgen voor iets meer reizigers op lijn 22. tussen Helmond Hortsedijk en kerk stiphout zit 1 km kan makkelijk nog een halte tussen. en tussen kerk stiphout en gerwen moeten eigenlijk ook nog een paar haltes, een bij de autogarage, 1 bij sportpark molenven voor recreatiedoeleinde, halte ter hoogte van de parkeerplaats t' witven kan ook geen kwaad. deze haltes kunnen allemaal wat mij betreft eenvoudig worden uitgevoerd dus geen verhoogde halte,alleen een haltebord en vertrekstraat eventueel infoxx kasje.
Juist, Dit staat al jaren op de agenda. Helmond maakt een OV-Visie, maar klaarblijkelijk mag het niets kosten.
* Halte noordelijk van de Elsdonk
* Korte Tivoli/Kiezerlaan zou zeker niet misstaan, dus in de buurt van het Autocentrum en Sportpark Molenven.
aan de Gerwenseweg in de bossen kan je onmogelijk stoppen. De weg is levensgevaarlijk !

Mr-W schreef:weet je wat ik graag zou willen een interliner of H-liner (H van hermes) of SRE-liner naar belgie,
Dit staat ook al jaren op de agenda. Er is geen draagvlak om dat te doen. En toch vind ik het vreemd. Er rijden een halfuurlijkse Buurtbus naar Achel en de buurtbus Lommel zit vaak vol. er komt een spitsrit-buurtbus bij eind juni op de bus naar Lommel.
Het voorstel kwam kort op neer, 172 doortrekken naar Lommel (1 uurlijks). Eventueel het andere uurlijkse deel afkappen tot Bergeijk. Buurtbus 472 vervalt dan op het Belgische deel en kan een lusje rijden naar Bergeijk van Luyksgestel.
177 zou naar Achel kunnen rijden via de V'waard Zuid en Maastrichterweg naar België. In Valkenswaard word de route rechtgetrokken.
Hierdoor kan de buurtbus in Belgie vervallen. Deze krijgt een route Leende, via V'Waard de Smelen, Kempervennen (ingang) naar Borkel en Schaft en eventueel door naar de Achelse Kluis.
Een rechtstreekse snelbus is leuk, maar teveel, als zelfs bovenstaand al moeilijk ligt. Een goede overstap op de trein in Lommel/Neerpelt is overigens wel een vereiste.

fogeltje schreef:Dierdonk had een tijdje een lijntaxi als stadsbus en later lijn 23. De route door Dierdonk voor lijn 23 is op een gegeven moment vervallen. Voor details zie lijn 23, die weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
BrengMe schreef:Ik vind het een goed idee en zat er zelf ook al een tijdje aan te denken. Ik zou lijn 54 door de wijk laten rijden over de Dierdonklaan en de Coendersberglaan. Daarna linksaf slaan naar de Wolfsputter baan en dan draaien bij de rotonde. De koppeling met lijn 53 komt dan te vervallen.
2 jaar geleden is een enquête gehouden. Men wilde graag een busje bleek, it de cijfers zou blijken dat elk half uur de bus tjokvol zou zitten (?).
Het hoeft niet persee met een 'rijke' wijk te maken te hebben. Als je lijn 23 door Dierdonk laar rijden is dat een aanslag op die streeklijn. Denk dat je het moet zoeken in een belbus/stadsbus in Helmond.
Voorstel in 2010 was om lijn 53/54 om te nummeren naar 53 rondje straakven. Lijn 54 kan dan naar Brandevoort. Via Burg Houtlaan, De Braak, Bakelsedijk, Coenderbergslaan, Dierdonklaan, Waterleliesingel, Wolfputtersbaan en dan terug naar Station Helmond. volgensmij hetzelfde alswat BrengMe schrijft. Ik had er destijds een kaartje bijgemaakt.

fogeltje schreef:Op lijn 23 zou ik dus niet meer rekenen. Als de plannen voor de lijn Gemert - Boxmeer doorgaan, dan verdwijnt lijn 23 dus in Helmond. Als mogelijk alternatief zou dus lijn 26 vanuit Deurne kunnen worden doorgetrokken naar Helmond en Bakel. Wellicht kan die via Dierdonk? Ik weet niet of dat routetechnisch kan, zo heel erg bekend ben ik in Helmond ook niet (zat in Stiphout op school, dus echt Helmond inkwam ik niet zoveel buiten het centrum, ziekenhuis en het station natuurlijk).
Volgens mij is Dierdonk uit de route verwijderd omdat het juist niet pastte. De bus heeft in Boxmeer maar een krappe keertijd, tenminste vroeger.
Inderdaad er zijn nogal wat plannen om het netwerk in Oost Brabant om te gooien. Dit heeft direct gevolgen voor de lijnen 23 en 26. Maar de verbinding Meijel, Deurne, Milheeze, Bakel, Helmond Noord en Station is een heel logische gevolg die ook op papier staat.
Ik verwacht niet dat lijn 75 nog ooit terugkeert naar Deurne, ook niet na 2016. Jammer in de weekenden is het toch behoorlijk helpen van Deurne naar Roermond en dat terwijl de bezetting tussen Deurne en Roermond niet slechter was dan de andere Veolialijnen.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

Maar andere lijnen kon Veolia natuurlijk niet afstoten, met iets dat in Brabant en niet meer Limburg ligt, was dat wellicht geen probleem.

Weet jij trouwens waarom er "nieuwe" bussen bijgekomen zijn? Volgens Wikipedia 8573-8579 maar de 8569 heb ik ook zien rijden.
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door huibf »

fogeltje schreef:Maar andere lijnen kon Veolia natuurlijk niet afstoten, met iets dat in Brabant en niet meer Limburg ligt, was dat wellicht geen probleem.

Weet jij trouwens waarom er "nieuwe" bussen bijgekomen zijn? Volgens Wikipedia 8573-8579 maar de 8569 heb ik ook zien rijden.
Ik weet niet welke type bus dat is. Maar ik denk dat dit te maken heeft met lijn 400. Er zijn dacht ik 5 gelede bussen voor nodig om lijn 400 te rijden. Deze gelede bussen worden op dit moment opnieuw gestickerd in de 400 EHV Airport huisstijl en worden stoelen verwijderd t.b.v. kofferruimte.
Deze bussen zitten dus niet in de omloop van de rest van SRE.

De gelede bussen komen denk ik van lijn 4 af, omdat lijn 4 binnenkort ook wijzigt in frequentie(verlaging) en lijn 407 wordt toegevoegd als scholierenlijn. Vanzelfsprekend gaat lijn 401 in frequentie omlaag en gaat de Phileas ook weer op de 402 rijden.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

De 8569 en 8573 (de bussen waar ik ingezeten heb of zelf gezien heb) zijn "gewoon" Amba's. Ze komen schijnbaar uit de regio Leiden. Ze hebben een filmkast die net een beetje afwijkt van de huidige Amba's volgens mij (want ik zag van veraf dat het geen 33xx kon zijn. De 8569 leek dezelfde lijnfilm als de 1800-1830 te hebben, die van de 8573 leek op die van de 33xx bussen maar dan net wat anders) en hebben de airco nog wat verder naar achteren zitten, zoals de 18xx Amba's dat ook hadden. Ze hebben een enkele klapdeur voor en geen schermen in de bus, alleen een lichtkrant van 1 regel die de volgende halte kan tonen. Of ze wifi hadden, heb ik niet getest. De bussen hebben een Hermes-jasje.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Suus »

Komen uit DBLRMH inderdaad. Als het goed is toont de lichtkrant binnen om en om de halte en het lijnnummer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Raymond »

huibf schreef: De gelede bussen komen denk ik van lijn 4 af, omdat lijn 4 binnenkort ook wijzigt in frequentie(verlaging) en lijn 407 wordt toegevoegd als scholierenlijn. Vanzelfsprekend gaat lijn 401 in frequentie omlaag en gaat de Phileas ook weer op de 402 rijden.
Per saldo verandert er niks aan het benodigde aantal bussen op lijn 4 en 404: de ingekorte ritten op lijn 4 die nu slechts tot de Sterrenlaan rijden, worden voortaan alleen onder lijnnummer 404 gereden. Vraag is dus eigenlijk vooral wat voor materieel er op dit moment op lijn 4 rondrijdt. Als daar op dit moment geen of minder gelede bussen rondrijden verklaart het wel het een en ander. Wellicht worden de spitsritten op lijn 121 en 172 nu met twee Amba's gereden in plaats van 1 gelede bus? Dan kom je natuurlijk wel snel aan 7 bussen extra die je nodig hebt.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

Raymond schreef:
huibf schreef: De gelede bussen komen denk ik van lijn 4 af, omdat lijn 4 binnenkort ook wijzigt in frequentie(verlaging) en lijn 407 wordt toegevoegd als scholierenlijn. Vanzelfsprekend gaat lijn 401 in frequentie omlaag en gaat de Phileas ook weer op de 402 rijden.
Per saldo verandert er niks aan het benodigde aantal bussen op lijn 4 en 404: de ingekorte ritten op lijn 4 die nu slechts tot de Sterrenlaan rijden, worden voortaan alleen onder lijnnummer 404 gereden. Vraag is dus eigenlijk vooral wat voor materieel er op dit moment op lijn 4 rondrijdt. Als daar op dit moment geen of minder gelede bussen rondrijden verklaart het wel het een en ander. Wellicht worden de spitsritten op lijn 121 en 172 nu met twee Amba's gereden in plaats van 1 gelede bus? Dan kom je natuurlijk wel snel aan 7 bussen extra die je nodig hebt.
Spitsritten op lijn 121 is een goeie. In de ochtend reden daar namelijk enkele geledes op. Mijn voormalige vaste rit was er een van (6:44 in Beek en Donk naar Uden) en onderweg kwam ik altijd minimaal twee geledes tegen richting Eindhoven die vanaf Boekel werden ingezet. Mijn rit was vrijwel altijd een MAN terwijl de andere ritten vrijwel altijd Citaro's waren. Ook in de middag heeft lang minimaal 1 gelede gereden, de rit die in Uden geen terugrit meer kende (aankomst rond 18:30). Hoe dat nu allemaal zit weet ik helaas niet. Ik ben in de afgelopen maand toevallig nog wel twee keer vroeg naar Nijmegen gegaan, maar in plaats van de 6:44 bus had ik toen de 7:01 bus gepakt en er niet opgelet wat ik tegenkwam. De bussen lijken me in ieder geval blijvertjes, waarom zou je anders de moeite nemen om ze om te stickeren? Andere tijdelijke bussen bleven ook meestal in lelijk Connexxiongroen rondrijden.

Mij valt overigens op dat in het SRE gebied vrijwel (wellicht zelfs helemaal) geen touringcarren meer worden ingezet. Tot enkele jaren terug reden in de spitsuren nog vaker touringcarbedrijven, een enkele zelfs met een oude Standaardstreekbus. Helaas heb ik daar nooit in kunnen zitten.
"Een touringcar is geen bus"
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Mr-W »

@ fogeltje, volgens mij wordt er op lijn 20 in de ochtendspits een B88 ingezet http://s72.webhostingserver.nl/~deb3239 ... %20(1).JPG
tenmiste ik heb die bus s'morgens rond 8:20 vaak gezien op de provincialeweg in Someren, het kan ook buurtbus 458 want die wordt tussen de herfst en meivakantie gereden door een streekbus.

misschien dat nog meer SRE buurtbussen worden versterkt door Tourboeren.

@ huifb volgens mij kun je dan beter de zomerroute via het Prinsenmeer rijden want die komt langs BZOB en kan eventueel ook Ommel bedienen.
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door huibf »

Er worden nauwelijks touringcars ingezet. Op lijn 20 ook niet meer.
Lijn 26, de rit die rond 8.10 in Deurne wordt tot mei wel versterkt door een touringcar.
Lijn 458 wordt idd ook winters versterkt.
Probleem is dat de handhelds niet goed werken. De Brabantkorting wordt niet gerekend. Niet erg als dat dan voor 9.00 uur.

Lijn 26 wordt voor de goede orde uitbesteed, maar wel met een bus van Hermes.

Via Prinsenmeer gaat niet meer. De weg is versmald met dwarse troitoirbanden, inhalen kan dus wel, maar een voertuig mort uitwijken en stoppen tussen de troitoirbanden.
Vorig jaar is de route nog besproken met Hermes.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

Maar het zal dan een van de weinige zijn denk ik. Nu ik die link zie, het was Verberne Reizen die ik vaker met een Standaartje zag rijden.
"Een touringcar is geen bus"
Mr-W
Berichten: 3054
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Mr-W »

@fogeltje twintours is een fusie tussen Verberne uit Asten en van Berlo uit Helmond.

Ik fietste vanmiddag door Mierlo en zag bij Bergerhof/Ehad de B88 cabriobus schitteren in de zon,volgens mij is het een van mooiste B88 bussen die er nog rondrijden.(voor besloten vervoer)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TrzDSskSkoQ[/youtube]
Laatst gewijzigd door Mr-W op vr 07 jun 2013, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door huibf »

huibf schreef:Er worden nauwelijks touringcars ingezet. Op lijn 20 ook niet meer.
Lijn 26, de rit die rond 8.10 in Deurne wordt tot mei wel versterkt door een touringcar. Die rit kent gemiddeld 100 passagiers.
Lijn 458 wordt idd ook winters versterkt.
Probleem is dat de handhelds niet goed werken. De Brabantkorting wordt niet gerekend. Niet erg als dat dan voor 9.00 uur.

Lijn 26 wordt voor de goede orde uitbesteed, maar wel met een bus van Hermes.

Via Prinsenmeer gaat niet meer. De weg is versmald met dwarse troitoirbanden, inhalen kan dus wel, maar een voertuig mort uitwijken en stoppen tussen de troitoirbanden.
Vorig jaar is de route nog besproken met Hermes.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

@Huib: maar wie rijdt nu lijn 26? Hebben of die andere die laatst ter sprake kwam?
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door huibf »

fogeltje schreef:@Huib: maar wie rijdt nu lijn 26? Hebben of die andere die laatst ter sprake kwam?
Het zijn er twee.
Ma-Vr overdag: Hebben Tours uit LIessel, maar dat kan nu ook sinds januari Tax-4-U zijn in Helenaveen. dat weet ik dus even niet.
Ma-Vr avond: Tax-4-U
Weekend: Hebben Tours
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door fogeltje »

huibf schreef:
fogeltje schreef:@Huib: maar wie rijdt nu lijn 26? Hebben of die andere die laatst ter sprake kwam?
Het zijn er twee.
Ma-Vr overdag: Hebben Tours uit LIessel, maar dat kan nu ook sinds januari Tax-4-U zijn in Helenaveen. dat weet ik dus even niet.
Ma-Vr avond: Tax-4-U
Weekend: Hebben Tours
Beetje vreemde constructie. Maar ja, dit zal wel het goedkoopste zijn.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Dienstregelingen SRE 2013

Bericht door Meltrain »

Rijdt lijn 26 altijd met een Ambassador of 's avonds en/of in het weekend met een taxibusje?
huibf schreef: De gelede bussen komen denk ik van lijn 4 af, omdat lijn 4 binnenkort ook wijzigt in frequentie(verlaging) en lijn 407 wordt toegevoegd als scholierenlijn.
Lijn 407 bestaat toch al als buslijn naar het HTC?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten