Het Grote Blundertopic #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Gisteren was ik m'n badkamer eens een schoonmaakbeurtje aan het geven en daarbij op een krukje geklommen om goed bij de bovenkant van de douchewand te kunnen. Wil ik vervolgens weer van dat krukje af stappen, stap ik precies met één voet in m'n emmer met sop :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Michael »

Doe ik net de koelkast dicht, valt er een glazen potje vanaf. En natuurlijk in heel veel kleine stukjes.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Jef400 »

Vandaag sportdag gehad. Deze was al na vijf minuten afgelopen. Wilde een bal binnen houden, ging erop staan en viel vol op mijn rug. Zit nu met pijnstillers thuis.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door marvinkok »

Een Arriva-chauffeur moest op het matje komen omdat ie, met de bus, te hard had gereden. De overschrijding was 212 km/h :')
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door tsov »

Amba met straalaandrijving?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door ODRAIL »

marvinkok schreef:Een Arriva-chauffeur moest op het matje komen omdat ie, met de bus, te hard had gereden. De overschrijding was 212 km/h :')
Is er van dit bericht ook een bronvermeding misschien?
erjeebee
Berichten: 1334
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door erjeebee »

Zal ik mijn beginnend-buschauffeur blunders hier neerzetten?

Waarom ook niet....
- Op de eerste dienst gelijk bij een krappe bocht in een omleiding een wegwerkzaamhedenpaaltje geraakt met spliternieuwe Citea
(Zag er ernstig uit, maar bleek later wegpoetsbaar te zijn)
- Tot nu toe 2 keer fout gereden.. niet vanwege ontbrekende kennis van de route, maar vanwege verkeerde-lijn-mindset
(vrolijk op weg op de route van lijn 11 en je dan realiseren dat je 12 bent... cq op de route van de 36 en je dan realiseren dat je 37 bent)
- 1 keer uitstapsignaal gemist
- pauze gehad, lekker op muurtje in zonnetje gezeten, wegrijdend van busstation en dan door bakkie horen:
"wil de collega die nu net met de 59 wegrijdt zijn portemonnee nog terug? dan even melden bij de 118"
Die had ik dus i.p.v. in, NAAST mn tas gestopt. :oops:

Ach, eigenlijk valt het allemaal wel mee :)
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Freek »

In Nijmegen heeft de halte Erasmusgebouw twee halte komen. De halte van lijn 11, 12 en 13 ligt het centraalste terwijl 14 om de hoek vertrekt. Ik liep op vertrektijd van de 12 bij de halte, kijk bij de AV en moet constateren dat die al weg is, maar over 3 minuten er weer een bus gaat. Vervolgens na 8 minuten denken waar die bus toch blijft. Owja.....
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daniel »

Vanmorgen weer geprobeert in te checken met m´n klantenkaart van de Gamma, dat werkt nog steeds niet. Toch eens afleren om nog snel lijn 65 te proberen te halen, gebeurd wel vaker als ik nog snel instap dat ik de verkeerde kaart te pakken heb :P In plaats dat ik nou gewoon de bus van 1, 2 of 4 minuten later neem... (jaja, luxeprobleem dit :mrgreen: )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door deadlock »

Ik was vanochtend mijn OVC vergeten want die had ik gisteravond ergens voor nodig en niet teruggedaan in mijn portemonnee (heuh bier). Hier kwam ik uiteraard pas achter toen ik al op het station was en de paal geen bliep zei toen ik m'n portemonnee ervoor hield :herp:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1961
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Anne »

KM46 schreef:
marvinkok schreef:Een Arriva-chauffeur moest op het matje komen omdat ie, met de bus, te hard had gereden. De overschrijding was 212 km/h :')
Is er van dit bericht ook een bronvermeding misschien?
Is dit het gevolg van dit verhaal van de digitale reiziger??
Naar beneden scrollen tot MET 200 KM/UUR NAAR HAZERSWOUDE
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door marvinkok »

Nee, dit ging om Arriva Achterhoek ;) Deze chauffeur was daadwerkelijk geflitst met een overschrijding van 212 km/h op een 80-weg, dus de apparatuur heeft bijna 300 km/h gemeten. Was al post gekomen dat het moest voorkomen bij de Officier van Justitie en dat er per direct een rijontzegging was.
Dit overigens van meerdere collega's gehoord die bij de betreffende chauffeur in de kantine hadden gezeten...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door webguy »

Where is common sense when you need it...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Fles »

marvinkok schreef:Nee, dit ging om Arriva Achterhoek ;) Deze chauffeur was daadwerkelijk geflitst met een overschrijding van 212 km/h op een 80-weg, dus de apparatuur heeft bijna 300 km/h gemeten. Was al post gekomen dat het moest voorkomen bij de Officier van Justitie en dat er per direct een rijontzegging was.
Dit overigens van meerdere collega's gehoord die bij de betreffende chauffeur in de kantine hadden gezeten...
Dat vraagt om een foto natuurlijk :P
Klaasje
Berichten: 7124
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Klaasje »

marvinkok schreef:Nee, dit ging om Arriva Achterhoek ;) Deze chauffeur was daadwerkelijk geflitst met een overschrijding van 212 km/h op een 80-weg, dus de apparatuur heeft bijna 300 km/h gemeten. Was al post gekomen dat het moest voorkomen bij de Officier van Justitie en dat er per direct een rijontzegging was.
Dit overigens van meerdere collega's gehoord die bij de betreffende chauffeur in de kantine hadden gezeten...
Volgens de specs van die apparatuur werkt de boel toch niet boven de 250 km/h? Of is dat een broodje aap/oude informatie?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door deadlock »

Dat klopt bij oude meuk maar niet bij nieuwe inderdaad.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door MdJ »

Afijn, het is de zaterdag voor Vaderdag en blijkbaar was iedereen toe aan plantjes in de tuin. Het was dus ene beetje druk op het werk. Vervolgens ging ik bij mijn twee collega'tjes helpen kassa te doen (Zij pakken in, ik doe voor beiden alles in de kassa slaan).

Een klant had blijkbaar even te weinig lege handen beschikbaar, waardoor zij een fles whiskey voor de kassa zet. (en daarna vergeet mee te nemen...) Ik gooi in de snelheid die kassala dicht, waardoor mijn kassa een stukje verschuift.... En toen konden we whiskey dweilen... :oops:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door ODRAIL »

Vanavond knoeide ik geraspte appel op mijn shirt. Gelukkig was het er zo weer af te vegen.
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Michael »

Ik wou met net even scheren. Maar moest even een nieuwe fles scheergel pakken. Mijn moeder zegt iedere keer dat ik die fles recht moet houden als ik de scheergel eruit spuit. Dus ik doe het zoals mijn ma zegt. schiet het zo recht vooruit. Kon ik alles op gaan ruimen. Alles zat onder. Volgende keer dus maar weer op mijn manier doen. Werkt veel beter.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Wubbo »

Ik kom net tot de conclusie dat ik mijn broek binnenstebuiten aan heb :X Gelukkig ben ik niet verder geweest dan de huiskamer en is er niemand thuis :lol:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Daantje »

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? :D
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door deadlock »

Ochtenden :herp:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door STF »

Vanmiddag over een steen gereden met de grasmaaier, trok de messenbak twee standen omhoog zodat ie niet geraakt zou worden, nou vreemd genoeg wel (zo hoog was die steen toch ook weer niet). Drie van de vier breekbouten afgebroken en beide messen zeer zwaar beschadigd... Ik begrijp er geen zak van, steen stelde niks voor en was nauwelijks een klap te horen. Er schiet elke maaibeurt weleens een steen tussen de messen door, vaak genoeg een harde klap maar geen/nauwelijks schade aan de messen. De laatste keer dat er breekbouten zijn afgebroken is ook minstens zes jaar geleden.

Breekbouten = breken bij een harde klap af, om te voorkomen dat de aandrijving en messen (te zware) schade op lopen, messen blijven dan nog aan een grote centrale bout stil hangen.
MdJ
Berichten: 4533
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door MdJ »

Vannacht had ik keurig netjes het raam redelijk dicht gedaan, omdat ik dan eventueel door het onweer door kon slapen en de regen niet naar binnen kon. Alleen onweerde het vannacht niet.

Vanochtend was het dus best warm op m'n kamer dus raam wagenwijd open gezet en weggegaan. En toen begon het een beetje te regenen.
Bij twijfel: gebruik beton.
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #12

Bericht door Michael »

Geen schade hoop ik? aangezien de straten in Enschede allemaal blank staan.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten