Mag ik even kwijt #139

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Naar een Novell conferentie of op vakantie?
Beiden! Ik ben uitgenodigd door Novell voor een conferentie en daarna ga ik nog eventjes naar New York.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door webguy »

Haha, ik wist het :P Conferentie ook in New York? Of zo'n luxe oord als Las Vegas of San Francisco?

Ik zit weer te shoppen voor een nieuw abonnement, maar word er niet echt blij van. Wordt alleen maar duurder, maar het wordt tijd voor een nieuwe telefoon...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door deadlock »

Antiluxe! Provo, Utah, 100km van Salt Lake City. Staphorst met 140.000 inwoners zeg maar. Donderdag 11-7 ga ik erheen en ik kom dan 's middags aan om 16:00 in SLC. Dan word ik opgehaald door een vriend en gaan we een hapje eten in Provo. Vrijdag ga ik met de trein heen en weer naar SLC vanuit Provo en daar de stad even in. 's Avonds komen er al andere mensen aan. Zondag begint de conferentie en dan de zaterdagochtend daarop vlieg ik naar New York City en ga ik daar nog drie dagen feestvieren.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door webguy »

Ah ja, "corporate chique" oftewel goedkoop :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door deadlock »

Nee daar zit het hoofdkantoor van Novell wereldwijd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Suus »

Donderdag had ik op Utrecht Centraal net de trein naar Schiphol gemist toen een Duitse zakenman vroeg wanneer de volgende trein naar Amsterdam Zuid zou gaan. Hij had de trein net gemist en was bang dat de volgende trein pas over een half uur zou gaan. Toen ik hem vertelde dat de volgende trein over 13 minuten van het andere perron zou gaan was zijn reactie dat hij onder de indruk was van de "Wahnsinntakt" en dat hij dat in Duitsland ook wel zou willen zien.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Karl »

deadlock schreef:Nee daar zit het hoofdkantoor van Novell wereldwijd.
Maar dat kan toch ook omdat het goedkoper is? Anders hadden ze wel ergens op Manhattan gezeten.
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door deadlock »

Karl schreef:Maar dat kan toch ook omdat het goedkoper is? Anders hadden ze wel ergens op Manhattan gezeten.
Novell is groot geworden doordat een stelletje mormonen eDirectory hebben uitgevonden. Een euh, database bij gebrek aan een beter woord, die geoptimaliseerd is om identiteiten in op te slaan en die ontsloten wordt via zowel native protocollen (NCP bijvoorbeeld) als via LDAP. Deze directory performt een factor 1000 sneller dan die van de concurrentie (openLDAP en ActiveDirectory). De mormonen hebben dit ontwikkeld omdat ze denken dat ze de door god gestuurde beheerders van de mensheid zijn die ieder genealogisch verband vast moeten leggen.

Gelukkig kan je het voor veel meer dingen gebruiken. Het complete bevolkingsregister van Frankrijk is er in vastgelegd bijvoorbeeld. Omdat het grootste gedeelte van hun ex-aandeelhouders in Utah zat en daar nog steeds veel geldschieters zitten, blijven ze hoofdkantoor houden in Provo. Vergeet niet dat NYC ongelofelijk duur is om kantoor te houden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Donderdag had ik op Utrecht Centraal net de trein naar Schiphol gemist toen een Duitse zakenman vroeg wanneer de volgende trein naar Amsterdam Zuid zou gaan. Hij had de trein net gemist en was bang dat de volgende trein pas over een half uur zou gaan. Toen ik hem vertelde dat de volgende trein over 13 minuten van het andere perron zou gaan was zijn reactie dat hij onder de indruk was van de "Wahnsinntakt" en dat hij dat in Duitsland ook wel zou willen zien.
Op de as Zoo - Ostbahnhof kom je daar ook wel op hoor.. Reistijd is ongeveer hetzelfde.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Ardan »

En dan tel je nog niet eens de S-Bahn mee..
Ik doe ook maar wat
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Thom91 »

Nope ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Meltrain »

Daniel schreef:
Ardan schreef:Wanneer worden we getrakteerd op een meeting? :mrgreen:
Wanneer is nog niet bekend, maar het beheer is er al wel mee bezig. Voorkeur gaat uit naar een moment dat het wat warmer is :wink:
Is hier al meer over bekend?
Ik heb al een Hema kaartje gekocht. :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Thom91 »

Ze zitten nog in een bestuurscrisis vermoed ik zo.. :P
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Daniel »

Echt veel warmer is het nog niet geworden he :lol:

We zitten als beheer nou ook niet echt ruim in de tijd om het allemaal te organiseren, dus eigen initiatief vanuit de gebruikers wordt gewaardeerd waarbij de kans bestaat dat we er alsnog bij aanhaken.
Als je vindt dat zoiets vanuit het beheer moet komen, solliciteer dan op onze vacature en organiseer daarna wat :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Thom91 »

Whoop, zo naar de marinedagen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Ardan »

Whoop, zo naar Amsterdam voor het concert van Rihanna in de Ziggo Dome :)
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Michael »

Ik ga zo maar eens flink leren voor mijn examen dat ik morgen heb. Als ik het haal ben ik eindelijk helemaal klaar met school.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Thom91 »

Ardan schreef:Whoop, zo naar Amsterdam voor het concert van Rihanna in de Ziggo Dome :)
Blijf je wel van mijn zusje af?!
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door deadlock »

Ze gaan samen mooie mannen kijken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Ardan »

Het was vet :D Wel heeeeel veel vrouwvolk, amper mannen. Dus wanhopig hetero-manvolk verenigt u bij de ingang van de Ziggo Dome vanavond, kipjes kijken :)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Suus »

Volgens AT5 bestond het publiek uit vrouwen en homo's. :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Ardan »

Dat viel reuze mee, van de aanwezige mannen was nog niet eens een derde homo. Maar degenen díé er waren waren over het algemeen wel van het slag dat je er zo uit pikt..
Ik doe ook maar wat
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Michael »

Vanmorgen mijn examen gemaakt. Ben net gebeld dat mijn voorlopige cijfer een 7 is. Het moet nog een keer nagekeken worden door iemand anders en dat gebeurt in de loop van de week. Maar er word verwacht dat er niks of nauwelijks wat veranderd. Dus dat betekent dat ik dus geslaagd ben voor mijn examen en daarbij ook mijn opleiding heb afgerond. Op naar de diplomauitreiking die als het goed is ergens in september plaats vindt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Fles »

Ardan schreef:Dat viel reuze mee, van de aanwezige mannen was nog niet eens een derde homo. Maar degenen díé er waren waren over het algemeen wel van het slag dat je er zo uit pikt..
En de anderen waren van het slag waar je het niet aan ziet. Dus alle mannen daar waren homo. :D
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #139

Bericht door Jef400 »

Michael schreef:Vanmorgen mijn examen gemaakt. Ben net gebeld dat mijn voorlopige cijfer een 7 is. Het moet nog een keer nagekeken worden door iemand anders en dat gebeurt in de loop van de week. Maar er word verwacht dat er niks of nauwelijks wat veranderd. Dus dat betekent dat ik dus geslaagd ben voor mijn examen en daarbij ook mijn opleiding heb afgerond. Op naar de diplomauitreiking die als het goed is ergens in september plaats vindt.
Gefeliciteerd
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten