Man overvallen in trein bij Weesp

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39178
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Man overvallen in trein bij Weesp

Bericht door Daniel »

Man overvallen in trein bij Weesp

Een 53-jarige man is donderdag omstreeks 17.15 uur in een Sprinter ter hoogte van Weesp door vijf jongeren aangevallen en mishandeld. Daarna trokken de overvallers aan de noodrem en verlieten de trein. Ze namen niets mee.
Na een speurtocht met tientallen agenten, een helikopter en een speurhond, konden alle vijf verdachten aangehouden worden.
De 53-jarige man heeft, na behandeld te zijn aan zijn verwondingen, aangifte gedaan. De trein heeft een half uur stil gestaan. De Spoorwegpolitie onderzoekt de mishandeling.

Bron: AT5
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Man overvallen in trein bij Weesp

Bericht door Caspar »

Hard aanpakken die lui. Opzich al fijn natuurlijk dat ze opgepakt zijn, nadat ze een paar uur in de blubber en regen in het halfnatte rietland hebben gezeten. Wat mij betreft hadden ze nog wel een nachtje daar mogen zitten 8-)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Man overvallen in trein bij Weesp

Bericht door Vinny »

Een aanvulling: het betrof waarschijnlijk ICL van de s1500. Dit omdat ooggetuigen melding maakten van afgesloten coupés. Die heb je niet in sprinters...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Man overvallen in trein bij Weesp

Bericht door Caspar »

Nee het was een s5800 trein. Treinnr ben ik even vergeten.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Man overvallen in trein bij Weesp

Bericht door Vinny »

Hmmm, de betrouwbaarheid van ooggetuigen is dus erg laag blijkt maar weer. Ik ben er zelf niet bij geweest. Door een wondere speling van het lot passeerde ik de plaats van de gebeurtenissen precies een half uur eerder (op weg van Amersfoort naar huis).
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 55 gasten