OVer je reiservaringen in juli 2013

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: OVer je reiservaringen in juli 2013

Bericht door Marc »

Kijk Veolia, hier kunnen jullie nog iets van leren: afgelopen vrijdag stond ik in Katwijk te wachten aan de halte Noordeinde. Lijn 31 naar Leiden zou om 12:12 vertrekken, maar om 12:20 was er nog steeds geen bus. Ik had nog geprobeerd om naar de halte op de Boulevard te lopen om daar lijn 37 te nemen maar helaas, deze bus was ook al weg. De volgende bus kwam om 12:42 (lijn 31).
Gisteren had ik een klacht ingediend bij Arriva en vandaag kreeg ik al een antwoord terug per mail:door een ongeval was de rit nar Leiden vervallen. Waarom krijg ik van Arriva meteen een reactie terug (en op vriendelijke toon) en moet ik bij Veolia weken of zelfs maanden wachten op een antwoord?
Etienne
Donateur
Berichten: 7907
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in juli 2013

Bericht door Etienne »

De t2608 nam door z'n vertraging (+7) ook de t5021 en t1921 mee in zijn kielzog die ook +7 resp. +10 kregen. Het hielp voor de t1921 ook niet mee dat we vanaf Dordrecht tot Moerdijk achter een goederentrein zaten en dat de t13621 al weggestuurd was.

Verder nog wat sensatie in Beringen: een jongen van +-20 jaar wilde op bus 32 naar Tessenderlo stappen, maar hij zat met een bak yoghurt in z'n handen en kennelijk mocht dat niet mee. Vervolgens gooide hij die bak yoghurt tegen de deur van de bus en scheldend met allerlei ziektes stapte hij weer uit, waarbij hij ook nog richting de chauffeur spuugde.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in juli 2013

Bericht door webguy »

Ik zal morgen eens een foto maken, maar op Utrecht Centraal is bij Busstation Zuid sinds het weekend een scheef zebrapad als oversteek waar vroeger het keerpunt van de sneltram was. Dat 'ie scheef is is tot daar aan toe, maar hij is ook nog eens scheef de verkeerde kant op, waardoor 90% van de mensen de andere kant op schuin loopt.
Jurre
Berichten: 1044
Lid geworden op: ma 11 okt 2010, 18:00
Locatie: Amersfoort

Re: OVer je reiservaringen in juli 2013

Bericht door Jurre »

Zaterdag 27 juli was er een ongeluk gebeurd op de A27 bij Lexmond waardoor alle rijbanen in de richting Utrecht afgesloten waren. Hierdoor zag ik op de A15 ter hoogte van Herwijnen Brabantliner 400 richting Knooppunt Deil - A2 - Utrecht gaan.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten