Tilburg, via Oosterhout, Utrecht, Amsterdam naar Schiphol

Hier kun je Blogs plaatsen over je reiservaringen of je ervaringen als personeelslid bij een OV-bedrijf. Reisverslagen met meerdere foto's kun je beter in OV in Beeld plaatsen.
Plaats reactie
kevin990
Berichten: 1
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 14:13
Locatie: Tilburg

Tilburg, via Oosterhout, Utrecht, Amsterdam naar Schiphol

Bericht door kevin990 »

Hoi iedereen, net nieuw hier op de site en het forum, is er ook een topic waar in me voor kan stellen?

Deze reis heb ik donderdag 8 augustus gemaakt:
  • Van Tilburg naar Oosterhout met lijn 127.
  • Van Oosterhout naar Utrecht met lijn 400.
  • Van Utrecht naar Amsterdam Bijlmer Arena met lijn 120.
  • Van Amsterdam Bijlmer Arena naar Schiphol met lijn 300.
Ik had al eens met alle lijnen gereden, behalve de 300.

Wat me opviel is dat de 120, ik denk sinds het Connexxion is in plaats van BBA, een andere route in Breukelen rijdt? Afijn daar ging het wel mis. Tussen de haltes Breukelen Station en Breukelen, Engel De Ruijterstraat moet de bus het kanaal over, het was een MAN Lion's City TÜ, en daar moest hij uitwijken voor een vrachtwagen waardoor hij de metalen afscheiding met het fietspad raakte. Gevolg, de voordeur ging niet meer open, er was duidelijk schade aan de bus en het kenteken was verloren gegaan. De chauffeur heeft gewoon doorgereden naar de eindbestemming.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Tilburg, via Oosterhout, Utrecht, Amsterdam naar Schipho

Bericht door Geert »

kevin990 schreef:Hoi iedereen, net nieuw hier op de site en het forum, is er ook een topic waar in me voor kan stellen?
Hoi Kevin, welkom op OVNL! Je kunt je hier voorstellen: Voorsteltopic #3

Korte reisverslagen zonder foto's, zoals dit topic, kun je een volgende keer beter in het verzameltopic plaatsen: OVer je reiservaringen in augustus 2013
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten