Ook busreiziger eist wifi

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ook busreiziger eist wifi

Bericht door Daniel »

Ook busreiziger eist wifi
Geplaatst op: maandag 12 augustus 2013 08:06
Laatst bijgewerkt: maandag 12 augustus 2013 08:07


Net als in de trein verwachten steeds meer ov-passagiers dat er internet is in de bus.
Dat blijkt uit een rondgang van Spits langs de grootste busvervoerders. Steeds meer buslijnen worden uitgerust met draadloos internet. ''Wij merken dat mensen er vanuit gaan dat ze overal ontvangst hebben'', aldus een woordvoerder van Connexxion. ''Er wordt ook in de bus druk op schermen van tablets en telefoons gekeken.''
Lees verder | Dossier Arriva | Meer nieuws over Arriva | Dossier Connexxion | Meer nieuws over Connexxion | Dossier Qbuzz | Meer nieuws over Qbuzz | Dossier Veolia Brabant | Meer nieuws over Veolia Brabant | Dossier Veolia Haaglanden | Meer nieuws over Veolia Haaglanden | Dossier Veolia Limburg | Meer nieuws over Veolia Limburg | Dossier Veolia Zeeuws-Vlaanderen | Meer nieuws over Veolia Zeeuws-Vlaanderen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Bartjk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 05 jul 2011, 17:44
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Ook busreiziger eist wifi

Bericht door Bartjk »

Ach, ik ben er blij mee. Luister altijd radio in de bus, maar als er wifi is kan ik lekker via internet luisteren zonder ruis of zo. werkt nu al prima in de arriva bussen hier (en snel want haast niemand weet dat in die bussen wifi zit :mrgreen: )
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten