Mag ik even kwijt #141

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #140

Bericht door Daniel »

Lol, het kwam me al zo vaag bekend voor net in wegmisbruikers maar de omgeving was maar kort in flitsen te zien... bleek dus uiteindelijk inderdaad nog geen 300 meter van m'n huis te zijn waar ze iemand aanhielden :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #140

Bericht door Thom91 »

Pluwelup :D
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #140

Bericht door Suus »

Vanavond een Fin die met een verkeerde sleutel naar zijn nieuwe "huis" was gestuurd van de balustrade geplukt en opgevangen en via een gigantische bureaucratie een nieuw slot in zijn huis gekregen. Lekker begin van je uitwisselingsperiode als je zo met een kluitje in het riet wordt gestuurd. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Daniel »

Is dat een Diemense oplossing? Als de sleutel niet past het slot vervangen? :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Zo doen ze dat al 50 jaar in Amsterdam en omstreken :mrgreen:

Probleem met een slot? Even naar SOS Sleutelservice bellen en binnen een kwartier staat er een slotenmaker voor je deur die binnen tien minuten het slot eruit heeft geboord en er een nieuwe in plaatst :Y De gepeperde rekening gaat vervolgens lekker naar de woonstichting :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Zo doen ze dat al 50 jaar in Amsterdam en omstreken :mrgreen:
Wil je hiermee zeggen dat Diemen onderdeel is van Amsterdam?
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Nee. Wat begrijp je niet aan het zinsdeel "en omstreken"?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Klaasje »

Daniel schreef:Is dat een Diemense oplossing? Als de sleutel niet past het slot vervangen? :mrgreen:
Ik denk dat het slot vervangen goedkoper is dan drie uur zoeken naar een sleutel eigenlijk.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door deadlock »

Klaasje schreef:
Daniel schreef:Is dat een Diemense oplossing? Als de sleutel niet past het slot vervangen? :mrgreen:
Ik denk dat het slot vervangen goedkoper is dan drie uur zoeken naar een sleutel eigenlijk.
Nogal ja.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Vinny »

Bee schreef:Zo doen ze dat al 50 jaar in Amsterdam en omstreken :mrgreen:

Probleem met een slot? Even naar SOS Sleutelservice bellen en binnen een kwartier staat er een slotenmaker voor je deur die binnen tien minuten het slot eruit heeft geboord en er een nieuwe in plaatst :Y De gepeperde rekening gaat vervolgens lekker naar de woonstichting :P
En die mensen werken dus ook om vier uur 's nachts. Toen ik nog in Diemen woonden (zelfde studentencomplex als Bee) ben ik ooit midden in de nacht wakker geworden van gestommel en gedoe - bleek dat bij mijn buurmeisje de sloten vervangen werden. Sta je toch even heel raar te kijken :twisted:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Jef400 »

Eerste schooldag is voorbij. Alleen boeken gecontroleerd en geouwehoerd. Morgen beginnen weet het (nog niet kloppende) rooster.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door ODRAIL »

Ach ik heb 6 jaar geleden voor het laatst een schoolgebouw van binnen gezien, uitgezonderd de sportschool dan. Daar kom ik nog wekelijks :wink: .
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door BrengMe »

JeffreyMeijer schreef:Eerste schooldag is voorbij. Alleen boeken gecontroleerd en geouwehoerd. Morgen beginnen weet het (nog niet kloppende) rooster.
Nu pas :shock: Ik heb al een week achter de rug!
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1127
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Tochjo »

Dan had je ook een week eerder vakantie, hè.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door BrengMe »

Dat is waar (A) :X
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door ODRAIL »

Dit heet vakantiespreiding :wink: .

De scholen in de regio midden beginnen trouwens 2 september pas.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Jef400 »

BrengMe schreef:Dat is waar (A) :X
Ach ja, effectief maar 3 dagen. Die Woensdag had ik maatschappijleer en Donderdag zaten we in pathe de munt.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door julsteren »

Vandaag mijn eerste schooldag gehad, met de fiets geweest dus amba's genoeg gezien, er waren ook een paar groene amba's te zien :?:
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door AppleMoose »

Vandaag ook mijn eerste dag gehad. Kennismakingsdag, als onderdeel van de introductie.

Weer *fijne* naamspelletjes kunnen spelen, en een super zinnige *speurtocht* met opdrachten als; "Bereken de omtrek van de boom" en "Hoelang doet de lift, in het Erasmusgebouw (Universiteit Nijmegen), erover om naar de 20e verdieping te gaan, met 2 tussenstops." Uhh, ik doe geen opleiding voor wiskundedocent, en in die hele toren heb ik sowieso niets te zoeken :')

Maar klas is denk ik wel leuk. Ik ben de oudste, maar groot deel is ook zo'n 20 jaar, dus ik zit niet enkel tussen broekkies van 17 (had ik wel verwacht). :)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Wat kan een dagje aan de BOP (het deel van de keuken waar de nuggets en de broodjes met gerituurde producten gemaakt worden) staan toch vermoeiend zijn zeg. Morgen gewoon weer een dagje aan de counter.
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door dennistd »

julsteren schreef:Vandaag mijn eerste schooldag gehad, met de fiets geweest dus amba's genoeg gezien, er waren ook een paar groene amba's te zien :?:
Er zijn te weinig rode amba's voor de dienst in Twente, daarom rijden er ook een aantal groene (zo uit mijn hoofd onder andere de 8404 en de 8618). Ook zijn er een aantal ouderen die nog wel rood gestickerd zijn maar ook pas later hierheen gekomen zijn (de serie 8371-8375, te herkennen aan de dubbele deur voor).
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door MdJ »

Groene amba's in Twente: 8404, 8406, 8546, 8578, 8614, 8618. (en dan nog wat van de 8966-8975 die zonder reclame groen zijn)

Meende eerder ook nog iets van de 8544, 8545 gezien te hebben, maar dat kan ik niet terugvinden en heb ik de laatste tijd niet langs zien komen.
Bij twijfel: gebruik beton.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door JWM »

Maar klas is denk ik wel leuk.
Wacht maar tot je stage gaat lopen :mrgreen:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door AppleMoose »

Dat is in het eerste jaar toch maar 1 dag in de week :mrgreen: Met "mijn klas" zit ik 4 dagen per week opgescheept, dus vind ik het iets belangrijker of het klikt of niet... :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Daniel »

Vandaag ontving ik een afspraakkaartje van Eneco voor het jaarlijkse onderhoud van m'n CV-ketel, heeft PostNL een herstelsticker precies over het telefoonnummer/mailadres waarop je de afspraak kunt wijzigen of een dagdeel kunt kiezen heen geplakt... Handig maar niet heus :P

Bleek gelukkig een niet heel sterk klevende sticker te zijn, dus kon met voorzichtig verwijderen die gegevens wel weer zichtbaar krijgen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 57 gasten