Den Haag, regio Rotterdam en Zeeland (42 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8666
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Den Haag, regio Rotterdam en Zeeland (42 foto's)

Bericht door Milco »

Vrijdag ben ik weer op pad geweest. Dit keer ging ik naar de regio Rotterdam en naar Zeeland. Ik heb 42 foto’s geselecteerd voor in dit verslag. Misschien zijn het er wat te veel, maar uit de ruim 130 foto's die ik gemaakt heb, vind ik het nog een redelijk aantal.

’s Ochtends ging ik als eerste met de s2600 van Almere Centrum naar Den Haag HS, alwaar ik nog een foto maakte van de trein:
Afbeelding

Na twee tramfoto’s...:
Afbeelding

Afbeelding

...ging ik met tram 1 naar Delft. Daar maakte ik ook enkele foto’s:
Afbeelding

Chauffeur: handen omhoog! :lol:
Afbeelding

Hierna kwam mijn volgende bus aan:
Afbeelding

Hiermee ging ik naar Rotterdam Centraal, waar we nog even verkeerd reden (zie het Reiservaringen-topic):

Op Rotterdam Centraal maakte ik slechts twee foto's...:
Afbeelding

Afbeelding

...om hierna met lijn E naar het Zuidplein te gaan. Ook hier heb ik foto’s gemaakt:
Afbeelding

Afbeelding

Toen kwam de bus aanrijden die ik op lijn 40 had:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierna ging ik met lijn 143 naar het Koningsplein in Ridderkerk, waar ik in de omgeving nog wat foto’s maakte:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierna ging ik met lijn 144 naar Dordrecht. Ook hier maakte ik nog wat foto’s op en rond het station:
Afbeelding

Ook scholierenlijn 620 stond er, die met een pont meevaart:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierna ging ik met de s2600 naar Roosendaal, waar ik wat bussen op de foto zette:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan een opvallende inzet: een stadsbus op Volans-lijn 312 naar Breda:
Afbeelding

Afbeelding

Toen ging ik met een zeer drukke s2600 naar Middelburg, waar ik bij het uitstappen merkte dat het perron best wel laag is -o- :
Afbeelding

Hierna zette ik wat bussen op de foto:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een uur in Middelburg geweest te zijn, ging ik met de s2600 naar Goes. Na een lekkere bak patat te hebben gegeten, zette ik op de Piet Heinstraat nog wat bussen op de foto. In combinatie met de enigszins donkere wolken, zorgde dat voor leuke foto's (al mag ik het zelf zeggen):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierna ging ik weer met de s2600 naar Rotterdam Centraal, wat niet zo verspoedig verliep, zoals ik in het Reiservaringen-topic schreef. Met ruim een kwartier vertraging bereikten we Rotterdam Centraal. Ik ben daar toch maar uitgestapt en ben met een Fyra van een half uur later (dan gepland) naar Schiphol gegaan en vanfa daar met ee intercity later naar Almere Centrum. Achteraf maar goed ook, want de s2600 waar ik inzat tot Rotterdam Centraal, had in Almere Centrum nog zo’n 20 minuten vertraging, terwijl deze vijf minuten eerder op Almere Centrum hoorde aan te komen dan dat ik op Almere Centrum was.

Om 22.15 uur was ik thuis na een zeer leuke dag en mijn eerste keer in Zeeland.

Ik hoop dat jullie het een leuk verslag vonden en dat jullie het grote aantal foto's niet heel erg vinden! :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Den Haag, regio Rotterdam en Zeeland (42 foto's)

Bericht door julsteren »

Leuk verslagje :wink:
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Den Haag, regio Rotterdam en Zeeland (42 foto's)

Bericht door Etienne »

De foto's zijn deze keer best wel gelukt, af en toe een storende paal of verkeersbord, maar op zich goede foto's :wink:
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten