Mag ik even kwijt #7

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Stefan »

Zo, bijna weekend, vandaag en morgen nog. Heb maar een dagje vrij genomen deze week. ;)
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door deadlock »

Ik wil ook bijna weekend :o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Vinny »

@ Daantje: Gefeliciteerd. Cum Laude... :pos:
Wat een superprestatie... :!:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Mark »

deadlock schreef:Ik wil ook bijna weekend :o
Afbeelding
Oftewel zo'n plaatje voor 40-jarige huisvrouwen die op Hyves zitten en elkaar dit soort dingen gaan sturen :mrgreen:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Oh btw. Vanochtend was ik getuige van een busincidentje.

Zoals iedereen weet hebben bussen binnen de bebouwde kom voorrang als ze wegrijden bij de bushalte. Een debiel geestelijk gehandicapte invalide minder bedeelde mocro hardwerkende medelander die met 80 aan kwam jakkeren vond echter dat hij voorrang had, stapte uit de auto en begon op de bus in te trappen aan de kant van de chauffeur.

De bus is weggereden en de chauffeur kreeg applaus. Even later zagen we die gast door rood gaan en met zijn kop uit het raam debiele dingen schreeuwen tegen zijn medeweggebruikers.

Uitschot. Tuig van de richel.
:lol: Wat een domheid zeg. Zo is hier in Utrecht ook eens wat geweest met een gast met een opel kadett die geschampt werd door een gelede Volvo B10. Wat doetie? Bus inhalen en klem rijden :lol:

Oh, en een seconde later lag die kadett in de plomp. Bus 12 liet zich niet zomaar klemrijden. Wat raar nou toch.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door AppleMoose »

Tjah, zoiets heb ik een tijdje geleden ook meegemaakt. Bij het wegrijden van de auto vond een persoon het blijkbaar nodig om met de auto luid toeterend de bus in te halen. Buschauffeur haalde deze meneer even later weer net zo hard in 8-)
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Chauf21 »

Ik werd laatst, toen ik weer netjes wilde invoegen na het halteren, ook brutaal ingehaald door een automobilist-met-haast (niet dat het mij wat boeit, moet je vooral doen als je daartoe de behoefte hebt), maar jammer genoeg voor hem stond er slechts enkele meters na de halte een flitspaal :mrgreen:
playertwo
Berichten: 1179
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 20:01

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door playertwo »

Kan je meteen zien op het rempedaal even goed werkt als zijn gaspendaal :twisted:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door STF »

Ik gaf laatst een bus alle ruimte van de wereld om weer op de weg in te voegen vanaf de bushalte, had zijn richtingaanwijzer naar links al een tijdje aanstaan. Op het laatst reed ik nog maar 5 kilometer (70 kilometer weg), drie keer sein gegeven met groot licht, en uiteindelijk reed ie dan de weg op.
Misschien dat op het laatste moment nog een reiziger instapte of iemand wat aan de chauffeur vroeg, want dit was zulk bejaarden gedrag qua invoegen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door deadlock »

Weet je zeker dat dat niet buiten de bebouwde kom was :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Woepje »

Dat een VIRM niet 100% waterpas over het spoor heen gaat is velen wel duidelijk, maar ik blijf het erg overdreven vinden als men het over termen als "zeeziek" gaat hebben!! :evil:

(doorspoelen tot 1:30)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Karl »

Woerden - Leiden wel eens per VIRM gedaan?
Het is een spectrum.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Daan »

Haha, erg mooi filmpje :mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Caspar »

Ik erger me steeds vaker aan mensen met vouwfietsen. Ze denken volgens mij dat de rest van de reizigers zich aan hen moet aanpassen. Vandaag gezien: meerdere malen fietsend over het perron (en later de eerste klas induiken, dus echt geen rebelse jongeren), fietsen niet ingeklapt tegen de deuren van de bakovergangen geplaatst, waardoor je dus bijna niet eens door kan lopen of de deuren open krijgen. Fietsen in het gangpad, opengeklapt op vol balkon laten staan en ik kon niet meer naar de wc omdat ik de t1500 het kleine balkonnetje gebarricadeerd was met 2 vouwfietsen in zo'n ICL rijtuig. :evil:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Daan »

Schijnt heel gewoon te zijn inderdaad... Voor fietsende idioten op perrons spring ik al niet meer aan de kant. :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door deadlock »

Daan schreef:Schijnt heel gewoon te zijn inderdaad... Voor fietsende idioten op perrons spring ik al niet meer aan de kant. :)
Elleboogje :twisted:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Linkerspoor »

Fiets af en toe ook met een niet voor opvouwen bedoelde fiets over een perron, maar nog nooit gehad dat iemand beter aan de kant kunnen springen, en dit ook nooit bij andere fietsende (al dan niet vouwfietsers) gezien.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Geert »

Och, je moet ze eens de kost geven, die vouwfietsers. Ik bedoel, prima dat je met de fiets naar het station gaat en dat ding opgevouwen meeneemt, maar ruim het dan wel netjes op. Gisteravond ook nog geërgerd aan iemand die het nodig vond om op het propvolle balkon van een s5600 zijn vouwfiets niet in te klappen. :evil:

Gelukkig zijn er wel die weten hoe het moet, maar ze lijken in de minderheid. :(
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Jurjen »

Ik schijn ook erg apart te zijn in mijn gedrag t.o.v. vouwfietsers in m'n winkel: opgevouwen aan de hand mee of op een plek waar het absoluut niet stoort voor andere klanten, en anders oprotten. Ze worden bijna net zo boos als hondenbezitters als ik er wat van zeg.

Tsja, sorry. In de trein erger ik me er al enorm aan, in mijn toko zouten ze maar gewoon op. XD
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Caspar »

Komen die krengen zelfs in winkels? :shock: Zeker met herfstachtig weer lijkt me dat niet echt fijn voor de vloer.

Apart slag mensen is het blijkbaar :D
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door deadlock »

Jurjen schreef:Ik schijn ook erg apart te zijn in mijn gedrag t.o.v. vouwfietsers in m'n winkel: opgevouwen aan de hand mee of op een plek waar het absoluut niet stoort voor andere klanten, en anders oprotten. Ze worden bijna net zo boos als hondenbezitters als ik er wat van zeg.

Tsja, sorry. In de trein erger ik me er al enorm aan, in mijn toko zouten ze maar gewoon op. XD
Hehe. Tegen mij durf je lekker niets te zeggen als je mij en mijn hond ziet, wedje leggen :d
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Caspar »

Met andere woorden, mensen die er maar afschrikwekkend genoeg uitzien hoeven niet op asociaal gedrag aangesproken te worden?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Karl »

Maar dat zijn ze vaak wel. :roll:
Het is een spectrum.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Aking »

deadlock schreef:Hehe. Tegen mij durf je lekker niets te zeggen als je mij en mijn hond ziet, wedje leggen :d

*agrees* Maar jij bent ook gewoon in en in slecht :twisted:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Caspar »

Als ik je zou herkennen zou ik juist wat zeggen 8-) :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 152 gasten