Mag ik even kwijt #141

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Thom91 »

Dat ik al drie dagen niet in de trein zit en er toch iedere mee wordt geconfronteerd?
Komt wel goed schatje.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Wat was het toch ongelooflijk druk vandaag op het werk. Komt allemaal door de introductiedagen van de studenten. Het was gewoon zo druk dat het niet leuk meer was. Rij stond tot aan de voordeur. Was eigenlijk om 17:30 klaar met werken. Ik liep om 18:25 de deur uit.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door webguy »

Maandag terug van vakantie, vandaag weer aan het werk. Ik post dit weekend nog wel even een kort OV-gerelateerd verslagje :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Ik heb gisterenavond een borrel gehad dus ik dacht even dat ik scheel zag gisterenavond, maar vanochtend bleek dat iemand inderdaad een Nee-Nee sticker op mijn brievenbus had geplakt :') !

Daar was ik trouwens met gevaar voor eigen leven gekomen, want twee huizen verder hadden ze blijkbaar een frituurvet lekkend apparaat vervoerd, dus de overloop, de twee trappen naar beneden in het trappenhuis en het voorpleintje bij het trappenhuis waren spekglad. Er zit ook nog een enorme vetstreep over het grind, dat is een stille getuige van deze glibberige ramp die heeft plaatsgevonden :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

En dan ruimen ze niet even het vet op? Schandalig.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Klaasje »

Het slijt vanzelf weg... :X
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Daniel »

Post van ProRail vandaag: aankondiging van werkzaamheden op de PON-lijn. Personen die een nieuwe Volkswagen verwachten dienen even in de NS-planner te checken of hun auto moet omreizen danwel de NS-bus moet nemen aldus de hier niet echt toepasselijke standaardbrief :mrgreen:

Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Leve supermarkt De Keet, ze hebben op speciaal verzoek een aanbieding geregeld *O*

1 blikje Cola Vanille 1 euro, 2 blikjes Cola Vanille 99 cent :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door AppleMoose »

Dat zijn de aanbiedingen :mrgreen:

En vanille cola is heeeerlijk :oops:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door STF »

Af en toe begrijp je er ook werkelijk niets van; je kunt in Luxemburg regelmatig een halfuur (heel soms wel een uur) rijden zonder iemand tegen te komen, gisteren wilden mijn moeder en ik even bij een uitzichtpunt gaan kijken waar eigenlijk geen weg naar toe loopt, aangezien het momenteel een erg droge periode is durfde ik het wel aan om met de bestelbus over een boerenlandweggetje er heen te rijden, het zat echt vol grote gaten en het lag er bezaaid met stenen. De totale afstand van de gewone weg naar dat uitzichtpunt toe is hooguit 750 meter, hoeveel tegenliggers denk je dat we gehad hebben? Twee... Je kunt elkaar daar absoluut niet passeren, de eerste keer ben ik achteruit terug gereden, de tweede keer juist de ander.
Na een aantal minuten bij het uitzichtpunt te zijn geweest reden we weer terug naar de gewone weg, op het moment dat we net van het boerenlandweggetje af waren zag ik in de spiegel dat de volgende auto er al weer in ging...

Op weg naar huis nog even een grappige kilometerstand gefotografeerd (hij is nu 6,5 jaar oud):
Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Justin »

Ik zag deze vandaag op FB voorbijkomen... Funky 8-)

Afbeelding
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stéphane
Berichten: 790
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 10:25
Locatie: België

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Stéphane »

Lijkt wel Openttd :)
Een winterse dag:
De trein in België: Het enige dat niet gekker doet dan anders.
De trein in Nederland: Het enige dat echt gekker doet dan anders.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door STF »

Vandaag een cilinderslot gekocht, staat er op de verpakking: "MET NOOD EN GEVAARFUNCTIE, ook als er reeds een sleutel aan de ene zijde in steekt, kan het slot toch nog vanaf de andere zijde bediend worden."

Heel erg interessant want ik kocht een half-cilinder, die hebben maar aan een zijde een sleutelgat (bedoeld voor kastdeuren) dus hoe kan die nou nood en gevaarfunctie hebben?

Ik had zo'n slot nodig voor de garagedeur, die werkt net als een autoportier; buitenzijde een sleutelgat, binnenkant een knopje dat je heen en weer moet schuiven om het slot open of dicht te doen.

Waarom het nou eigenlijk een certificaat-slot is begrijp ik niet (niet zo erg gebruikelijk bij half-cilinders en al helemaal niet gebruikelijk bij een goedkoop model), merkte het pas toen ik de verpakking thuis openende en er een pasje in aantrof dat je moet tonen bij een sleutelmaker als je een extra sleutel wilt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Bee schreef:Ik heb gisterenavond een borrel gehad dus ik dacht even dat ik scheel zag gisterenavond, maar vanochtend bleek dat iemand inderdaad een Nee-Nee sticker op mijn brievenbus had geplakt :') !
Dus iemand plakt op 200 brievenbussen een Nee-Nee sticker en vervolgens komt er dus een trololololbezorger die in elke brievenbus een Gouden Gids/Telefoongids-combinatie dropt. Heel oerwoud aan papierverspilling :cry:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Straks na lange tijd weer een keer gaan sporten. Moet ik toch echt wat vaker gaan doen.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Daniel »

Het verhaal achter twee van de recente "brandmeldingen" in de Schipholtunnel: http://www.prorail.nl/reizigers/nieuws/ ... een-tunnel
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Justin »

Arme Hello Kitty. Helemaal gesmolten :(

;) :twisted: :lol:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

heb weer een leuk salaris van afgelopen maand. Lekker veel gewerkt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door ODRAIL »

Altijd prettig zo iets. Zelf ben ik ook blij als mij vrijwilligersvergoedingen binnen komen :wink: .
Gebruikersavatar
bjorn keith
Berichten: 439
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 18:23
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door bjorn keith »

Vandaag de eerste dag weer naar school. En wat blijkt, ze hebben alle lokaalnummers veranderd. :x
Het is misschien handig voor als je nieuw bent op de school maar ik vind het er zelf niet echt duidelijker op worden.
Wat normaal lokaal 28 was is bijvoorbeeld nu lokaal M1.28. De ''M'' staat voor monument, dat is het oude gedeelte van mijn school. De 1.28 staat dan natuurlijk voor lokaal 28 op de 1e verdieping. Zo zijn er nog wat letters waarvan ik van een gedeelte nog geen idee heb wat het inhoud. (De ''S'' en de ''T'' bijvoorbeeld)
Kijk ook eens op mijn YouTube kanaal: https://youtube.com/ovdoornederland
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Net weer even een uurtje in de sportschool geweest. Wil het toch weer op gaan pakken na lange tijd niet geweest te zijn.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Fijn. Ik kan totaal niet slapen. Ben klaarwakker. En nu nog een poging doen zou geen zin hebben aangezien mijn wekker over een half uur zou gaan.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag een brief binnengekregen dat ik officieel geslaagd ben voor de opleiding 1e medewerker Fastservice. Op naar de diplomauitreiking in het Beatrix Theater in Utrecht op 30 september.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Thom91 »

Wauw.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door AppleMoose »

ICT op onze school is weer handig bezig...

We hebben allemaal een e-mailadres van school gekregen, maar geen mailbox, want dat is afgeschaft voor onze opleiding. Lekker logisch weer :roll:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten