Mag ik even kwijt #141

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door deadlock »

Fles schreef:95 % van de buschauffeurs zijn sowieso achterlijke gasdebielen. Maar ja, wat wil je ook als je ziet tegen wat voor salaris die lui gewerfd worden. Bij GVU begon je een paar jaar geleden voor 1300 euro bruto per maand geloof ik, voor 36 uur per week. Tsja, dan krijg je de gootbagger uit het putje van de drekgoot van de arbeidsmarkt. EIgenlijk heel logisch :)
Dat is diep onder het minimumloon maar voor de rest eens.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door ODRAIL »

Soms ... ben je net helaas een paar dagen te laat.

Zoals in dit geval:

Vorig week een paar dagen door gebracht in het noorden van het land. Tijdens een van de autoritjes kwamen we in Duitsland langs de testbaan van de Transrapid (magneetzweefbaan). Heb er een aantal foto's van gemaakt. Thuis gekomen dacht ik eens te kijken op de site van de Transrapid. Blijkt deze per 1 september 2013 offline te zijn gegaan. Tsja ... :? .
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door marlies »

Ja na dat ongeluk was het helaas heel snel voorbij :(
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door ODRAIL »

Vanaf 2008 t/m 2009 zijn er nog wel testritten geweest (volgens wikipedia) en per 31 december 2011 is het informatiecentrum in Lathen gesloten. Hoe het met in informatiecentrum in Dörpen zit weet ik niet. Zal volgende week eens een mailtje sturen naar het touristinfo van Dörpen.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door marvinkok »

Sinds zaterdag weer terug van 2 weken kamperen in Bretagne. Zondag druk geweest met de was, jury zitten bij de waterpolo en de auto van mijn ouders (307 break) weer teruggeruild tegen die van mijn vriending (Ford Ka).
Zijn we gisteren eindelijk weer thuis, wordt ik om half 2 vannacht weer wakker door Appjes van mijn moeder dat de auto van mijn zusje voor de deur is uigebrand :shock: Gelukkig alleen materiële schade aan haar eigen auto (afgesleept, waarschijnlijk wel een total loss). Geluk bij een ongeluk kan ze woensdag al weer haar nieuwe auto ophalen die ze vorige week gekocht had..
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Milco »

Dat mijn hobby OV is, oké. Maar dat ik er ook over kan dromen........:')

Vannacht droomde ik dat ik op station Maastricht aankwam, zo'n 15 minuten voor vertrek van IC s800, maar bij het inchecken gaf de paal aan dat ik uitcheckte (ik had al eerder ingecheckt) en toen ik nog een keer scande, kwam een foutmelding op de paal. Toen besloot ik maar een halte met de stadsbus te reizen om daar in- en uit te checken, zodat de NS-paal daarna wel werkte. Bij het station kwamen eerst nog twee Van Hool AG300 Zuidtangent-bussen langs. Toen werd ik wakker...:')
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Klaasje »

Hier gaat iets fout geloof ik. :D
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door ODRAIL »

Ach het was maar een droom. En in dromen gebeuren vaak dingen die in het echt bijna niet kunnen :wink: .
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Vinny »

Ik heb een keer een paar dagen voordat ik op vakantie was gedroomd dat ik mijn paspoort kwijt was. Toen ben ik midden in de nacht volkomen in paniek wakker geworden en heb mijn hele huis ondersteboven gehaald. De volgende dag moest ik behoorlijk wat troep opruimen. En bleek mijn paspoort gewoon te liggen waar die altijd lag... :oops: :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door tsov »

Ik heb een keer, de nacht voor een sollicitatiegesprek, gedroomd dat ik me verslapen had. Toen werd ik om 2:00 geschrokken wakker en duurde het echt even voor ik me realiseerde dat het een droom was.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Klaasje »

Vinny schreef:Ik heb een keer een paar dagen voordat ik op vakantie was gedroomd dat ik mijn paspoort kwijt was. Toen ben ik midden in de nacht volkomen in paniek wakker geworden en heb mijn hele huis ondersteboven gehaald. De volgende dag moest ik behoorlijk wat troep opruimen. En bleek mijn paspoort gewoon te liggen waar die altijd lag... :oops: :')
Sorry, maar ik moest echt heel hard lachen.. :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Vinny »

Is ook meer voor het blunder topic natuurlijk ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Justin »

tsov schreef:Ik heb een keer, de nacht voor een sollicitatiegesprek, gedroomd dat ik me verslapen had. Toen werd ik om 2:00 geschrokken wakker en duurde het echt even voor ik me realiseerde dat het een droom was.
Oh ben dus niet de enige :mrgreen:. Althans, als ik moe(s)t solliciteren, that is.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door mijack1985 »

Sinds eind vorige maand heb ik ook mijn D rijbewijs (met code 95) gehaald (plus medibus en bestuurderskaart digitale tachograaf) *bus*

Afbeelding

ps jullie hadden gelijk, dacht dat het al niet leesbaar was (of vaag leesbaar)
Laatst gewijzigd door mijack1985 op wo 18 sep 2013, 12:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Ronald »

Ik zou zelf die nummers niet leesbaar op internet zetten.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Justin »

Gefeliciteerd!

Maar, eh ja. Vooral die BSN/Documentnummer daar links zou ik zwart maken of iets dergelijks.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door hauptbahnhof »

Wat een irritante planner, dat ding van de NS.

Ik heb op 7 september vertraging opgelopen dus ging ik net mijn GTBV-formulieren invullen. Alleen wilde ik nog ff de exacte tijden bekijken. Geeft de planner doodleuk de normale dienstregeling aan, in plaats van de op die dag geldende dienstregeling (er reed geen trein tussen Shl en Asb / Dvd, dus stopte de s800 extra op Asb). Gelukkig staat de datum en tijd van aankoop op het kaartje waardoor ik terug kon traceren hoe laat ik de trein had.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door webguy »

Waarschijnlijk ging er een wijzigingsblad in op 8 september, dan wordt de jaardienstregeling vervangen, misschien heeft dat er mee te maken. Wel beetje raar.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Suus »

Het wijzigingsblad ging in op 1 september :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door webguy »

Dan weet ik het ook niet..

Mag ik overigens nog even kwijt dat NS.nl eindelijk een zoekfunctionaliteit heeft...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Thom91 »

Ik neem aan dat ze daar nog wel even het wiel voor hebben uitgevonden?
Komt wel goed schatje.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door webguy »

Ik heb me laten vertellen dat waarrempel iets Google-achtigs achter zit...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Daniel »

Is dan kennelijk wel wat misgegaan met die update, als je een stationsnaam in de planner invult worden de suggesties met doorzichtige achtergrond getoond. Da's dus niet echt leesbaar gezien je de tekst op de pagina er dwars doorheen ziet.

@webguy: Google CSE zeker, die had de OVNL Portal ook tot de cookiewetgevingsaanpassingen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door webguy »

Geef ik door.

Ik vermoed dat het, gezien het volume, eerder zo'n ding is, een speciale server.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #141

Bericht door Thom91 »

webguy schreef:Ik heb me laten vertellen dat waarrempel iets Google-achtigs achter zit...
Oh, dan moet het wel goed zijn! Google <3
Komt wel goed schatje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten