OVer je reiservaringen in september 2013

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
ThePretender
Berichten: 155
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 21:10

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door ThePretender »

VIRM schreef:Eerder vamiddag op Sloterdijk overgestapt van de metro op de s800 van 16:03 richting Zaandam. :)
Voor de tunnel en de wissels werd er ineens afgeremd en stonden wij stel. Er werd omgeroepen dat er een defecte trein bij Wormerveer stond en dat het treinverkeer een beetje aan het ophopen was bij Zaandam, waardoor wij anders in de tunnel zouden stilstaan (geen idee).
Opvallend was dat de AV niks aangaf over een aanwezige trein in Zaandam en de s4700 van 5 minuten later passeerde ons gewoon op het spoor links.Uiteindelijk met +12 op spoor 4 in Zaandam aangekomen.

Opvallendst was dat ik even later Plan V in de s4700 naar Rhenen met +16 voorbij zag scharrelen. Dat is toch geen standaard in de s4700?
De s3000 naar Den Helder van 1555 stond om 1616 nog steeds op spoor 2. Pas om 1610 werd de reizigers in die trein verteld dat de trein niet verder zou rijden en verdween het van de informatieschermen. De s4000 naar Uitgeest van 1558 stond op spoor 1. Twee sporen waren dus bezet. De s3300 naar Hoorn vertrok vanaf spoor 4 en de s800 (waar jij dus in zat) ook, het spoor waar de treinen meestal richting Amsterdam vertrekken. Alle treinen richting Amsterdam werden opgeheven, tot er een Speciale Trein op spoor 5 binnen kwam rijden als t29676 om 1616. Die keerde op Amsterdam Centraal op de s4000 van 1647.
Laatst gewijzigd door ThePretender op wo 18 sep 2013, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Thom91 »

Wacht, welke s4000 naar Hdr? Die gaat pas laat in de avond hoor.. Asd v. 00:17..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Daniel »

Weer een lekkere chaos vandaag in de Bleekstraat in Utrecht... bussen liepen vast op de linksafstrook naar de Adama van Scheltemabaan omdat voor het verkeerslicht wachtend autoverkeer de doorgang blokkeerde. Dat verkeer kon tegelijk ook weer niet echt doorstromen linksaf de Vondellaan op want daar stond de bus waar ik in zat dwars op het kruispunt vast :P

Ruim 5 minuten bezig geduurd voordat de bus daar voorbij was, maarja, had toch ruim de tijd dus bracht nu maar een deel van de tijd die ik toch op de t11759 had moeten wachten in de bus door :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
ThePretender
Berichten: 155
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 21:10

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door ThePretender »

Thom91 schreef:Wacht, welke s4000 naar Hdr? Die gaat pas laat in de avond hoor.. Asd v. 00:17..
Typo dude
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Meltrain »

De s2800 van 20:50 vertrok van spoor 7 te Rtd.
Dat heb ik nog niet eerder gezien (wel van spoor 3/4 een aantal keer).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
wouter15
Berichten: 1157
Lid geworden op: di 24 jan 2012, 23:57
Locatie: Woerden

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door wouter15 »

Soms hebben reizigers echt geen reden tot klagen over een volle trein. De s9800 van 7:40 (v. Woerden) reed met een te kort materieel (4 i.p.v. 6 bakken). De reizigers stonden als en sardientje in een blikje in de trein (ik had gelukkig een zitplek en de HC riep na Vleuten om: "Dames en heren, we rijden helaas met een te kort aan materieel, ik merk wel dat het vooral voor in de trein erg druk is en achter erg rustig. Ik wil u dus verzoeken om wat verder door te lopen zodat iedereen een beetje ruimte heeft". Alleen bleven de reizigers gewoon staan op een kluitje waar ze stonden. Maar dan wel klagen over dat het zo vol was.
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Etienne »

Vanochtend reed t527 vanaf Nieuwerkerk a/d IJssel achter de t4022 die om onbekende redenen vanaf Nieuwerkerk met +10 reed. Daardoor kregen wij eveneens +10, wat er ook niet meer uitgereden werd. De t4022 zal waarschijnlijk nog wel meer vertraging hebben gekregen.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Suus »

Vanochtend zat ik zoals gebruikelijk in een trein van Bijlmer naar Utrecht. In de coupe zat een vrouw waarvan haar Samsung-smartphone behekst was geraakt want toen ze werd gebeld kreeg ze de telefoon niet opgenomen en dat met een vrij hilarische ringtone, dit heeft uiteindelijk zo'n vijf minuten van de reis in beslag genomen. Daarnaast reden we tussen Loenen en Breukelen langzaam vanwege een koe langs het spoor. De machinist beloofde de opgelopen vertraging eruit te rijden, wat hij op een minuut na ook heeft gedaan :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Milco »

De chauffeur van lijn 148 van Harderwijk naar Lelystad reed het busstation bij station Harderwijk op, naar de halte, reed weer weg, reed een rondje, kwam opnieuw aanrijden en stopte toen wel. Waar dit nou goed voor was, geen idee... :roll:
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Karl »

Vanmiddag, rond half een, stond het stukje tussen Utrecht Centraal en Neude vast. Stond er een veegautootje van de gemeente stil op de busbaan. Toen we er uiteindelijk voorbijkwamen zag ik dat de linkerbuitenspiegel van het autootje kaduuk was en daarna stond een bus van lijn 6 stil (die in feite de file veroorzaakte) waarvan de zijruiten rechtsachteraan eruit lagen.

Frappant vond ik dat het kleine veegautootje op een spiegel na niets leek te hebben en de gelede bus van lijn 6 een paar zijruiten aan diggelen had. Vraag me af hoe dat heeft kunnen gebeuren.
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Daniel »

Ik ging al bijna denken dat het aan de rijtijden op een MAT-rit lag, maar vandaag bleek de bus die de lijn 65 naar Vianen Lorentzweg V 7.31 vanaf Utrecht CS/West toch wel degelijk op tijd bij z'n beginhalte te kunnen zijn. Hij kwam zelfs nog van de buffer af, dus was er nog eerder al aangekomen.
De afgelopen weken kwam die bus eigenlijk standaard pas na vertrektijd als MAT-rit aangereden en bleek ook vrijwel elke keer een klein design-issue op Busstation West: de bocht om rechtstreeks van de uitstaphalte naar de halteperrons te rijden is voor alle perrons goed te halen, behalve als de bus naar perron 11 moet. Eén keer een chauffeur die 'm in één keer genomen kreeg, al deed die ook het laatste stukje heel voorzichtig, maar de meesten gaan of met een voorwiel een stuk het verhoogde perron op of moeten even achteruit steken om die halte zo in te komen.

Ook nog een leuke discussie:
Mevrouw: Wanneer vertrekt u?
Chauffeur: Over een paar seconden.
Mevrouw: Ik moet naar de Lekbrug?
Chauffeur: Dan kunt u met 63 of 65 **kijkt op z'n InfoXX**. Ow, 65 is deze bus

Gelukkig rijdt alles vanaf CS/West wat geel is tot mijn bestemming dezelfde route, maar of de chauffeur de juiste route genomen heeft als 'ie de InfoXX nog nodig had om te weten welke lijn hij op dat moment aan het rijden was...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Etienne »

Bij Leidschenveen was vanochtend een reiziger onwel geworden, erachter zaten diverse trams en metro's opgesloten. Gelukkig was dit na korte tijd al weer voorbij, maar toen de eerste metro's weer door kwamen zaten ze meer dan overvol, waardoor reizigers moesten achterblijven. Op korte afstand daarvan reed gelukkig een bijna lege metro. :|
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door marvinkok »

In mijn bus vanochtend:
Passagier die naar voren komt: "Chauffeur, komt u bij de halte viaduct?"
"Ehm... Nee... Welke viaduct bedoelt u?"
"De bushalte viaduct van lijn 28"
"Nee, daar kom ik niet. Waarom hebt u niet lijn 28 genomen dan?"
"VOlgens 9292 reed ie niet"
"Stuurde iemand u naar deze lijn?"
"Nee, volgens 9292 komt lijn 92 daar ook".
"Oké, maar waarom bent u dan in lijn 51 gestapt?"

Passagier moest dus ergens in Almelo zijn, kwam het vragen toen we Almelo net uitreden en de tegenbus ons nét gepasseerd was :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Suus »

Ik had om Rotterdam Centraal de Fyra van 22:55 genomen. Echter, de machinist die de trein vanaf Breda had gereden was onwel geworden en moest vervangen worden. Het zoeken van een wisselmachinist duurde net iets minder dan een kwartier waarna de Fyra alsnog op volle snelheid de rit richting Schiphol aanving. In de tunnel bij Zestienhoven kwamen we echter met een noodstop tot stilstand want er was een brandje in het toilet van het achterste rijtuig :shock:

Uiteindelijk hebben we daar nog een minuut of vijf gestaan, zo niet langer en toen is de trein alsnog verder gereden. Bij de fly-over in Hoofddorp over de ingang van het opsteltterrein kwamen we echter weer tot stilstand, vermoedelijk omdat het wisselen van spanning/beveiliging langer duurde dan voorzien. Uiteindelijk 20 minuten vertraging opgelopen waardoor ik op Schiphol ook nog de sprinter van 23:41 richting Lelystad misliep, terwijl ik eigenlijk al de sprinter van 23:26 wilde hebben :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Gertjan »

Bee schreef:Ik had om Rotterdam Centraal de Fyra van 22:55 genomen. Echter, de machinist die de trein vanaf Breda had gereden was onwel geworden en moest vervangen worden. Het zoeken van een wisselmachinist duurde net iets minder dan een kwartier waarna de Fyra alsnog op volle snelheid de rit richting Schiphol aanving.
Vreemd, die trein heeft normaal al een machinistenwissel op Rotterdam :?
Bee schreef:want er was een brandje in het toilet van het achterste rijtuig :shock:
Voorste en achterste rijtuig hebben geen toilet, alleen opslagplaats voor evacuatieladder in de oude toiletruimte. 1na laatste rijtuig misschien?
Bee schreef:Bij de fly-over in Hoofddorp over de ingang van het opsteltterrein kwamen we echter weer tot stilstand, vermoedelijk omdat het wisselen van spanning/beveiliging langer duurde dan voorzien.
Zal eerder het voorlaten van andere treinen geweest zijn. Transitie van spanning doet men rijdende (en als dat niet lukt kan je makkelijk uitrollen tot Shl). Transitie beveiliging gaat normaal ook rijdende, en als dat niet werkt kom je pas na het sein op de fly-over tot stilstand, dus had de trein t.h.v. station Hoofdorp gestaan :wink:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
VIRM
Berichten: 7571
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door VIRM »

De materieelplanning bij NS verwachtte kennelijk veel reizigers, want de t832 reed vandaag met twee stellen VIRM. Kortom: veel ruimte toen ik er in zat tussen Zaandam en Alkmaar. :)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Suus »

Amsterdam -> Alkmaar is op dat tijdstip op zaterdag ook niet de drukste relatie. De andere kant op barsten de treinen op dat tijdstip op zaterdag wel uit hun voegen maar dan moet dat materieel daar wel eerst komen natuurlijk :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7571
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door VIRM »

Bee schreef:Amsterdam -> Alkmaar is op dat tijdstip op zaterdag ook niet de drukste relatie. De andere kant op barsten de treinen op dat tijdstip op zaterdag wel uit hun voegen maar dan moet dat materieel daar wel eerst komen natuurlijk :wink:
Uiteraard. :) Naja, ben benieuwd wat er morgen allemaal gaat rondtuffen met de Dam-tot-Damloop. :)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Daniel »

De terugweg naar Amersfoort bij m'n ouders vandaan begon vanmiddag met de Arriva 5404 op lijn 3 die toch wel behoorlijke kuren had. De bus kwam allereerst al voorrijden met "999 Sorry, buiten dienst" voorop, maar later bleek dat zelfs het STOP-lampje spontaan uit ging voordat de eerstvolgende halte bereikt was (gebeurde diverse keren). Bij de chauffeur ging ook geregeld een alarm af en toen hij de ASL aan de lijn gaf hij ook al aan dat de Albatros regelmatig uitviel.

De bedoeling was daarom dat de chauffeur, waarvan de dienst op het station eindigde, de bus mee naar de garage zou nemen en z'n aflosser een andere bus van de buffer zou meenemen om de rit te vervolgen. Echter was de ASL daar ook niet zo handig voor bezig: ze hadden de aflosser al op z'n mobiel gebeld en gebeld met het chauffeursverblijf op het station maar gezegd werd dat ze 'm niet konden bereiken. Had de verkeersleider echter even de diensten erbij gepakt dan had 'ie gezien dat die chauffeur vlak voor het station met lijn 7 onderweg was, niet zo gek dat 'ie dan zijn mobiel niet opneemt :wink: Het kwam wel goed uiteindelijk, want toen de chauffeur eenmaal de naam van z'n aflosser wist was een korte oproep via het bakkie al voldoende om alles te regelen.

En owja: bij alle haltes waar alleen lijn 3 komt vroegen de instappers of het wel lijn 3 was. Komen we vervolgens bij de eerste halte die met andere lijnen gedeeld wordt (Oranjelaan, lijn 3/4/14) stappen er wat reizigers in zonder een woord te zeggen en dus ook zonder te weten waar de bus heen ging. Door de uitgevallen Albatros was de bus ook al van de DRIP verdwenen, dus de bovenste bus die daarop stond was de achteropkomende bus van lijn 4.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Amsterdam -> Alkmaar is op dat tijdstip op zaterdag ook niet de drukste relatie. De andere kant op barsten de treinen op dat tijdstip op zaterdag wel uit hun voegen maar dan moet dat materieel daar wel eerst komen natuurlijk :wink:
Treinen uit Mt en Hoensbroek worden dit weekend als vanouds gecombineerd in Std en gaan samen naar Asd en Amr ;)
Komt wel goed schatje.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door MdJ »

s800 rijdt dit weekend slechts tussen Alkmaar en Den Bosch (v.v.)
s3500 rijdt tussen Schiphol-Boxtel, en een deel 703500 Eindhoven-Hoensbroek, samen met een treindeel dat vanaf Sittard als 28500 naar Maastricht rijdt. (v.v.)
Bij twijfel: gebruik beton.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Justin »

Voor zover dat ging vandaag.

s3100 reed Ut-Nm en s3500 reed Btl-Ht-Ut-Asb-Dvd-Shl (non-stop via Asd) grotendeels. Defecte bovenleiding. Of course...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Gekko123 »

Gisteren aardig veel onderweg geweest met de NS en er vielen enkele zaken op. Allereerst tijdens werktijd de t829 die met een VIRM-VI + VIRM-IV reed. Was erg ruim bemeten, mede doordat ie maar tot Ht reed. Ik moest zelf ook weer met dezelfde stellen terug (in het pad van de t830). Gezien de stopplaats in Ht resulteerde dit in een volle VIRM-IV en een lege VIRM-VI.

Aan het eind van de dag (officieel was het al zondag) moest ik na wat familie-verplichtingen met het nachtnet weer terug vanuit Ehv naar Dt. Dat liep niet volledig volgens planning. Allereerst doordat er wegens herstelwerkzaamheden geen nachtnettreinen reden tussen Tb en Rtd. Daarnaast ging er nog het een en ander mis met de bussen die 's nachts zouden rijden ter vervanging van de treinen. De bus die ik wou hebben (vertrektijd 0.40 uur uit Ehv) is niet op komen dagen. Uiteindelijk konden we, vele discussies met ingehuurde G4S-security-personeel en S&V-ers later, met +60 weg met een bus uit Ht. De chauffeur zei dat ie eigenlijk tot half 4 als reserve had moeten staan...
Verder was er rond die tijd nog een dronken gast bij station Ehv die tegen de bus naar Ht van 1.35 uur ging plassen (gezien door S&V). Pakweg 5 á 10 minuten later zagen we vanuit de bus ineens iemand wegrennen met daarachteraan die mensen van G4S, naar alle waarschijnlijkheid was het de wildplasser die op de vlucht was geslagen. Bij aankomst in Tb was het gelukkig mogelijk om de bussen naar Ddr of Rtd te halen, al vertrokken die wel een paar minuten later vanwege ons. Hulde voor de aanwezige medewerkers van de NS die dit doorhadden en de bussen even wat langer heeft laten staan. Helaas voor mij was de aankomst bij Rtd ietwat te laat om nog de t1414 te halen en dus mocht ik wachten op de t1418.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door fogeltje »

MdJ schreef:s800 rijdt dit weekend slechts tussen Alkmaar en Den Bosch (v.v.)
s3500 rijdt tussen Schiphol-Boxtel, en een deel 703500 Eindhoven-Hoensbroek, samen met een treindeel dat vanaf Sittard als 28500 naar Maastricht rijdt. (v.v.)
Klopt, kwam ik ook achter. Ik had op de app al gezien dat er werkzaamheden waren. Ik moest van Eindhoven naar Harderwijk en dat ding adviseerde de NS-bus van 16:21 naar Boxtel te pakken en naar op de IC te stappen. Dat betekende de 121 pakken die om 15:55 arriveert in Eindhoven. Deze bus was uiteindelijk twee minuutjes te vroeg.

In Eindhoven was alles prima geregeld, zoals ik het van de NS rond geplande werkzaamheden gewend ben. Ik heb nog even gevraagd aan een NS-medewerker welke bus ik het beste kon nemen als ik naar Utrecht wilde. Hij adviseerde me gewoon de snelbus naar 's-Hertogenbosch te pakken. Bussen zouden binnen enkele minuten vertrekken en kort na 16:00 waren we inderdaad onderweg. We hebben er volgens mij drie minuten minder over gedaan dan volgens de app, dus ik kon de trein van 16:38 nog halen. Hierdoor ben ik uiteindelijk een half uur eerder in Harderwijk aangekomen dan gepland, dat was fijn.

De trein van 's-Hertogenbosch naar Utrecht leek wat aan de krappe kant, er stonden heel wat mensen verder naar achteren op het perron en moesten dus teruglopen. Maar uiteindelijk viel het met de drukte mee. De Sprinter van Utrecht richting Zwolle was lekker rustig. Daar mocht ik genieten van een NID. Het is niet vaak voorgekomen dat ik met de trein door Amersfoort kom, dus daar kon ik even mooi kijken. Ik zag enkele omgebouwde motorpostrijtuigen staan en onderweg kwam ook een Connexxion Protos ons tegemoet.

De terugreis vandaag was een stuk minder belevenisvol. Ik kon met de auto mee terug naar Oss. Rond 20:32 stapte ik op "CS" uit de auto en zag de 8227 als 999 staan op het perron. Tegen de tijd dat ik bij de bus was sprong hij net op 152. De aansluiting op lijn 121 in Uden werd heel netjes gehaald, precies volgens boekje waren we daar om 21:00 en om 21:02 reden we weg.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: OVer je reiservaringen in september 2013

Bericht door Meltrain »

De t5020 reed vandaag op zijn gebruikelijke lengte van 8 bakken SLT, maar toch was het haring-in-een-ton-vervoer, zelfs achterin.
Zou de t5118 soms uitgevallen zijn? Ik kan me niet voorstellen dat de mist zo veel extra reizigers oplevert.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten