Buslijn 19 Breda-Zeeuws-Vlaanderen blijft bestaan

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Plaats reactie
Michael
Berichten: 11766
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Buslijn 19 Breda-Zeeuws-Vlaanderen blijft bestaan

Bericht door Michael »

Buslijn 19 Breda-Zeeuws-Vlaanderen blijft bestaan

BREDA - Het voortbestaan van Lijn 19 die vanuit Breda via Antwerpen naar Zeeuws-Vlaanderen rijdt is gegarandeerd. Dat blijkt uit antwoorden van het Bredase college van Burgemeester en Wethouders op vragen van de PvdA.

Vorige maand werd duidelijk dat de lijn niet meer als verplicht nummer in het programma van eisen van de provincie zat. Breda heeft de voorbije maanden echter overleg gevoerd met de provincie over deze lijn. Gevolg is dat de maatschappij die de concessie heeft verplicht is diensten uit te voeren op deze lijn. “Het is op dit moment nog niet duidelijk hoeveel ritten het per dag betreft en met welke frequentie de diverse dagperiodes ingevuld gaan worden.”

Lees verder op: http://www.bredavandaag.nl/nieuws/algem ... ft-bestaan
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Buslijn 19 Breda-Zeeuws-Vlaanderen blijft bestaan

Bericht door Vinny »

Zolang er nog geen uurverbinding Breda-Antwerpen per trein is, lijkt me dat ook wel de meest logische uitkomst. Als de treinverbinding er wel is, dan kun je beter Hulst-Antwerpen aanbieden. Overigens vond ik de lijn wel aardig gevuld. Veel HBO studenten die er gebruik van maakten volgens mij. En een paar verdwaalde toeristen naar België (waaronder ikzelf).
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 110 gasten