Dat is dus volgens de logica van NS, waar JeePee juist tegen ageert.Vinny schreef:Nou leg me dan maar uit waarom de IC zo nodig in Rilland-Bath moet stoppen
Kantoren rond station Buitenpost
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Kantoren rond station Buitenpost
Re: Kantoren rond station Buitenpost
Wat een geneuzel. Lekker boeiend hoe Arriva haar treinseries noemt. Al noemt ze het ding InterCityExpress, wat kan mij dat schelen? Ik ga er geen seconde langer van met Arriva reizen hoor.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6470
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Kantoren rond station Buitenpost
Het plan om Rilland-Bath te upgraden tot intercitystation is allang weer van de baan nu gekozen is om de intercity tussen Roosendaal en Vlissingen op alle tussengelegen stations te laten rijden. Op dat traject is het in mijn ogen dan ook geen intercity maar een stoptrein.Vinny schreef:Nou leg me dan maar uit waarom de IC zo nodig in Rilland-Bath moet stoppen
(Wat mij betreft schrappen we de term IC dan helemaal uit het Nederlandse treinsysteem. Het IC-net heeft immers dezelfde prijs-kwaliteitverhouding als de RE-treinen in Duitsland, die meestal nog sneller zijn ook )
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten