SP: 'Toiletten in trein werkelijk ranzig’

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
VIRM
Berichten: 7570
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: SP: 'Toiletten in trein werkelijk ranzig’

Bericht door VIRM »

hauptbahnhof schreef:Dat antwoord weet je al toch?
Ja. Iets met geld en materieel en blahblah. Maar wat is belangrijker: treintjes rijden of mensen vervoeren? ;)

Ik vind het weer eigenlijk best typisch dat er wat (maatschappelijk) onbehagen moet ontstaan voordat de NS zich achter z'n oren krapt en denkt 'oh, oeps. Misschien moeten we het toch iets anders doen?' Dat zag je ook bij de vorige 'toiletgate'. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: SP: 'Toiletten in trein werkelijk ranzig’

Bericht door marlies »

Ronald schreef:
marlies schreef:Nog even los van de praktische bezwaren (gedoe met muntjes voor zowel de reiziger als de NS die er automaten voor in deuren moet gaan bouwen die om de haverklap gesloopt gaan worden door mensen die dat voor de 12 euro 30 die er in zit over hebben...).
OV-chipkaart :idea:
Voorlopig in ieder geval nog niet goed genoeg omdat lang niet elke reiziger er eentje heeft. En je zit met het gezeik (pun intended) dat veel mensen die op saldo reizen gedurende hun reis een negatief saldo hebben (vanwege de borg) en dan mag er niet extra worden afgeschreven. Kan je niet naar het toilet of moet je andere reizigers lastig gaan vallen of je misschien even een chipkaart mag lenen voor een toiletbezoek.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: SP: 'Toiletten in trein werkelijk ranzig’

Bericht door Vinny »

De vervoerder moet het natuurlijk wel op een normale manier communiceren en niet op Twitter gooit: oh ja, gisteren hebben we betaald toiletbezoek ingesteld en conducteurs die van niets weten, of zeggen: oh ja, maar dat is VIRM, dat is mijn materieeltype niet, daar heb ik geen verstand van.

Ach ja, anno 2013 kun je alles verwachten van de vervoerders :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten