NS hispeed lounges

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Plaats reactie
treinbruno
Berichten: 73
Lid geworden op: za 29 mar 2008, 12:30
Locatie: Lokeren (belgie)

NS hispeed lounges

Bericht door treinbruno »

heb daarnet een halfuurtje in de lounge van breda gezeten en het is daar wel tof
ik heb een eerste klasse kaartje breda-essen gebruikt
heb ook nog wat halve literflesjes cola meegenomen omdat daar niets van in de huisregels staat :D
en mijn kaartje is op de reis niet afgestempeld dus ik kan binnen de 2 maand nog eens gaan :)

heb toch nog enkele vraagjes:

-moet een internationaal ticket een bepaalde waarde hebben (mag je met ticket roosendaal-essen ook in de lounge :D )
- moet de lounge op het vertrekstation van je reis liggen
- mag je echt onbeperkt veel cola's drinken
- hoelang mag je in een lounge zitten
- wat is een introducé (op de NSsite staat dat je 1 gratis introducé binnen mag nemen)
- mag je met een CNL ticket binnen

wat ik ook nog dacht :)
als je nu een thalys ticket 1e classe koopt en je gaat naar de lounge
een thalys ticket hi life kan je tot 1 uur na de vertrekdatum van je thalys onbeperkt omruilen
Laatst gewijzigd door treinbruno op do 27 nov 2008, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: NS hispeed lounges

Bericht door Ruben »

Ben jij volledig Vlaming, of zit er Nederlands bloed in je? :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: NS hispeed lounges

Bericht door Freek »

op de hispeed website staat alles mooi en duidelijk uitgelegd; zie http://www.nshispeed.nl/nl/treinstation ... eed-lounge
Welke treinreizigers hebben toegang tot de NS Hispeed Lounges?

Indien u op de reisdatum houder bent van een van de volgende kaarten, hebt u gratis toegang tot de NS Hispeed Lounge:

* NS-Business Card in combinatie met een 1e of 2e klas ticket of boeking
* 1e klas internationaal ticket
* 1e klas NS-abonnement (NS Jaarkaart, NS Maandkaart) of OV-jaarkaart
Ter introductie mogen nu ook eerste klas reizigers van de ns (met een kaartje van minimaal 10 euro) ook van de lounge genieten. Ik ben vorige week in Rotterdam in de lounge geweest om er te werken. Ideaal was dat de servicemedewerker vanaf het perron naar de lounge kwam om mij te melden dat er weer trein verkeer mogelijk was naar utrecht. Dit was eerder gestremd, toen had ik advies gevraagd aan de baliemedewerker in de lounge. Deze zal wel weer een servicemedewerker hebben ingeschakeld. Erg goed dat deze het weer kwam melden dat er geen problemen meer waren. Ze gaf direct aan dat ik trein X van perron Y moest hebben om ZZ:ZZ uur.
Introducébeleid

Houders van de volgende kaarten mogen gratis 1 introducé(e) per persoon in de lounge meenemen:

* NS-Business Card in combinatie met een 1e klas ticket of boeking
* 1e klas internationaal ticket

Houders van een 1e klas NS-abonnement (NS Jaarkaart, NS Maandkaart) of OV-jaarkaart mogen voor € 12,50 per 2 uur een introducé meenemen.
treinbruno
Berichten: 73
Lid geworden op: za 29 mar 2008, 12:30
Locatie: Lokeren (belgie)

Re: NS hispeed lounges

Bericht door treinbruno »

Vlaming gelukkig :D in het vervolg meld ik mij wel aan met een 1eclasse kaartje van essen naar roosendaal fr. , voor een paar euros 2 maand in lounges kunnen zitten en colas drinken :mrgreen:
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: NS hispeed lounges

Bericht door Jurjen »

Volgens mij moet de lounge wel op de reisroute van je ticket liggen...
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: NS hispeed lounges

Bericht door Karl »

treinbruno schreef:heb ook nog wat halve literflesjes cola meegenomen omdat daar niets van in de huisregels staat :D
Is dat tenminste na drie maanden ook weer voorbij. :roll:
Het is een spectrum.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten