Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door mijack1985 »

Sinds begin vorige maand werk bij Connexxion Tours Den Haag. Connexxion Tours zit sinds december 2012 in Den Haag. Voorheen zaten ze in Leidschendam samen met het OV. Hier in Den Haag wordt de stalling gedeeld met Connexxion Taxi Services. Er zijn vier MAN Lion's Coach bussen aanwezig. De 200, 207, 221 en 222. Hiervan is de 207 een dubbelasser, de overige drie zijn gewoon 12 meter bussen. Dit zijn leasebussen. Maar ze maken net iets te weinig kilometers, dus misschien dat ze worden uitgewisseld met Zwolle.

Mijn eerste weken heb ik voornamelijk in de regio rondgereden. Denk onder andere aan zwemvervoer, personeelsvervoer (Intertoys Waddinxveen) en korte dagtochten. Daarna ging wat verder van huis, naar o.a. richting Utrecht, Zeist en Amsterdam. Waarbij ik nog even de vestiging Nieuwegein heb bezocht. Zoals jullie weten gaat Nieuwegein dicht voor de bussen. Alleen de tram komt daar nog. Collega's van Tours Nieuwegein verhuizen naar Zeist.

Ik heb alleen foto's uit Den Haag, Delft & Zoetermeer. De andere foto's (van o.a. Nieuwegein & bus 207) moet ik nog op mijn laptop plaatsen, maar die is momenteel bij de fabrikant. En op een of ander manier koppelt mijn camera niet met deze Macbook :?

Maar hier volgen de foto's.

Afbeelding
Bus 200 (met kleine XX'en).

Afbeelding
Bus 221 (grote XX'en), Scheveningen busbuffer.

Afbeelding
Bus 222 (Grote XX'en), Zoetermeer MAN Garage/ Veolia stalling.

Afbeelding
Veolia 6702, Zoetermeer MAN Garage/ Veolia stalling.

Afbeelding
Bus 222, Zoetermeer zwembad De Driesprong.

Afbeelding
Bus 222, TU Delft.

Afbeelding
Bus 200, Zoetermeer Muzieklaan.

Afbeelding
Bus 200, Zoetermeer Boerhaavelaan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Diemaal bus 200, Zoetermeer zwembad De Veur.

Dat waren de foto's, zoals ik zei de rest van de foto's zullen nog wel volgen.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door Etienne »

Er heeft in Den Haag nog een Procity gereden. Is deze er nog, of (allang) niet meer?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door mijack1985 »

Etienne schreef:Er heeft in Den Haag nog een Procity gereden. Is deze er nog, of (allang) niet meer?
Volgens een collega rijdt die zijn rondjes in Delft voor groepsvervoer. Bus staat ook gewoon bij de chauffeur aan huis. Hij rijdt die route vast en kent die clienten ook. Ik heb hem in ieder geval nog niet gezien op de stalling
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door Michael 1988 »

mijack1985 schreef: Afbeelding
Bus 200, Zoetermeer Muzieklaan.
Leuke foto's, alleen even 1 ding. Kon er überhaupt hier nog wel een auto fatsoenlijk langsrijden ;)?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door Geert »

Welkom in Den Haag zullen we maar zeggen :)
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door mijack1985 »

@ Michael, nee er kon geen auto langs. Ik moest er ook achteruit inrijden aangezien de straat dood loopt en de school daar verderop zit. Automobilisten moesten maar even omrijden ;)

@Geert, thanks :mrgreen:
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
WSM
Berichten: 1403
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:59

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door WSM »

mijack1985 schreef:Volgens een collega rijdt die zijn rondjes in Delft voor groepsvervoer. Bus staat ook gewoon bij de chauffeur aan huis. Hij rijdt die route vast en kent die clienten ook. Ik heb hem in ieder geval nog niet gezien op de stalling
Betreft dat niet de 1902? Dat is een Mercedes Sprinter met Kusters opbouw die vast in Delft rijdt.
§ 6. Het passeren van rode seinen

Artikel 33

1.Lichtseinen die rood licht uitstralen mogen alleen voorbijgereden worden, indien de bestuurder van de treindienstleider een aanwijzing Stoptonend sein heeft gekregen.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door mijack1985 »

Dat zou ook kunnen. Mijn collega zei dat die bus uit Friesland kwam, dus ging ik uit van een Procity. Maar je zou zomaar gelijk kunnen hebben, ik heb hem toch nog niet gezien dus
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door Suus »

Je kan hem regelmatig in Delft-Zuid spotten vanaf de busbaan in Tanthof-West, daar staat hij nog wel eens op een oprit van een huis.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael 1988
Berichten: 2252
Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
Locatie: Schijndel

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door Michael 1988 »

mijack1985 schreef:@ Michael, nee er kon geen auto langs. Ik moest er ook achteruit inrijden aangezien de straat dood loopt en de school daar verderop zit. Automobilisten moesten maar even omrijden ;)
Misschien anders volgende keer midden op het schoolplein parkeren :P. Maar tot ziens uit Brabant dan maar :|
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door mijack1985 »

@Michael, nee helaas gaat dat niet. In mijn rit opdrachten staat ook specefiek dat ik deze school moet bereiken via de Zwaardslootseweg, rotonde Muzieklaan en dan bij blok 13 achteruit de straat in rijden. Levert meestal wat boze gezichten op als ik de bus dwars op straat zet om achteruit er in te rijden, achja ;-)
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door Anne »

Bee schreef:Je kan hem regelmatig in Delft-Zuid spotten vanaf de busbaan in Tanthof-West, daar staat hij nog wel eens op een oprit van een huis.
Vandaag:
Afbeelding
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door mijack1985 »

Ah kijk eens aan, die had Hermes ook. Heb ik die ook gezien nou ;-)
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Connexxion Tours Den Haag (11 foto's).

Bericht door htm_tram »

mijack1985 schreef:
Etienne schreef:Er heeft in Den Haag nog een Procity gereden. Is deze er nog, of (allang) niet meer?
Volgens een collega rijdt die zijn rondjes in Delft voor groepsvervoer. Bus staat ook gewoon bij de chauffeur aan huis. Hij rijdt die route vast en kent die clienten ook. Ik heb hem in ieder geval nog niet gezien op de stalling
deze staat in tandhof ergens naast de busbaan.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten