Connexxion Tours Den Haag part 2 (12 foto's).

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Connexxion Tours Den Haag part 2 (12 foto's).

Bericht door mijack1985 »

Zoals beloofd zou ik ook de foto's plaatsen van mijn rit buiten de regio Den Haag.
Voor deel 1 klik hier.

Met bus 221 was ik paar weken terug naar Rotterdam, Waddinxveen, Zeist en Utrecht geweest en naderhand nog langs de stalling Nieuwegein. Die dag moest ik vroeg beginnen. Rond 06:00 vertrekken uit de garage. Eerste rit was van Rotterdam Alexander naar Intertoys Waddinxveen. Vertrek op Alexander om 07:00 op maandag, de rest van de week om 06:00. Dit is eigenlijk een rit van Taxi Services, maar wordt uitgevoerd door Tours. Ook vanaf Gouda rijdt er een bus naar Waddinxveen, die wordt gereden door een ex OV bus (Volvo 8700 interliner). De rit van Zeist naar Utrecht was eigenlijk voor Nieuwegein, maar die hadden toen geen chauffeurs en voertuigen beschikbaar.

Hier volgen een paar foto's (toen het licht was geworden :mrgreen: ).

Afbeelding
Langs de A12.

Afbeelding
Bij Fort De Bilt Utrecht.

Afbeelding
Zeist rehobot school.

Afbeelding
Connexxion Tours 2906. Rijdt veel groepsvervoer. Volgende week zullen deze bussen in Zeist staan.

Afbeelding
Na 8-12 zal dit Qbuzz zijn.

Afbeelding

Afbeelding
Bus 221 zou je bijna mijn vaste bus kunnen noemen. Stalling Den Haag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met de 221 mijn rondjes makend door Zoetermeer.

Afbeelding
Bus 207, waar ik ook een dag op mocht rijden. Richting Amsterdam toen, helaas vanwege de (strakke) planning geen verdere foto's van deze bus kunnen maken.

Dat waren de rest van mijn foto's.
Ik heb het erg naar mijn zin bij Connexxion Tours en momenteel maak dan voornamelijk mijn kilometers in Zoetermeer voor Groepsvervoer en het Intertoys vervoer. Paar keer een dagtocht gemaakt, maar de rest volgt volgende maand met de kerstmarkten in Duitsland.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Connexxion Tours Den Haag part 2 (12 foto's).

Bericht door Thom91 »

Leuke afwisselende foto's doordat de voorwielen telkens een andere kant op wijzen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1964
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Connexxion Tours Den Haag part 2 (12 foto's).

Bericht door Anne »

mijack1985 schreef: Ik heb het erg naar mijn zin bij Connexxion Tours en momenteel maak dan voornamelijk mijn kilometers in Zoetermeer voor Groepsvervoer en het Intertoys vervoer. Paar keer een dagtocht gemaakt, maar de rest volgt volgende maand met de kerstmarkten in Duitsland.
INTERTOYS VERVOER
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Connexxion Tours Den Haag part 2 (12 foto's).

Bericht door Fles »

Had ook wel met 3 foto's gekund.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Connexxion Tours Den Haag part 2 (12 foto's).

Bericht door deadlock »

Thom91 schreef:Leuke afwisselende foto's doordat de voorwielen telkens een andere kant op wijzen.
Voornamelijk vooruit!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten