OVer je reiservaringen in november 2013

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Gebruikersavatar
reisthijs
Donateur
Berichten: 5863
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2013

Bericht door reisthijs »

Bee schreef:Dat kan. Als er een defect wissel is bij Bijlmer dan wordt de intercity naar Schiphol voor het viaduct bij Abcoude naar het binnenspoor geleidt om zo alsnog op Bijlmer op het juiste spoor binnen te komen. Door die manoeuvre loopt de sprinter vaak vertraging op, maar anders lopen de sprinter en de intercity vertraging op.
Ik heb dat deze week twee keer (woensdag en vandaag) meegemaakt met de IC naar Alkmaar dat we bij Abcoude naar het binnenspoor. Een keer moest de sprinter (s7400) daar inderdaad op wachten.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: OVer je reiservaringen in november 2013

Bericht door Mr-W »

Vandaag reden er geen treinen tussen Ehv en Vl. Was eigenlijk van plan om vanuit Lijn 52 Helmond, Brouwhuis - Brandevoort over te stappen op Lijn 22 Helmond Station - Eindhoven Station,heb toch maar de NS bus genomen omdat ik van het ns personeel gratis met de bus mocht. Hermes had vandaag in Eindhoven buspieten die pepernoten uitdeelde en voor sfeer zorgde in de bus door kinderen en andere reizigers liedjes te laten zingen :)
Op de terugweg heb ik weer een gratis NS-Bus genomen naar Hm.
Afbeelding
Pendelbusje van Bergerhoftaxi (hetzelfde model als op de foto) tussen Hm - Hmh en Hmbv was vol en slecht toegankelijk dus werd ik samen met 2 andere reizigers naar lijn 52 gestuurd door NS personeel want de volgende pendelbus zou pas over 30 minuten gaan.
Helaas moesten we gewoon inchecken en was het niet gratis,een reiziger had een papieren kaartje Ehv - Hmbv en geen OVchipkaart en mocht gewoon €3,50 betalen voor het ritje naar brandevoort.
Lijn 52 was hierdoor drukker dan normaal, ook stapte er aantal reizigers over van/naar lijn 24 .
Laatst gewijzigd door Mr-W op za 30 nov 2013, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je reiservaringen in november 2013

Bericht door Daniel »

Tussen Utrecht en Amersfoort vandaag ook weer minder treinen door "werkzaamheden", al heb ik tot op heden nog altijd niet kunnen ontdekken waar men nu eigenlijk aan het werk is. Er werd wel iets gedaan aan de tunnel bij Bilthoven, maar beide sporen waren hier gewoon in dienst.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: OVer je reiservaringen in november 2013

Bericht door Wubbo »

Die werkzaamheden zijn last-minute (een paar dagen voor uitvoering) afgelast.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten