Mag ik even kwijt #144

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door mijack1985 »

Pfff PSV toch :-/
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Suus »

Ik wens niemand mijn onderbuurman toe. Deze week heeft de betreffende persoon al twee keer na middernacht een hamer gebruikt, een keer stof gezogen en voor een heel weeshuis aan wijnflessen op het stalen balkon gedumpt.

En dan hebben we het nog niet gehad over het feestje twee weken geleden waarbij een flinke matpartij uitbrak waarbij er een gewonde viel zodat de buurvrouw daar weer onder haar raam kon gaan wassen omdat het onder het bloed zat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Karl »

Mensen hier ervaring met Delta airlines?
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Karl schreef:Mensen hier ervaring met Delta airlines?
Ongeveer 50.000 mijl ervaring met Delta en 8 verschillende vliegtuigtypes. Wat wil je weten?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Thom91 »

Service aan boord is prima! Skyteam <3
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Meltrain »

deadlock schreef:
Karl schreef:Mensen hier ervaring met Delta airlines?
Ongeveer 50.000 mijl ervaring met Delta en 8 verschillende vliegtuigtypes. Wat wil je weten?
Ik ben ermee van San Francisco naar Salt Lake City, van Salt Lake City naar Orlando en van Miami naar Atlanta gevlogen in drie verschillende vliegtuigtypes.
Ik was er vrij tevreden over.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door marlies »

Karl schreef:Mensen hier ervaring met Delta airlines?
Jep, was erg tevreden. :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Ik vind het maar zozo. Haalt het niet bij KLM en binnenlandse VS-vluchten zijn teringduur. Het is echt niets anders dan een RyanAir of EasyJet, helemaal binnen de VS.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Karl »

In mei word ik geacht een week in Zuid Amerika (Peru) te zijn en ik zag een ticket daarheen voor een aantrekkelijke prijs met Delta. Elk voordeel heeft ook z'n nadeel, want het is eerst vliegen naar Atlanta, daar een paar uur overstappen en dan verder naar Lima. Die overstap beschouw ik maar als een 'noodzakelijk iets', het schijnt in drie uur te kunnen. Al met al ben je dan tien uur meer kwijt, dan met KLM direct naar Lima vliegen (maar ook €400 tot €600 minder dan met KLM). Ik twijfel dus een beetje, omdat de reviews op internet niet zo heel denderend zijn en aangezien je er op een ruime week toch twee keer 10+9 uur mee vliegt... Maar omdat het langer vliegen is, is een beetje service en comfort (filmpje kijken, fatsoenlijke stoel) wel van belang. Zelf heb ik nooit met Delta gevlogen, dus ik heb geen ervaring met die maatschappij, vandaar.
Het is een spectrum.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Ronald »

Zojuist een retourtje München geboekt voor €58,50. Met de trein, dat wel. Ik vond het zelf wel een leuk prijsje :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Suus »

Leuk verjaardagscadeau aan jezelf :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Ronald »

Zoiets ja. Ik had nog een digitale kortingsbon ( :P ) liggen voor een boeking bij een Ibis-hotel, dus waarom niet.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Karl »

Met IC(E)? Of regionaal boemelen? Met de nachttrein kan dat niet uit toch?
Het is een spectrum.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Ronald »

Met de IC naar Hannover, dan de ICE naar München. Terug dezelfde route. Het kan dus mooi met één overstap. (En ik heb stiekem wel een Bahncard 25, dus dat drukt de prijs natuurlijk ook nog wat :wink: ).
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Thom91 »

deadlock schreef:Ik vind het maar zozo. Haalt het niet bij KLM en binnenlandse VS-vluchten zijn teringduur. Het is echt niets anders dan een RyanAir of EasyJet, helemaal binnen de VS.
Ik zat in de Airbus van Delta ruimer dan in de 747 van KLM. Ik kon wel mijn privescherm waarderen bij KLM. Eten is vergelijkbaar en personeel ook. Maar goed, mij boeit het allemaal niet zoveel.

Gisteravond trouwens retourtje Berlijn - Poznan geboekt :)
Komt wel goed schatje.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door marlies »

Ik zou met KLM terugvliegen vanuit Atlanta maar Schiphol, maar had de aansluiting ruimschoots gemist doordat een eerdere vlucht door een storm flink vertraagd was. Meteen na het landen met de inflight wifi gekeken en gezien dat er een Delta vlucht (ook skyteam tenslotte) over 20 minuten zou vertrekken. Dus als een bezetene naar de andere kant van het vliegveld geraced. Aangekomen bij een lege gate (vlucht was allang geboard). Gevraagd aan de Delta-gatemedewerker of we nog meekonden: dat kon. Hup snel dat vliegtuig in, de rest regelen we later wel. Waren zowaar nog stoelen op een exit row ook. Vlucht zelf was ook prima. Erg netjes, vind ik :)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Karl schreef:In mei word ik geacht een week in Zuid Amerika (Peru) te zijn en ik zag een ticket daarheen voor een aantrekkelijke prijs met Delta. Elk voordeel heeft ook z'n nadeel, want het is eerst vliegen naar Atlanta, daar een paar uur overstappen en dan verder naar Lima. Die overstap beschouw ik maar als een 'noodzakelijk iets', het schijnt in drie uur te kunnen. Al met al ben je dan tien uur meer kwijt, dan met KLM direct naar Lima vliegen (maar ook €400 tot €600 minder dan met KLM). Ik twijfel dus een beetje, omdat de reviews op internet niet zo heel denderend zijn en aangezien je er op een ruime week toch twee keer 10+9 uur mee vliegt... Maar omdat het langer vliegen is, is een beetje service en comfort (filmpje kijken, fatsoenlijke stoel) wel van belang. Zelf heb ik nooit met Delta gevlogen, dus ik heb geen ervaring met die maatschappij, vandaar.
Je moet dan ook voor $14,- een ESTA aanvragen want in de VS kennen ze geen overstappen zoals op Schiphol. Je moet door immigration, daarna je ruimbagage halen, dan door customs en daarna door TSA voordat je weer in kan checken. Als je pech hebt sta je bij immigration zo twee uur in de rij.

De in-flight entertainment bij Delta is intercontinentaal goed trouwens. Vrij nieuwe films die hier nog ruim in de bios draaien. Het eten is niet bijzonder.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Fles »

Hoerige teringyanks. Alleen al om dat gezeik zou ik 100/100 de directe KLM pakken.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Hoerige teringyanks. Alleen al om dat gezeik zou ik 100/100 de directe KLM pakken.
Het schijnt geen apart iets te zijn maar daarvoor heb ik te weinig ervaring. GB werkt geloof ik net zo. En ik zou niet de directe vlucht pakken omdat het zo fucking lang is. Ik verdroeg elf uur airtime naar Houston al heel slecht. Liever naar Atlanta, dan naar Mexico City en dan het laatste stuk ofzo. Met elke keer 4 uur overstap ofzo.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door tsov »

Ik weet dat je in Rusland en Noorwegen hetzelfde systeem hebt als je overstapt van een internationale op een binnenlandse vlucht. Dit omdat je je bagage moet aangeven bij de douane bij binnenkomst van het land. De VS is één van de weinige landen (het enige land?) die dit ook toepast op overstaps internationaal>internationaal. En met die ESTA heb je nog geluk dat wij EU-burgers zijn, want dan is dat zo geregeld, maar als Rus of Indiër kun je op zo'n traject maar beter de VS vermijden...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Er stond in Houston een Russisch gezin voor me waarbij er met één van de visa iets niet in orde was. Vorige keer in een ellendig lange rij en toen supersnel erdoor, nu in een supersnelle rij en dan anderhalf uur wachten omdat mensen voor je iets niet in orde hebben. Nice. Voor de volgende keer regel ik een speciale pas en dan mag ik doorlopen en alles met een automaat afhandelen waar geen rij bijstaat.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Suus »

Hoog tijd dat wij al die Amerikanen eens een hoop formulieren en eeuwige duistere databaseregistratie door de strot duwen als ze naar Europa komen. Greatest country in the world mijn reet.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Het is vooral erg grappig als je het vergelijkt met Schiphol. Bij Non-EU-passports gaat de rij al snel en bij EU-passports staan er vaak maar een paar mensen voor je. Bij de douane staan ze ook allemaal fluitend om zich heen te kijken.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door webguy »

Als je maar Amerikaans staatburger bent en/of een groen kaartje hebt is er idd niks aan de hand, tot die tijd kan je het wel vergeten. Een visum halen in Amsterdam is feitelijk ook mensen pesten... Dat terwijl t land 400 jaar geleden nauwelijks bestond en dus veel 3e of 4e generatie Amerikaans zijn.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door marlies »

Kijk maar uit, ze lezen mee, jullie staan inmiddels op de zwarte lijst :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten