Vervoerders om tafel over ov-chipkaart
Een aantal vervoersbedrijven heeft gezegd om de tafel te willen om de problemen rond de ov-chipkaart te bespreken.
Volgens de Consumentenbond hebben tot nu toe de NS, producent van de chipkaart TLS, HTM uit Den Haag en Veolia gezegd dat ze wel willen praten over één loket waar reizigers terecht kunnen als zij een probleem met hun ov-chipkaart hebben. Dat zei een woordvoerster van de Consumentenbond maandag.
Lees verder op: http://www.nu.nl/binnenland/3643616/ver ... kaart.html
Vervoerders om tafel over ov-chipkaart
- AppleMoose
- Berichten: 6027
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: Vervoerders om tafel over ov-chipkaart
Ja! laten we nog eens gaan praten :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Re: Vervoerders om tafel over ov-chipkaart
En los je met zo'n loket de problemen op? Ik wil gewoon op een makkelijke en klantvriendelijke manier kunnen reizen en gebruik kunnen maken van mijn OV-chipkaart. Iets wat nog een natte droom is.
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Vervoerders om tafel over ov-chipkaart
Zeg, geen pornoplaatjes als pasfoto gebruiken he ;)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Vervoerders om tafel over ov-chipkaart
Het hele probleem is dat het hele systeem op de vervoerders is ontworpen, ipv op de reizigers. Kijk hoe lang het geduurd heeft voor het gedoe met apart-kortingsproduct-per-vervoerder opgelost is, gedoe met moeten omchecken bij overstappen naar andere vervoerder etc etc.
Dat diezelfde vervoerders nu weer met elkaar om tafel gaan geeft me dus weinig hoop.
Dat diezelfde vervoerders nu weer met elkaar om tafel gaan geeft me dus weinig hoop.
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6226
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: Vervoerders om tafel over ov-chipkaart
En bij de bussen is dat nog steeds niet eens fatsoenlijk opgelost.marlies schreef:Het hele probleem is dat het hele systeem op de vervoerders is ontworpen, ipv op de reizigers. Kijk hoe lang het geduurd heeft voor het gedoe met apart-kortingsproduct-per-vervoerder opgelost is, gedoe met moeten omchecken bij overstappen naar andere vervoerder etc etc.
Dat diezelfde vervoerders nu weer met elkaar om tafel gaan geeft me dus weinig hoop.
"Een touringcar is geen bus"
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten