GVU: The end...
GVU: The end...
Ook ik was nog maar even wezen kijken, en heb de vertrekronde's van 0:25 en 0:55 op brakke filmpjes vast kunnen leggen, zie hier:
Een na laatste rit, 0:25
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wcOd2HR8HW0[/youtube]
Last and final round, 0:55
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aZaqHKMTdl4[/youtube]
*weemoedige stem*: Met dank aan t GVU leerde ik als klein jongetje als eerste het cijfer 3, van de bus naar huis. En nu is het gedaan...
GVU, Rust in Vrede!
Een na laatste rit, 0:25
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wcOd2HR8HW0[/youtube]
Last and final round, 0:55
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aZaqHKMTdl4[/youtube]
*weemoedige stem*: Met dank aan t GVU leerde ik als klein jongetje als eerste het cijfer 3, van de bus naar huis. En nu is het gedaan...
GVU, Rust in Vrede!
Re: GVU: The end...
---------------------------Onze wegen scheiden zich nu even
---------------------------en al is 't veel te vlug
---------------------------straks, aan het einde van onze
---------------------------bestemming
---------------------------zien wij elkaar terug.
Met droefheid om het heengaan, maar tevens met grote
dankbaarheid voor de vele jaren die u er gebruik van
mocht maken, geven wij u kennis van het overlijden van
Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht
GVU
dochter van Connexxion
* 27 oktober 1904---------------------† 07 december 2013
---------------------------Utrecht
na meer dan 2 jaar strijd in de wonderbaarlijke leeftijd
van 109 jaar.
De wens is om geen bloemen te geven. In plaats daarvan
liever een bijdrage aan dit topic.
---------------------------en al is 't veel te vlug
---------------------------straks, aan het einde van onze
---------------------------bestemming
---------------------------zien wij elkaar terug.
Met droefheid om het heengaan, maar tevens met grote
dankbaarheid voor de vele jaren die u er gebruik van
mocht maken, geven wij u kennis van het overlijden van
Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht
GVU
dochter van Connexxion
* 27 oktober 1904---------------------† 07 december 2013
---------------------------Utrecht
na meer dan 2 jaar strijd in de wonderbaarlijke leeftijd
van 109 jaar.
De wens is om geen bloemen te geven. In plaats daarvan
liever een bijdrage aan dit topic.
Was dagelijkse reiziger Veluwelijn 201 (vroeger 294) Apeldoorn - Zwolle, nu werkzaam in Deventer mbv de duivel van het OV: de auto. Daarnaast ook Veluwe-concessiekenner.
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
Vragen daarover staat ofcourse vrij en mag altijd. :P
-
- Berichten: 2252
- Lid geworden op: ma 17 mei 2010, 22:53
- Locatie: Schijndel
Re: GVU: The end...
Iemand zei ergens op dit forum dat GVU met stille trom zal vertrekken. Dit noem ik geen stille trom. Dit lijkt eerder een protestactie. Maar nu weet wel heel Utrecht (of eigenlijk heel de wereld) nu dat GVU is vertrokken op de laatste ritten van vannacht.
Laatst gewijzigd door Chauf21 op zo 08 dec 2013, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd
Reden: Quote verwijderd
Re: GVU: The end...
Mooi. :pos:Xanland schreef:---------------------------Onze wegen scheiden zich nu even
---------------------------en al is 't veel te vlug
---------------------------straks, aan het einde van onze
---------------------------bestemming
---------------------------zien wij elkaar terug.
Met droefheid om het heengaan, maar tevens met grote
dankbaarheid voor de vele jaren die u er gebruik van
mocht maken, geven wij u kennis van het overlijden van
Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht
GVU
dochter van Connexxion
* 27 oktober 1904---------------------† 07 december 2013
---------------------------Utrecht
na meer dan 2 jaar strijd in de wonderbaarlijke leeftijd
van 109 jaar.
Ook mooi om filmpjes te zien van het definitieve einde. Maar voor het Utrechtse OV is het een nieuw begin.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: GVU: The end...
"De wereld verandert. Het is de kunst mee te veranderen. Het belangrijkste is: bussen zullen altijd blijven rijden"
Vrij naar Tom Poes/Marten Toonder.
Inhoudelijk: het GVU was - zeker na de overname door Connexxion gewoon een zwalkend schip geworden. Het was een onnodig dure organisatie met te slecht materieel. Er ligt nu een kans voor een nieuwe vervoerder om het beter te doen. Ik ben benieuwd :)
Vrij naar Tom Poes/Marten Toonder.
Inhoudelijk: het GVU was - zeker na de overname door Connexxion gewoon een zwalkend schip geworden. Het was een onnodig dure organisatie met te slecht materieel. Er ligt nu een kans voor een nieuwe vervoerder om het beter te doen. Ik ben benieuwd :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- fogeltje
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 6239
- Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
- Locatie: Fogeltown
Re: GVU: The end...
En ik maar denken dat onnodig toeteren niet toegestaan was op straffe van een boete.
"Een touringcar is geen bus"
Re: GVU: The end...
Dan mogen ze ook al die Turken bij het voetballen en bij hun bruiloften wel eens aanpakken :')
Re: GVU: The end...
Nou nou. Of er IEMAND rouwig om zal zijn :')Xanland schreef:---------------------------Onze wegen scheiden zich nu even
---------------------------en al is 't veel te vlug
---------------------------straks, aan het einde van onze
---------------------------bestemming
---------------------------zien wij elkaar terug.
Met droefheid om het heengaan, maar tevens met grote
dankbaarheid voor de vele jaren die u er gebruik van
mocht maken, geven wij u kennis van het overlijden van
Gemeentelijk Vervoerbedrijf Utrecht
GVU
dochter van Connexxion
* 27 oktober 1904---------------------† 07 december 2013
---------------------------Utrecht
na meer dan 2 jaar strijd in de wonderbaarlijke leeftijd
van 109 jaar.
De wens is om geen bloemen te geven. In plaats daarvan
liever een bijdrage aan dit topic.
Re: GVU: The end...
"Geen bezoek. Geen bloemen.
We hebben het liefste geld."
Voor een van de vier grote steden vond ik de kwaliteit van het materieel behoorlijk matig -o-
Zie nu wel behoorlijk wat frissere bussen aan de Jaarbeurszijde in elk geval...
We hebben het liefste geld."
Voor een van de vier grote steden vond ik de kwaliteit van het materieel behoorlijk matig -o-
Zie nu wel behoorlijk wat frissere bussen aan de Jaarbeurszijde in elk geval...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: GVU: The end...
Maar er reden vandaag ook nog een aardig aantal blauw-witte-dubbele harmonica's.
Overigens, zijn er in de nieuwe voorraad ook nog dubbele harmonica's?
Zo nee, dan scheelt dat toch aardig capaciteit?
Overigens, zijn er in de nieuwe voorraad ook nog dubbele harmonica's?
Zo nee, dan scheelt dat toch aardig capaciteit?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Re: GVU: The end...
... de 17 nieuwe dubbelgelede bussen worden pas in het voorjaar geleverd ...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: GVU: The end...
Handig, maar bedankt Bee. :pos:Bee schreef:... de 17 nieuwe dubbelgelede bussen worden pas in het voorjaar geleverd ...
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 56 gasten