Mag ik even kwijt #8

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Mag ik even kwijt #8

Bericht door deadlock »

Omdat je niet kan verwachten dat je in die regionen een bestuurder aantrekt die capabel is en er voor een ton per jaar gaat zitten. Dat gebeurt niet en is onmogelijk. Het ligt ver onder de marktconformiteit (voor zover die bestaat in deze sector) en bij DSB-bank had hij veel meer kunnen verdienen.

Als ABN/Fortis daarnaast weer winststijging zou laten zien binnen afzienbare tijd wat aantoonbaar is door het beleid wat Zalm gaat voeren, mag er van mij een bonus bovenop van minimaal een keer zijn jaarsalaris.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Aking »

Dat ik weer een heerlijk en extreem weekend heb gehad 8-)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door STF »

Extreem? Vijf kilometer abseilen? 90 kilometer zwemmen? Tien leuke meiden in je bed?
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Aking »

Nah bij een leuke meid in bed... Ik ben dr vrijdagavond in beland, en we zijn vanmorgen rond n uurtje of 9 maar is gaan slapen :roll:
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Dubbele P »

deadlock schreef:Omdat je niet kan verwachten dat je in die regionen een bestuurder aantrekt die capabel is en er voor een ton per jaar gaat zitten. Dat gebeurt niet en is onmogelijk. Het ligt ver onder de marktconformiteit (voor zover die bestaat in deze sector) en bij DSB-bank had hij veel meer kunnen verdienen.

Als ABN/Fortis daarnaast weer winststijging zou laten zien binnen afzienbare tijd wat aantoonbaar is door het beleid wat Zalm gaat voeren, mag er van mij een bonus bovenop van minimaal een keer zijn jaarsalaris.
Welnee, laten we het niet overdrijven. Er zijn nog vele zwaar onderbetaalde beroepen die aan de basis van onze maatschappij staan en die het niet zo slecht zouden hebben als er niet van die knakkers zo'n belachelijke bedragen zouden verdienen. Maargoed, dat dringt toch nooit tot ze door in Den Haag, daarvoor missen ze inzicht. Maarja, waarom zou je het ook inzien als je lekker verdient en de schaapjes op het droge hebt... :roll:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door deadlock »

Stem dan lekker CPN. Meer nivellering ftw! :roll:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Dubbele P »

Ik stem überhaupt niet meer. Heeft toch geen effect.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door webguy »

Ik heb trouwens rekensommetje gedaan: elke waterschapstem koste ruim 6,60 euro. Hoe weet je dat? Er zijn iets van 12,5 miljoen kiesgerechtigden, en met een opkomst van 24 % betekent dat er 3 miljoen stemmen zijn. De verkiezingen koste 20 miljoen euro, dus 20/3 is 6,66 euro per stem. (Nu.nl).
Ronduit belachelijk dat democratie zo duur moet zijn...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Geert »

De verkiezingen kostten 20 euro..?
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Geert »

Dubbele P schreef:Ik stem überhaupt niet meer. Heeft toch geen effect.
Als je niet stemt weet je zéker dat je geen invloed hebt op de politieke besluitvorming.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Aking »

Dr mist een miljoen geloof ik ;)
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door deadlock »

Dubbele P schreef:Ik stem überhaupt niet meer. Heeft toch geen effect.
Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen benzine in je auto meer gooit omdat het geen effect heeft.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door webguy »

Geert schreef:De verkiezingen kostten 20 euro..?
Was idd de miljoen vergeten :) Nu klopt 't wel :)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door Vinny »

STF schreef:Extreem? Vijf kilometer abseilen? 90 kilometer zwemmen? Tien leuke meiden in je bed?
Vrijdag heb ik ook weer ouderwets wild gedaan: tot vier uur wezen stappen in het gezellige Maastricht. Vooral extreem veel gedronken, ik had mijn bier nog niet op of ik kreeg een volgende in mijn hand gedrukt. Bij het eten had ik al bijna een fles wijn achter de kiezen... :oops:
Gelukkig kon ik er tegen: ik heb amper last van een kater, ik was zaterdag alleen maar wat suf :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
IC3
Berichten: 361
Lid geworden op: vr 21 mar 2008, 21:44

Re: Mag ik even kwijt #7

Bericht door IC3 »

Dubbele P schreef:Welnee, laten we het niet overdrijven. Er zijn nog vele zwaar onderbetaalde beroepen die aan de basis van onze maatschappij staan en die het niet zo slecht zouden hebben als er niet van die knakkers zo'n belachelijke bedragen zouden verdienen. Maargoed, dat dringt toch nooit tot ze door in Den Haag, daarvoor missen ze inzicht. Maarja, waarom zou je het ook inzien als je lekker verdient en de schaapjes op het droge hebt... :roll:
Als doodgewone bankemployé bij ABN AMRO verdien ik ook geen 750.000 euro per jaar, maar slechts een fractie daarvan. Ik kan daar best mee leven en heb daar zelf geen problemen mee. Dan stel ik nog niet eens dat mijn werk ondergewaardeerd is. In de hele commerciële wereld - niet alleen bij banken - worden er grote salarissen met bonussen uitgekeerd. Die kan je te hoog vinden en dat begrijp ik, maar je zult ook moeten begrijpen dat een beoogd bestuurder voor de nieuwe bankcombinatie dat werk niet gaat doen voor een ton. Deadlock heeft dat heel mooi verwoord. :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Daniel »

Domme dief mist trein en vergeet de buit

De Roemeen Radu Ion Iancu stapte woensdag met een koffer vol juwelen op de trein naar Milaan. Bij een tussenstop verliet hij even de trein om te roken en een kopje koffie te drinken, hij liet de koffer echter in zijn coupé staan. Intussen was de trein opnieuw vertrokken zonder hem.

Hij bedacht een oplossing, en dacht dat het wel verstandig zou zijn om aan de bedienden van het station te melden dat hij zijn koffer was verloren.

Iancu nam daarna de volgende trein naar Milaan, om zijn koffer op te pikken bij de spoorwegpolitie. Zij hadden de koffer inmiddels al in hun bezit. De dief zag echter over het hoofd dat de agenten zijn bagage wel eens preventief doorzocht konden hebben. Dat hadden ze ook gedaan, en vonden in de koffer 700 juwelen welke zo'n 800.000 euro waard zijn. De juwelen waren gestolen uit de villa van een juwelier in de buurt van Rome, die trouwens gefolterd en daarna vermoord werd. Aangekomen in Milaan werd de Roemeen onmiddellijk onderworpen aan een kruisverhoor.

Eerst werd hij enkel beschuldigd van heling in gestolen juwelen. Een getuige kon hem echter wat later identificeren als één van de twee daders die werden gesignaleerd aan de uitgang van de villa in Rome, waar de juwelier werd vermoord. De kompaan van Iancu werd een dag later al opgepakt in Rome.

Bron: FOK Nieuws
Tja :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Meltrain »

Mag ik kwijt dat ik de uitbreidingen van deze site erg leuk vind? :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door tsov »

^Mee eens :wink: Al wist ik al dat het eraan zat te komen, kijk maar eens in de bewerkingsgeschiedenis van de wiki :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Freek »

met dank aan de nshispeed actie vanavond een reisje naar Parijs geboekt. in februari er even 4 dagen tussen uit, lekker :P
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Stefan »

Ik weet dat het december is, maar wat was 't gisteren ongelofelijk koud.. Ik was wat treinen aan 't fotograferen, en tja.. Nat gras helpt ook niet echt aan het warm houden van je voeten. En tsja, handschoenen thuis laten liggen werkt ook niet echt. :) Gevolg was dat m'n handen en voeten er bijna afvroren, althans.. Zo leek 't. :roll: :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door tsov »

Boterham met speculaas :pos: :D
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Daan »

Stefan schreef:Ik weet dat het december is, maar wat was 't gisteren ongelofelijk koud.. Ik was wat treinen aan 't fotograferen, en tja.. Nat gras helpt ook niet echt aan het warm houden van je voeten. En tsja, handschoenen thuis laten liggen werkt ook niet echt. :) Gevolg was dat m'n handen en voeten er bijna afvroren, althans.. Zo leek 't. :roll: :lol:
Hoe herkenbaar... :P Op de terugweg naar huis heb je bij voorkeur tegenwind, en vervolgens ben je thuis nog een uur bezig met weer een beetje warm worden. :?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door deadlock »

meltrain schreef:Mag ik kwijt dat ik de uitbreidingen van deze site erg leuk vind? :D
qft!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door Karl »

Maar wat moet je ermee...
Het is een spectrum.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #8

Bericht door deadlock »

Het is een zeer handig naslagwerk :)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 58 gasten