Mag ik even kwijt #145

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door webguy »

Wat zijn kerstpaketten eigenlijk domme dingen... Voor mij een amuse plankje in de vorm van een platte fles, en voor de eigen keuze zit er niks bij dat je nou echt wil. Maar gezien aantal mensen, kan je het ook eigenlijk nooit goed doen.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Aking »

Dat ik op de route Milano Centrale - Utrecht Centraal (met diverse extra overstappen/treinen) niet een keer mijn Bahncard heb hoeven laten zien, terwijl ik toch echt een ticket met BC korting had...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Zut, Digitenne heeft geen kanaal meer waar vanaf morgen Serious Request uitgezonden kan worden -o-
Begint die onzin morgen al ja ? -o-
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Nee man, is leuk!
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Suus »

Heb nog gekeken voor een reservering van Gerard's Eetablissement, maar was toch wel aan de dure kant, 45 euro per persoon voor drie gangen zonder drank -o-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Geert »

webguy schreef:Wat zijn kerstpaketten eigenlijk domme dingen... Voor mij een amuse plankje in de vorm van een platte fles, en voor de eigen keuze zit er niks bij dat je nou echt wil. Maar gezien aantal mensen, kan je het ook eigenlijk nooit goed doen.
Mijn pakket dit jaar was wel leuk, mandje met flesje wijn, nootjes, afbakbroodjes, stokbrood etc. maar dan niet van die goedkope rommel die meestal in het pakket zit, maar iets hoogwaardiger spul van de kaasboer die bij de secretaresse in de buurt woont :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Daniel »

webguy schreef:Wat zijn kerstpaketten eigenlijk domme dingen... Voor mij een amuse plankje in de vorm van een platte fles
Kennelijk was dat hip voor in Utrecht gevestigde bedrijven dan... die zat er bij mij ook in. Verder een hoop eetspul dit jaar, maar zowaar wel aardig wat wat ik of zelf lekker vind of met de kerst op tafel kan zetten. Alleen het blik tomatensoep en soepstengels zit echt elk jaar in m'n kerstpakket :P

Desondanks was het kerst-uitje, voor het eerst in jaren, vanavond nog wel wat leuker dan het kerstpakket :) Best lachwekkend dat glowgolf :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Joshua »

Ik moet morgen werken dus dan krijg ik me kerstpakket te zien. De afgelopen 3 jaar waren de Servex kerstpakketten om te janken, zal dit jaar wel niet veel anders zijn.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Jef400 »

deadlock schreef:Nee man, is leuk!
Ben ik blij dat ik daar in ieder geval een medestander in heb. Ik ga er zaterdag zelfs heen met mijn vriendin.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door webguy »

Joshua schreef:Ik moet morgen werken dus dan krijg ik me kerstpakket te zien. De afgelopen 3 jaar waren de Servex kerstpakketten om te janken, zal dit jaar wel niet veel anders zijn.
DIe zat er ook bij - een bon voor Retailbedrijf winkels... Maar ja, eigen concern he...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door ODRAIL »

Zo ... gisteren naar Urbanus geweest in Gouda. Het was erg leuk :wink: :pos: .
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1964
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Anne »

Zag net de TV-reclame van Kruitvat.
Sinds gisteren verkrijgbaar de OV-DAGKAART; of een dagkaart voor alleen de trein.
nadere info
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Bee schreef:Heb nog gekeken voor een reservering van Gerard's Eetablissement, maar was toch wel aan de dure kant, 45 euro per persoon voor drie gangen zonder drank -o-
Dat kost toch geen fuck?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Suus »

Wat jij geen fuck vindt kosten vind een ander heel veel kosten. Perspectief enzo...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Huh, dat is toch een volledig normale prijs? Eet je nooit buiten de deur? Drie gangen kost al heel snel veel meer dan dat :|
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door ODRAIL »

avl schreef:Zag net de TV-reclame van Kruitvat.
Sinds gisteren verkrijgbaar de OV-DAGKAART; of een dagkaart voor alleen de trein.
nadere info
Zojuist een folder van Kruidvat gezien waar het ook instaat.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Daantje »

Ik heb geld gedoneerd voor de Rowing Challenge tijdens Serious Request :pos: De roeibond en veel roeiverenigingen proberen een week lang twee roeimachines bezet te houden en elke geroeide kilometer wordt gesponsord. Ook roeien 13 ploegen de Elfstedenroeimarathon aanstaande zaterdag. Had er graag zelf bij geweest maar dat gaat helaas niet dus dan zo maar mijn steentje bijdragen.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Vinny »

deadlock schreef:Huh, dat is toch een volledig normale prijs? Eet je nooit buiten de deur? Drie gangen kost al heel snel veel meer dan dat :|
Het hangt er een beetje vanaf waar je eet. Het is niet zo dat 45 euro een standaardprijs is voor een driegangendiner. Hier in Friesland zijn de prijzen meestal een stuk lager. Als je echter kijkt naar wat je er voor terug krijgt dan denk ik wel dat het heel redelijk geprijsd is. Maar inderdaad niet voor de gemiddelde student weggelegd, dat is dan wel weer jammer. Maar goed dat uit eten gaan in Nederland sowieso vaak erg duur is, zeker t.o.v. onze buurlanden dat is bekend.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Daantje »

Ik vind uit eten gaan in België doorgaans duurder dan in Nederland.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Daantje schreef:Ik vind uit eten gaan in België doorgaans duurder dan in Nederland.
Die ervaring heb ik dan weer niet maar zo vaak kom ik nou ook weer niet in België.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Joshua
Berichten: 1713
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 12:59
Locatie: Arnhem / Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Joshua »

Met een tas, strandbal, frisbee, wijn, saladeshaker/beker en veel eten ben ik best tevreden met me kerstpakket. Een gedeelte is al veel te snel opgegaan.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door mijack1985 »

Morgennacht (za.op zo.) mag ik op de 2906 rijden in Amsterdam. Volgens mij de laatste grijze Integro die Connexxion (Tours) heeft
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Michael »

Man, wat was het druk vandaag op het werk. Niet normaal.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door Klaasje »

Ik weet niet wat voor verjaardagsfeestje Marlies geeft maar ik hoor nu al voor de zoveelste keer vandaag een Ambulance door Groningen rijden.. :X
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #144

Bericht door deadlock »

Klaasje schreef:Ik weet niet wat voor verjaardagsfeestje Marlies geeft maar ik hoor nu al voor de zoveelste keer vandaag een Ambulance door Groningen rijden.. :X
Ik heb vernomen dat er objecten bij aanwezig zijn waar straf mee gegeven kan worden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten