Oude treinseries

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Oude treinseries

Bericht door fogeltje »

Wat betreft dat spoorlijnsjabloon voor Maaslijn moeten we iets verzinnen. Het artikel Maaslijn is door iemand terecht hernoemd tot Spoorlijn Nijmegen - Venlo. De rest is immers Staatslijn E. Maar alle artikelen voor 2007 hebben dat Maaslijnsjabloon. Ik denk dat het beste is dit overal aan te passen tot de sjablonen voor Spoorlijn Nijmegen - Venlo en Staatslijn E.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Oude treinseries

Bericht door fogeltje »

Om bovenstaande even centraal te houden: [wiki]Overleg_gebruiker:Frank#Maaslijn[/wiki]
"Een touringcar is geen bus"
Frank
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1509
Lid geworden op: za 31 mei 2008, 12:44

Re: Oude treinseries

Bericht door Frank »

Nu moet de discussie hoe we de frequenties invullen wat mij betreft zeker niet ondersneeuwen in dit topic, maar in bovenstaande discussie kwam ook de vraag naar boven of we moeten vermelden dat treinseries op zichzelf keren. Echt vermeldenswaardig is het niet (in tegenstelling tot een treinserie die altijd doorgaat als andere treinserie waardoor bijvoorbeeld nieuwe overstaploze verbindingen ontstaan). Als we dit wel doen stel ik voor niet een apart kopje keringen hiervoor te maken: het is waarschijnlijk de minst interessante opmerking op de pagina dus dat is echt niet nodig. Een apart puntje onder het kopje opmerkingen (of bijzonderheden) lijkt mij meer dan voldoende. Scheelt wat mij betreft een hele hoop overbodige opmaak die de pagina eerder onduidelijker dan duidelijker maakt.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Oude treinseries

Bericht door fogeltje »

Ik kan me in bovenstaande opmerking wel vinden. Misschien moeten we de discussie over frequenties afsplitsen naar een apart topic btw? Ik denk dat het wel een eigen topic waard is.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten