Mag ik even kwijt #145

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Thom91 »

Zware liefde voor deze loc.
Komt wel goed schatje.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Thom91 »

Hoe hebben ze Michael Schumacher gevonden in de sneeuw?

Watch the white line! Watch the white line!

:lol:
Komt wel goed schatje.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door deadlock »

XD
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Ronald »

Mm, ik kan niet meer inloggen op MijnNS met m'n account :?
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door JWM »

Michael schreef:Nog 1 dag werken dit jaar. Dinsdag alleen nog. Moet dan wel tot 22:00 werken. Dus rond 22:30 thuis. Moet alleen niet vergeten om met de fiets te gaan anders heb ik toch een probleempje.
Is de mcdonalds gesloten in de Nieuwsjaarsnacht?
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door webguy »

Ronald schreef:Mm, ik kan niet meer inloggen op MijnNS met m'n account :?
Wasn't me - ik ben op vakantie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Vinny »

deadlock schreef:Ik vind het ook hetzelfde als geld in de fik steken maar laat mensen alsjeblieft hun eigen ding doen, serieus. Ik geef 250,- per maand in de kroeg uit. So fucking what.
Ja. Ik drink nu een kop koffie in Zürich. Dan betaal je de hoofdprijs. Maar ik doe dat veel liever dan aan vuurwerk. Ik vind er namelijk niet veel aan...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Michael »

JWM schreef:
Michael schreef:Nog 1 dag werken dit jaar. Dinsdag alleen nog. Moet dan wel tot 22:00 werken. Dus rond 22:30 thuis. Moet alleen niet vergeten om met de fiets te gaan anders heb ik toch een probleempje.
Is de mcdonalds gesloten in de Nieuwsjaarsnacht?
Gelukkig wel. Wij gaan om 21:00 dicht. Moet er niet aan denken om in de nieuwjaarsnacht te moeten werken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Suus »

De McDonald's waar ik vroeger werkte ging op 24 en 31 december ook eerder dicht, zelfs al om 18:00 (wat ik vreemd vond, aangezien men normaal uit ging van een rush tussen 17 en 19 uur. Eerste Kerstdag was daarna de enige dag in het jaar dat McDonald's gesloten was, wat op Tweede Kerstdag altijd geëtter met de computer opleverde omdat men beide keren vergat aan te geven dat 25 december geen handelsdag was, en de computer geen omzet van 0 euro tolereerde. Op nieuwjaarsdag ging de boel om 11 uur open, zodat de eerste medewerkers pas om 9:00 aanwezig moesten zijn. Voor set-up hadden we twee uur, dit de levering altijd 's ochtends kwam omdat anders de drive-in werd geblokkeerd door de vrachtwagen (dit tot grote frustratie van de collega's een restaurant verderop, die daardoor ook van tijdsslot moesten wisselen). Daar kwam nog bij dat je op 31 december zowel maandsluit als jaarsluit had, waardoor op 1 januari een dubbele telling van de voorraad moet plaatsvinden, o.a. om niet-geregistreerd verspil te kunnen berekenen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Thom91 »

Doe dat eens in McDo topic plempen.
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Ardan »

Idd.. en Michael, sorry, maar we kennen je werktijden inmiddels wel.. :wink:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Suus »

Je kan ook gewoon beschaafd Nederlands spreken, Thom91. Dat Geenstijl-schrijven is zo ontzettend 2001.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Meltrain »

Wat een overwinning van Michael van Gerwen! Met 6-0 winnen van Adrian Lewis in de halve finale van het (PDC) WK Darts!
Op Nieuwjaarsdag is de finale tussen Van Gerwen en Peter Wright.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Ronald »

Bee schreef:Je kan ook gewoon beschaafd Nederlands spreken, Thom91. Dat Geenstijl-schrijven is zo ontzettend 2001.
Ik heb een collega die doet de hele dag zo praten. Behoorlijk irritant is dat...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Je kan ook gewoon beschaafd Nederlands spreken, Thom91. Dat Geenstijl-schrijven is zo ontzettend 2001.
En dat terwijl Geenstijl nog niet eens bestond in 2001! :O
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Suus »

Hehe, dat duurde lang voordat je het door had :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Jef400 »

Op dit soort momenten vind ik het jammer dat er een like functie op het forum ontbreekt.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Thom91 »

Bee schreef:Hehe, dat duurde lang voordat je het door had :P
Deze engel was toen al onder zeil :)
Komt wel goed schatje.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Jef400 »

Ik wens hierbij iedereen een prettige jaarwisseling en een gelukkig 2014 toe.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door marlies »

Ik wou vanochtend weer eens niet m'n bed uit, maar de kat wou (as usual) dat ik dat wel kwam want ze wou spelen en brokjes enzo. Op een gegeven moment leek ze het op te geven en ging ze naar de woonkamer. Hoor ik wat over de vloer slepen, en komt er ineens een kat mn slaapkamer in lopen met een speeltje in d'r bek. Vervolgens dumpt ze het op m'n bed. Zo van "als jij niet naar het speelgoed toe wilt komen, breng ik het speelgoed wel naar jou. En nu hup, entertain me!". Was zo'n ding aan een hengel. Ik vond het een dusdanig mooi vertoon van intelligentie dat ik het kattenbeest maar d'r zin gegeven heb ook :D
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Daniel »

Ideaal dat de Plus hier dit jaar een bakker had ingehuurd die met een oliebollenkraampje in de supermarkt stond (in de afgelopen weken ook al elke zaterdag) Ging daar een stuk sneller dan normaal bij een oliebollenkraam op oudjaarsdag :)

Hoewel... de dichtstbijzijnde kraam op straat hier moet wel heel slecht zijn want daar heb ik nog nooit een rij zien staan... zelfs niet op een dag als vandaag :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door marlies »

Eigenlijk zou ik ook even oliebollen moeten halen, en sowieso boodschappen voor vandaag en morgen. Maar geeeeeeeeen zin in de drukte en het vuurwerk :X
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door Daniel »

Vooral die drukte ja...al had ik vandaag allemaal oude oma'tjes die her en der in de weg stonden en was er voor de rest wel goed door te komen. 'tis natuurlijk ook erg handig om recht voor de weegschaal op de groentenafdeling te gaan bedenken wat je vanavond wilt eten :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door JeePee »

marlies schreef:Ik wou vanochtend weer eens niet m'n bed uit, maar de kat wou (as usual) dat ik dat wel kwam want ze wou spelen en brokjes enzo. Op een gegeven moment leek ze het op te geven en ging ze naar de woonkamer. Hoor ik wat over de vloer slepen, en komt er ineens een kat mn slaapkamer in lopen met een speeltje in d'r bek. Vervolgens dumpt ze het op m'n bed. Zo van "als jij niet naar het speelgoed toe wilt komen, breng ik het speelgoed wel naar jou. En nu hup, entertain me!". Was zo'n ding aan een hengel. Ik vond het een dusdanig mooi vertoon van intelligentie dat ik het kattenbeest maar d'r zin gegeven heb ook :D
Mooi is dat ja :)

Ik werk vandaag thuis, dus dacht lekker uitslapen tot een uurtje of 8. Zijn de katten om 7u al hyperactief aan het rennen en stoeien door het huis. Ik dus bed uit met het idee, sluit ze op in de woonkamer. Kan ik nog een uurtje slapen. Mooie theorie...

Praktijk: JeePee opent slaapkamerdeur, katten sjezen slaapkamer in en besluiten dat stoeien nog leuker is op en onder mijn bed. Bij voorkeur ook onder de dekens.... Om 7:15 onder de douche dus en maar aant werk...
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Mag ik even kwijt #145

Bericht door marlies »

:D

iedereen met katten weet dat die beesten eigenlijk de baas zijn in huis, blijkt ook maar weer
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten