Dagje oosten van het land.

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
dylanwild94
Berichten: 6189
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Dagje oosten van het land.

Bericht door dylanwild94 »

Op 28 december 2013 heb ik een tour gemaakt in het oosten van den landen.
Bij deze tour hoordt ook nog deze viedeo waarin in het verslag naar terug grijp maar er is meer gefilmpt als dat op de foto is gezet of andersom.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bNJrJLjn ... dZxAA&hd=1[/youtube]
Mijn reis begon in maassluis waar ik de eerste trein naar Rotterdam centraal te pakken en daar over te stappen op de intercity naar Leeuwarden tot Amersfoort waarna het touren echt begon.

1. op Amersfoort maakte ik mijn eerste foto van een SGMm 2 + SGMm 3 die klaar stond om te vertrekken richting hoofddorp.
Afbeelding
2. Ook heb ik deze GTW 2/8 op de foto kunnen zetten die zou gaan vertrekken naar Barneveld centrum, ik had een trein later naar ede-Wageningen.
Afbeelding
3. voordat mijn trein zou vertrekken ben ik nog even op het busstation geweest om daar even tunnelbus 4272 op de plaat te hebben gezet ook heb ik daar enkele bussen op de film gezet.
Afbeelding

Daarna ben ik in de trein naar ede-Wageningen gestapt en in ede-Wageningen ben ik nadat ik mijn trein die ik had van Amersfoort naar ede-Wageningen heb gefilmd in de plan v richting Arnhem gestapt.

4. in Arnhem heb ik mijn trein op de foto gezet die weer vertrekt in de richting van ede-Wageningen(ook heb ik de trein gefilmd)
Afbeelding
5. daarna na nog enkele treinen op de film te hebben gezet ben ik naar het busstation gegaan om daar bussen op de foto en film te zetten zoals deze syntus 5105
Afbeelding
6. ook heb ik daar de breng 5213,5240 en 5251 op de foto en film gezet.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9. en heb ik nog de breng 5369-524 op de foto en film gezet.
Afbeelding
10. daarna ben ik naar het velperplein gelopen.Hier heb ik een paar bussen op de film gezet en de breng 5234 op de foto.
Afbeelding
11. op de terugweg naar het station heb ik nog deze syntus optara solo 5313 op de foto gezet als lijn 400 naar Apeldoorn.
Afbeelding

daarna heb ik de trein naar Winterswijk gepakt om vervolgens over te stappen op de trein richting Zutphen en op zutphen in de trein naar Oldenzaal tot Hengelo en daar in de trein richting Zwolle tot Almelo. Op Almelo heb ik nog een paar trein gefilmd onder andere mijn trein tussen Hengelo en Almelo en de ic berlijn.
In Almelo ben in de trein naar Mariënberg gestapt.

12. in Mariënberg heb ik nog de trein die mij naar hierheen heeft gebracht op de foto gezet en de trein die me naar Zwolle heeft gebracht
Afbeelding
13.
Afbeelding
14. op Zwolle heb ik deze ddz nog op de foto en film gezet in de richting van Utrecht centraal.
Afbeelding
15. Ook heb ik deze dm90 van het kamperlijntje op de foto gezet die opgesteld stond langs het perron echter ging hij nergens heen.
Afbeelding
16. ook ben ik nog even naar het busstation gelopen waar ik deze plaat heb gemaakt.
Afbeelding

Na Zwolle ben ik via Amersfoort naar Amsterdam gegaan waar jeffreymeijer me opwachten op het centraal station. Na een hapje gegeten te hebben ben met hem en aanhang weer terug gegaan naar Amsterdam om nog even te kijken bij het Amsterdam light festival.

17. hier nog een paar foto's van het festival.
Afbeelding
18.
Afbeelding
19.
Afbeelding
20.
Afbeelding
21.
Afbeelding
22.
Afbeelding

Dit was mijn verslag hopelijk hebben jullie ervan genoten en reactie zijn altijd welkom.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
mijack1985
Berichten: 1022
Lid geworden op: za 22 jan 2011, 11:24
Locatie: Den Haag

Re: Dagje oosten van het land.

Bericht door mijack1985 »

Leuke foto's. Vind vooral foto 22 & 21 mooi.
Terry Hoitz: I'm like a peacock, you gotta let me fly!
The Other Guys (2010)

Het lot van een rij instructeur:"Hij heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast."
Michael
Berichten: 11771
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Dagje oosten van het land.

Bericht door Michael »

Leuk verslag.

Even een reactie op foto 9: Deze bus is van TCR (Taxi Centrale Renesse) 5369 is het Breng Wagenparknummer voor InfoXX en 524 is het TCR wagenparknummer
dylanwild94
Berichten: 6189
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Dagje oosten van het land.

Bericht door dylanwild94 »

kijk dat maakt het een stukje duidelijker :pos:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Dagje oosten van het land.

Bericht door Thom91 »

Hoe heb je dat stukje gemaakt dat die trein over je camera rijdt? Bij een overweg mag ik aannemen?
Komt wel goed schatje.
dylanwild94
Berichten: 6189
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Dagje oosten van het land.

Bericht door dylanwild94 »

je gewoon bij een overweg op Mss inderdaad :wink:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten