Het Grote Blundertopic #13

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Justin »

Justin schreef:Maar na 3 seconden ingecheckt te hebben, alweer vergeten dat je ingecheckt hebt... 8-) :lol:
Vanochtend was ik na 6 seconden al weer vergeten dat ik mijn telefoon en 3DS in mijn rugtas had gestopt... En ik maar zoeken 3 minuten lang, toen ik het opeens weer wist :').

Eerder deze week lag ik ook al languit op de vloer nadat ik een duikvlucht maakte in mijn slaap :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Michael »

Lopend een fles frituurolie openmaken gaat niet goed heb ik vandaag gemerkt. Ik zat helemaal onder de olie. :oops:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Daniel »

Kennelijk rondom de jaarwisseling toch niet voorzichtig genoeg met de fles champagne omgegaan... de kurk kwam er in ieder geval af met een knal waar een stuk illegaal vuurwerk nog niks bij was :P In elk geval is de vloer ook weer deels grondig met alcohol gereinigd :mrgreen: (en er bleef nog genoeg over in de fles)

En met jaartallen gaat het de eerste weken ook altijd zo geweldig... de score staat inmiddels op 1x 2013 bij het doorgeven van een verzekeringsmutatie aan de apotheek, maar in het formulier van m'n tandarts onderschepte ik nog een ingangsdatum van 1/1/1983... toen had ik nog niet eens tanden laat staan dat ik al geboren was :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Michael »

Ik was gisteren friet aan het scheppen op het werk. Maar dat ging blijkbaar iets te hard. De frietschep brak in twee stukken. Gelukkig hadden we nog een reserve.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door marlies »

Ik stapte gister op Amsterdam CS in de metro en omdat ik net 2 uur had gelopen wou ik graag zitten. Helaas was er geen zitplaats in de rij-richting vrij (ik word heel snel misselijk als ik achterom zit) dus ik liep de voorste deur uit om in de bak ervoor te gaan zitten waar wel genoeg plek in vrij was. En precies op dat moment klonk het geluidje en sloten de deuren. Sta je je dan ontzettend stom te voelen op het perron :roll:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Ardan »

marlies schreef:(ik word heel snel misselijk als ik achterom zit)
Ben jij ook al zo'n figuur? Dat zit allemaal tussen je oren, meer niet.
Hoe ga je dat trouwens doen in de Metropolis? Daar kun je alleen maar overdwars zitten :P Of je moet geluk hebben en helemaal voorin de drie enige stoeltjes hebben die vooruit gaan.
Ik doe ook maar wat
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door marlies »

Ardan schreef:
marlies schreef:(ik word heel snel misselijk als ik achterom zit)
Ben jij ook al zo'n figuur? Dat zit allemaal tussen je oren, meer niet.
Je evenwichtsorgaan en je ogen zitten inderdaad tussen je oren en door die twee wordt 't veroorzaakt ;)

Overdwars is niet ideaal, maar lukt nog wel. Helemaal omdat het niet zo lang is in de metro. Ik heb het een paar maand geleden nog in een ICM geprobeerd (die een nogal prettige loop hebben) om achteruit te zitten. Degene met wie ik reisde zag me langzaam maar zeker wit wegtrekken en na 20 minuten was ik echt kotsmisselijk en ben ik maar gaan staan. Gelukkig heb ik het binnen weten te houden, maar het scheelde niet veel. Ik ben er helaas gewoon gevoelig voor. Voor een lange autorit (of in een touringcar, die zijn na boten echt 't ergste) neem ik gewoon een pilletje, dat helpt enorm. Maar dat doe ik liever niet al te vaak.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

Ik neem ook wel eens een pilletje.
Komt wel goed schatje.
marlies
Berichten: 2083
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 15:34

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door marlies »

Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Thom91 »

Ik had het over paracetamol hoor! :lol:
Komt wel goed schatje.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door MdJ »

Tijdens een mini-symposium over de Bypass bij Kampen (bij station Kpnz daar waar de Hanzelijn op palen staat ipv op grond) mijn laptop vergeten en als eerste moeten presenteren. De overige 2-3uur dan maar vermaken met mijn mobiel en het studieverenigingsblaadje
Bij twijfel: gebruik beton.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door deadlock »

Mijn grootste blunder van vandaag is de verkeerde soort Bugles kopen. Deze is veel minder lekker met Danish Chef erop :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Daantje »

Ik ging vanavond sporten maar vergat mijn sportschoenen (n)

Had geen zin om naar huis te gaan om ze te halen en beide opties (op sokken of op m'n gewone schoenen) waren eigenlijk geen optie maar gelukkig kon ik schoenen lenen van een vrouw waar ik wel vaker tegelijk mee sport die net klaar was. Ze waren een beetje krap maar voor een uurtje ging het wel :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Suus »

Verdraaid, overheerlijke tomatensaus geknoeid op mijn nieuwe shirt. :N

Meteen maar even wat tandpasta over de vlek smeren, hopen dat de tip van ma ook echt werkt :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Suus »

Ga ik terug met het shirt om de tandpasta eraf te spoelen met behoorlijk warm water, stroomt zo al het water over het shirt heen over mijn voeten in plaats van in de gootsteen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door STF »

Zaterdagavond zat ik in een bus die echt nagenoeg leeg was (hooguit twee reizigers), ter hoogte van een bushalte in the middle of nowhere ging het STOP lampje aan. Vreemd, wie wil er hier nu uit vroegen de chauffeur en ik ons af want het is bij die rit zo ontzettend voorspelbaar waar men uitstapt; de 12ste en 31ste halte, verder nergens.

Niemand stapte uit, na het sluiten van de deuren direct weer het STOP lampje aan. Huh? Die knoppen zitten aan het bagagerek gemonteerd dus je kunt er niet per ongeluk tegen aan komen.
In het schemerdonker had ik bij het instappen helemaal niet gezien dat deze bus daarin afwijkt; heeft een vrij grote blauwe knop met wandelstok-symbool precies op kniehoogte tegen de zijwand gemonteerd bij de eerste rij (deurzijde), handig... Later tijdens de rit in bochten nog een paar keer met mijn knie tegen die knop aangekomen, maar net niet stevig genoeg, geen signaal.
Deze bus is pas nieuw, mij benieuwen hoe lang het duurt voordat ze die knop demonteren...
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door MdJ »

Denken dat je dinsdag en woensdag tentamen hebt en er op maandag achterkomen dat dat dus op woensdag en donderdag is.

Daar gaat mijn massage :(
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Suus »

Het kan erger, bijvoorbeeld op dinsdag erachter komen dat het tentamen op maandag en dinsdag is :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Soortvanhenk
Berichten: 298
Lid geworden op: vr 02 aug 2013, 00:27

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Soortvanhenk »

Michael schreef:Ik was gisteren friet aan het scheppen op het werk. Maar dat ging blijkbaar iets te hard. De frietschep brak in twee stukken. Gelukkig hadden we nog een reserve.
Die dingen zijn niet van metaal?
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door dylanwild94 »

nee bij restaurant de gele bogen zijn ze niet van metaal. :wink:
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Soortvanhenk
Berichten: 298
Lid geworden op: vr 02 aug 2013, 00:27

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Soortvanhenk »

Ach ja, het is ook crisis natuurlijk.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Daniel »

Heb ik op 't werk een mooi tooltje in elkaar gezet om het voor m'n collega's makkelijker te maken het chemisch afval in het juiste vat te gooien, krijg ik vanmiddag te horen dat er een afvalstroom ontbreekt. Had nog wel tig keer dat ding doorgelopen om zeker te zijn dat alles klopte, vergeet ik gewoon een van de meest gebruikte stromen notabene.
Morgen maar eens uitzoeken of ik nou gewoon een link vergeten ben of de hele vraag er niet in zit...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Verdraaid, overheerlijke tomatensaus geknoeid op mijn nieuwe shirt. :N

Meteen maar even wat tandpasta over de vlek smeren, hopen dat de tip van ma ook echt werkt :?
En werkte het?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door Suus »

Ja, werkt heel goed. Na twee uur was de vlek eruit (en rook het shirt naar mint...)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Het Grote Blundertopic #13

Bericht door dylanwild94 »

vandaag wilde ik en casper_rzb de connexxion 5132 vastleggen op de foto en video want die hadden we nog niet en reed toevallig op de 106. de bus is aan de camera ontkomen helaas. maar casper_rzb kwam met de opmerking toen ik wat later op de foto/videoplek aankwam. "hij is nog niet voorbij heb net een MAN langs zien komen." :roll: :')
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten