Dienstregelingen SRE 2014

Alles over het Openbaar Vervoer in Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.
Frans F
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 20:40

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Frans F »

fogeltje schreef:Wat is dan nog het nut van uitbesteden buiten een iets goedkopere chauffeur?
Het is wel wat meer dan "iets". Arriva laat zijn vervoer in de Bommelerwaard door Juijn uitvoeren. Dat scheelt per DRU 1/3 deel van de personeelskosten.
Frans F
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 20:40

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Frans F »

Yanaike schreef:Ik zat net toevallig in een VDL Berkhof Ambassador en die heeft 39+2+1 zitplaatsen, 41 staplaatsen en 1 invallideplaats. Maar als ik zo naar de ruimte keek leek het mij niet dat dat er allemaal inpast...
Mensen zijn tegenwoordig niet veel meer gewend. Toen de City de stadsdienst nog uitvoerde pasten er 85 man in een bus van 11 meter. En die gingen er ook in want de City had geen extra bussen voor de spits.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Klopt, maar dat gaat over meerdere lijnen waar ook gedeeltelijke met kleine bussen gereden wordt die Arriva zelf niet heeft. Maakt dat bij die ene lijn 26, die toch al steeds verder wordt afgeknepen, nog zoveel uit dan?
"Een touringcar is geen bus"
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Mr-W »

Frans F schreef:
Yanaike schreef:Ik zat net toevallig in een VDL Berkhof Ambassador en die heeft 39+2+1 zitplaatsen, 41 staplaatsen en 1 invallideplaats. Maar als ik zo naar de ruimte keek leek het mij niet dat dat er allemaal inpast...
Mensen zijn tegenwoordig niet veel meer gewend. Toen de City de stadsdienst nog uitvoerde pasten er 85 man in een bus van 11 meter. En die gingen er ook in want de City had geen extra bussen voor de spits.
Heb ooit eens met +-90 reizigers in Lijn 20 Helmond Station - Eindhoven Station gestaan in een Man Lions City,dit ging net en passagiers hadden tassen bij enzo. Amba passen ongeveer 75 reizigers in.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Yanaike schreef:Wat is een Amba precies? :oops: Ik weet wel dat die bussen met twee deuren vaak een trapje hebben na de tweede deur. Ik heb wel eens in dat soort bussen moeten staan en als het vol werd riep de buschaffeur dan idd om dat men verder naar achter moet doorschuiven. Bedoelen ze dan dat je daar boven moet gaan staan? Want dat lijkt me nou niet echt een pretje! Er zijn daar verder geen handgrepen meer etc.
Sorry, soms roest wat ik vast in afkortingen (zeker als ik typ op tablet) omdat ik denk dat de meeste mensen de afkorting voor de Ambassador wel kennen (met stationsafkortingen ben ik voorzichtiger omdat ik die ook niet allemaal ken). Dus mijn excuses :) Door Amba-haters wordt die bus overigens ook wel eens rAmba, ramba of Rammelbassador genoemd (samentrekking van rammel en Ambassador omdat vooral de eerste generatie snel ging rammelen, een euvel dat de bus is blijven houden, maar dat geldt eigenlijk voor alle bussen van tegenwoordig).

Ja, als de chauffeurs mensen oproept helemaal door te lopen moet je ook de verhoging in en dat zouden mensen standaard moeten doen. Dat kan bij streeklijnen vaak het verschil maken van iedereen kunnen vervoeren. Op lijn 99 vlak voor Grave moesten in de ochtendspits op de haltes vlak voor het busstation vaak mensen onnodig blijven staan. Als men gewoon doorloopt, past het vaak nog. Je kunt je boven prima vasthouden aan de hoofdsteunen. Dat doe ik overigens sowieso liever dan gebruik te maken van die hangende handvatten. Ik ben met 1,91 vrij lang en ik heb ook vaker gestaan in die verhoging. Dat gaat. Natuurlijk is het niet comfortabel, maar dat is staan in een bus eigenlijk nooit.

Ook zijn in die verhoging stiekem vaak toch nog een of twee zitplaatsen te vinden omdat alles blijft staan bij de uitstapdeur. Ik vecht me dan gewoon door naar achteren en ga nog lekker zitten. Dat mensen in het gangpad zuchten omdat ik erdoor wil kan me geen bal schelen.

Wat rugzakken betreft, dat is ook vooral hoe men ermee omgaait. Je hebt altijd van die klojo's die ze omhouden. Ik zet de mijne altijd tussen mijn benen, gezien ik een vrij grote rugzak altijd bij heb, scheelt dat redelijk wat.
"Een touringcar is geen bus"
Yanaike
Berichten: 1852
Lid geworden op: ma 02 dec 2013, 22:14

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Yanaike »

fogeltje schreef:
Yanaike schreef:Wat is een Amba precies? :oops: Ik weet wel dat die bussen met twee deuren vaak een trapje hebben na de tweede deur. Ik heb wel eens in dat soort bussen moeten staan en als het vol werd riep de buschaffeur dan idd om dat men verder naar achter moet doorschuiven. Bedoelen ze dan dat je daar boven moet gaan staan? Want dat lijkt me nou niet echt een pretje! Er zijn daar verder geen handgrepen meer etc.
Sorry, soms roest wat ik vast in afkortingen (zeker als ik typ op tablet) omdat ik denk dat de meeste mensen de afkorting voor de Ambassador wel kennen (met stationsafkortingen ben ik voorzichtiger omdat ik die ook niet allemaal ken). Dus mijn excuses :)
Geeft niet hoor. Ik ben de nieuweling hier en met de namen die sommige dingen in het OV toegewezen krijgen is het logisch dat men afkortingen gaat gebruiken. En ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet zo veel verstand heb van busmatrieel. Ik kan nog net het verschil zien tussen een stads- en een streekbus, veel verder kom ik niet :oops:

Wel vind ik dat er net zoals bij de NS een duidelijk verschil moet zijn in de normering hoeveel mensen er moeten staan. Een stadbus is daarbij net als een sprinter: die zijn er beiden op gemaakt om juist veel mensen (staand) mee te krijgen. Bij een streekbus, vind ik het net als bij een intercity geen overbodige luxe dat je kunt zitten (al is het in de spits natuurlijk weer een ander verhaal).
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Mr-W »

fogeltje schreef:
Yanaike schreef:Wat is een Amba precies? :oops: Ik weet wel dat die bussen met twee deuren vaak een trapje hebben na de tweede deur. Ik heb wel eens in dat soort bussen moeten staan en als het vol werd riep de buschaffeur dan idd om dat men verder naar achter moet doorschuiven. Bedoelen ze dan dat je daar boven moet gaan staan? Want dat lijkt me nou niet echt een pretje! Er zijn daar verder geen handgrepen meer etc.
Ja, als de chauffeurs mensen oproept helemaal door te lopen moet je ook de verhoging in en dat zouden mensen standaard moeten doen. Dat kan bij streeklijnen vaak het verschil maken van iedereen kunnen vervoeren. Op lijn 99 vlak voor Grave moesten in de ochtendspits op de haltes vlak voor het busstation vaak mensen onnodig blijven staan. Als men gewoon doorloopt, past het vaak nog. Je kunt je boven prima vasthouden aan de hoofdsteunen. Dat doe ik overigens sowieso liever dan gebruik te maken van die hangende handvatten. Ik ben met 1,91 vrij lang en ik heb ook vaker gestaan in die verhoging. Dat gaat. Natuurlijk is het niet comfortabel, maar dat is staan in een bus eigenlijk nooit.



Wat rugzakken betreft, dat is ook vooral hoe men ermee omgaait. Je hebt altijd van die klojo's die ze omhouden. Ik zet de mijne altijd tussen mijn benen, gezien ik een vrij grote rugzak altijd bij heb, scheelt dat redelijk wat.
Ik zet mijn tas meestal ook tussen mijn benen. Vind de staanplaatsen achterin de bus fijner omdat je dan makkelijker vast kunt houden.Ik heb met mijn 1,75M ook totaal geen last van dat het lager is.
Frans F
Berichten: 2116
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 20:40

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Frans F »

Mr-W schreef: Heb ooit eens met +-90 reizigers in Lijn 20 Helmond Station - Eindhoven Station gestaan in een Man Lions City,dit ging net en passagiers hadden tassen bij enzo. Amba passen ongeveer 75 reizigers in.
Sowieso heb ik altijd het gevoel dan de Man Lions een stuk ruimer zijn dan de Amba's. Ik krijg bij de Amba altijd een wat claustofobisch gevoel, maar dat kan ook aan de inrichting liggen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Suus »

Het komt vooral omdat de meeste bussen van het type Lion's City in Nederland geen zonwerende beglazing heeft (de oudste serie van Connexxion heeft het wel trouwens), Amba's en Citea's hebben dat altijd wel. Daardoor is een MAN van binnen veel lichter dan een Amba.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Mr-W »

Hermes traint chauffeurs extra voor rolstoelen
EINDHOVEN - Het Eindhovense busbedrijf Hermes gaat chauffeurs extra instrueren hoe ze moet omgaan met reizigers in een rolstoel. ED.nl
Volgens de voormalige commissie Gelijke Behandeling heeft het busbedrijf een Waalrese reiziger in een rolstoel gediscrimineerd door hem te weigeren. De man wilde op 20 februari 2013 bij Eindhoven Airport de stadsbus pakken.

De chauffeur zei echter mede dat de bus 'geen vrachtwagen' is.

Weet al bijna welke Chauffeur dit was,er zit 1 chauffeur bij op de stadsdienst van Eindhoven die zeer klantonvriendelijk doet naar iedereen met kinderwagens,vragen van reizigers en vermoedelijk ook naar rolstoelgebruikers.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Mr-W schreef:Hermes traint chauffeurs extra voor rolstoelen
EINDHOVEN - Het Eindhovense busbedrijf Hermes gaat chauffeurs extra instrueren hoe ze moet omgaan met reizigers in een rolstoel. ED.nl
Volgens de voormalige commissie Gelijke Behandeling heeft het busbedrijf een Waalrese reiziger in een rolstoel gediscrimineerd door hem te weigeren. De man wilde op 20 februari 2013 bij Eindhoven Airport de stadsbus pakken.

De chauffeur zei echter mede dat de bus 'geen vrachtwagen' is.

Weet al bijna welke Chauffeur dit was,er zit 1 chauffeur bij op de stadsdienst van Eindhoven die zeer klantonvriendelijk doet naar iedereen met kinderwagens,vragen van reizigers en vermoedelijk ook naar rolstoelgebruikers.
Zou me niet verbazen als die van gezicht ken :') Ik ken namelijk ook één chauffeur die er door zijn klantonvriendelijkheid uitspringt, maar volgens mij hoorde die bij het rayon van Helmond (als hij nog überhaupt werkt bij Hermes, is alweer flinke tijd geleden).
"Een touringcar is geen bus"
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Mr-W »

GEMERT - De verminderde bereikbaarheid met openbaar vervoer van Gemert Oost is volgens het college van B en W niet meer terug te draaien.

De Hermes dienstregeling is niet meer te wijzigen omdat de deadline daarvoor al in september verstreken is, zo laten B en W de gemeenteraad weten. De Dorpspartij diende eind november een motie in om bus 122 door Gemert oost te laten rijden. De motie werd aangenomen, maar is volgens B en W - in ieder geval dit jaar - niet uit te voeren.
ED.nl
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Men had natuurlijk ook de situatie rond het Gerardusplein busvriendelijk kunnen blijven houden, dan had de bus daar in ieder geval kunnen blijven rijden.
"Een touringcar is geen bus"
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door huibf »

ED.nl schreef: GEMERT - Mogelijk gaat er toch een bus door Gemert-oost rijden.

Doordat het drukken van de boekjes met dienstregelingen vertraging heeft opgelopen, is Hermes bereid een verandering door te voeren, mits die vóór het eind van deze maand wordt doorgegeven. Het gemeentebestuur moet dus snel beslissen.

De voorgestelde route is: St Annastraat – Burg. de Bekkerlaan – Groeskuilenstraat – Slenk – Heijtsveld – Burg. de Bekkerlaan – St. Annastraat. Bus 122 naar Eindhoven reed niet meer door Gemert-oost omdat 30-kmwegen niet geschikt zijn voor busverkeer.
Wie wordt er nu voor de gek gehouden ?
Ik heb hier toch echt een boekje liggen. En de losse lijnfolders zijn ook gewoon te verkrijgen.
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Mr-W »

Heb jij een busboekje :D
Volgens mij is dit weer eens een gevalletje Gemert Uberalles, in Laarbeek zaten een aantal jaar geleden toch ook de Wethouder te slapen en toen kwam er een slap compromis. En Geldrop is door een onvriendelijk centrum lijn 10 kwijt geraakt waardoor we nu met Buurtbus Geldrop-Mierlo zitten,volgens mij loopt het niet zo maar er staan geen reizigers aantallen op hun site,dus kan er niets zinnigs over zeggen.
Maar als deze wijzigingen voor het eind van de maand doorgevoerd kunnen worden kunnen de tijden in Helmond en/of Deurne dan ook iets schuiven om betere aansluiting op de s1900 te geven ?
Laatst gewijzigd door Wubbo op vr 17 jan 2014, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, was laatste bericht
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door huibf »

Ik heb nog wat gezocht.
De voorgestelde route in het ED is "variant 3" (van 3) toen lijn 122 is ingesteld.

Toen al de beste variant ! Maar tevens ook de duurste.
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door huibf »

Mr-W schreef: Maar als deze wijzigingen voor het eind van de maand doorgevoerd kunnen worden kunnen de tijden in Helmond en/of Deurne dan ook iets schuiven om betere aansluiting op de s1900 te geven ?
Ik had je al verteld dat de 26 niet verplaatst kan worden. Deze zit vast.
Later vertrekken wil dus zeggen later in Meijel aankomen en weer later in Deurne.
Wat eerder is ook weer hopeloos, wat dat wil zeggen in Meijel dus eerder vertrekken en dus daar de aansluiting missen.
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Mr-W »

huibf schreef:
Mr-W schreef: Maar als deze wijzigingen voor het eind van de maand doorgevoerd kunnen worden kunnen de tijden in Helmond en/of Deurne dan ook iets schuiven om betere aansluiting op de s1900 te geven ?
Ik had je al verteld dat de 26 niet verplaatst kan worden. Deze zit vast.
Later vertrekken wil dus zeggen later in Meijel aankomen en weer later in Deurne.
Wat eerder is ook weer hopeloos, wat dat wil zeggen in Meijel dus eerder vertrekken en dus daar de aansluiting missen.
Lijn 26 maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit. Bedoelde het meer algemeen,er rijden in Deurne namelijk ook nog een aantal buurtbussen + lijn 27.
Is het wijzigen van een aantal lijnen in Helmond wel mogelijk ? (51/54/25)
Hans
Berichten: 718
Lid geworden op: di 06 apr 2010, 20:43

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Hans »

Neem van mij maar aan dat voor het einde van de maand echt geen andere route gereden kan worden, TENZIJ het in de huidige rijtijd past. Maar dat lijkt me sterk.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Hans schreef:Neem van mij maar aan dat voor het einde van de maand echt geen andere route gereden kan worden, TENZIJ het in de huidige rijtijd past. Maar dat lijkt me sterk.
Heeft lijn 122 in Gimmert niet altijd wat speling? In de rustige uren (avond/zondag) iig wel. Dan staat de bus volgens mij ruim een kwartier koffie te drinken.

Ik zie net dat het op werkdagen iig niet kan. Men zou ook kunnen overwegen om de eis los te laten dat lijn 122 perse via het PP moet rijden en hem de route van de 25 laten rijden. Maar volgens mij win je daar ook niet veel mee, vooral omdat de route nogal onbetrouwbaar is. Bij de fietsenmaker in de bocht voor het Ridderplein kan de bus zich makkelijk vastrijden als er domme mensen aan het verkeer deelnemen.

Eventueel een grote lus door Gemert verzinnen zoals het in Bergeijk was of is. Komende vanaf het wonderschone Beek en Donk na Carrousel meteen linksaf, route 25 naar Gerardusplein en vanaf daar de oude 122 route naar PP en 121 route naar Carrousel. Eventueel wordt PP dan eindpunt, maar je zou niet al te veel rusttijd daar willen hebben zodat Gemert-oost relatief snel naar Eindhoven komen (dus zonder kwartier wachttijd).
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Buurtbus Laarbeek had vanmiddag 4 reizigers op één rit *bus* Toegegeven, drie ervan waren van familie Fogeltje :') En vanuit het ziekenhuis kon ik de Citea zien op lijn 22 richting Eindhoven.

Wat dat betreft vind ik het jammer dat ook het SRE gaat streven naar "zero emissie". Ik vind dat eerlijk gezegd onnodig geld weggooien, die bussen zullen wel weer flink duurder zien en je komt waarschijnlijk uit bij troep uit het buitenland (of levert VDL ook voertuigen met "zero emissie"?). Natuurlijk is schoner, beter. Maar de dieselbussen van vandaag zijn ook al best schoon (zeker als je vergelijkt met de bussen die pakweg vijf jaar geleden nog rond reden). Ik heb liever dat ze dat geld stoppen in het lijnennet.
"Een touringcar is geen bus"
Hans
Berichten: 718
Lid geworden op: di 06 apr 2010, 20:43

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Hans »

Over lijn 20 kan ik zeggen dat er per nieuwe dienstregeling (15 dec jl.) rijtijd is bij gekomen. DUS ER GEBEURD DEGELIJK WEL IETS !!

Ik hoor helaas nog steeds collega's van de streek klagen dat het op sommige momenten nog steeds moeilijk te halen is.
Daarnaast wordt er zeker in de middag, door onze stationschef nog wel eens geschoven met gelede wagens om er voor te zorgen dat er op een aantal ritten van lijn 20 in elk geval zo'n gevaarte zit.

En ja... die is iets minder snel dan een 12 meter bus.... maar ja, wat wil je? Helaas is niet alles mogelijk!! Liever meer plek en paar minuten later lijkt mij, dan moeten wachten op een volgende bus.
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door Mr-W »

Hans schreef:Over lijn 20 kan ik zeggen dat er per nieuwe dienstregeling (15 dec jl.) rijtijd is bij gekomen. DUS ER GEBEURD DEGELIJK WEL IETS !!

Ik hoor helaas nog steeds collega's van de streek klagen dat het op sommige momenten nog steeds moeilijk te halen is.
De rijtijd is nu ook in de spits haalbaar mits er gewoon 80 gereden wordt en niet zoals sommige chauffeurs zonder verkeer voor hun 65 a 70 rijden tussen Geldrop-Mierlo.Als er een trekker voor je komen te zitten lopen de vertragingen wel snel op,neem aan dat die chauffeurs daarom klagen dat de rijtijd te krap is.
De oude rijtijd was in de spits alleen maar haalbaar door chauffeurs die echt doorstampte zoals tegen begrenzer aan drukken en kickdown.
Hans schreef: Daarnaast wordt er zeker in de middag, door onze stationschef nog wel eens geschoven met gelede wagens om er voor te zorgen dat er op een aantal ritten van lijn 20 in elk geval zo'n gevaarte zit.
Ik weet dat jullie stationschef met materieel schuift in de middag want de rit van 15:09 wordt in principe gereden met een Citaro die de rest van de dag zijn rondjes maakt op Lijn 400 Eindhoven, Station - Airport. Ik waardeer dit van Hermes :pos: Helaas is het niet altijd voldoende en leidt het soms zelfs tot gevaarlijke situaties.(ja ik kan staanplaatsen best wel hebben maar niet als ik tegen andere aangedrukt sta en me met moeite aan een stoel kan vast houden,heb hier trouwens geen klacht over ingedient)

Ik weet niet of een dochterbedrijf van Connexxion nog gelede bussen over heeft,want die zijn in de SRE broodnodig om voldoende capaciteit te bieden.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Er staat nog zat troep van Duvedec weg te roesten, maar die zal gezien de eisen niet ingezet mogen worden (en dat is maar goed ook, liever een uit elkaar vallend ding van Diamond dan zo een grafding). Wat betreft nieuwere bussen, die zijn volgens mij allemaal in gebruik. Volgens mij zijn de laatste vrije Citaro's juist naar Eindhoven gekomen voor de 400.

Als je echt als sardientjes op elkaar staat ingepakt heeft wel één voordeel. De chauffeur kan zo lomp rijden als hij wil, omvallen doe je niet :mrgreen:
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6237
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Dienstregelingen SRE 2014

Bericht door fogeltje »

Weet iemand het wagenparknummer van het busje op lijn 460? Ik dacht dat het 48463 was, maar ik was vergeten bij het uitstappen nog een keer ter verificatie te kijken.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 44 gasten