Voor 15-12-2013 stond ook de andere 145 nog op het bord (pijl naar rechts), de lijn naar Eindhoven (niet via Airport). Alleen het GELE bord is dus opnieuw gedrukt. Beetje zonde om die blauwe ook te vervangen.Mr-W schreef:
Misser in de reisinformatie want lijn 460 is een van de eerste landelijk buurtbussen en heeft sinds die tijd alleen bij Zuid-Ooster/Hermes gereden.
Foto hieronder geeft bij toeval het bord weer met hierop de 4 hermeslijnen van voor 15-12-2013.
Overigens zien we dit wel vaker. Men deelt gelukkig, na aandringen elkaars ruimte. In Son en Breugel zie je nu ook GELE borden staan met hierop de Arrivalijnen, Als er gewoon plaats is op het bord dan moet dat zeker kunnen.
In Tilburg staan ook netjes de nummers van De Lijn op de BLAUWE borden.
In de beginperiode kreeg je dus onderstaande deze flauwekul. En gelukkig zag men in dat dit niet de gewenste situatie was. Elke vervoerder een eigen paal. Gelukkig na enig aandringen toch opgelost.
Pijlen zijn inderdaad de route. Overigens zag je ze vroeger wel vaker. In brabant ook (getuige lijn 141 en 142 in de foto hierboven) in SRE zijn ze ingevoerd bij de concessieingang.fogeltje schreef:Nee, maar het maakt het voor invalchauffeurs wel makkelijker. Geheugensteuntjes zijn nooit verkeerd op lijnen waar je (bijna) nooit op rijdt. Kost verder niks, die borden moesten toch gedrukt worden.
Overigens is het netjes opgelost. Wat te doen als er meer dan 8 (zelfs 11) lijnen op een halte komen.
Juist bord opdelen en de haltenkasten stretchen (ipv staten dubbelvouwen)
Wie zich afvraagt wat VERHOEF op de borden van SRE doet (enigste reclamevorm). Dat is de leverancier van de borden en de kunststof routekaarten en kunststof lichtdoorlatende haltevertrekstaten die sommige haltepalen hebben.
De lichtdoorlatende vertrekstaten staat ook bij toeval op een van de hier bovenstaande foto's.
(Het is meer hetzelfde effect als glasvezeldraadjes, er ziet achter het bord geen lamp, die zit hangt erboven)