kerstbanners

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Gesloten
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

kerstbanners

Bericht door Linkerspoor »

Zouden jullie de kerstbanners volgend jaar pas na pakjesavond in plaats van op pakjesavond willen plaatsen? Ik heb er echt een grote hekel aan dat ik voor/tijdens sinterklaas al kerstdingen zie.

Verder vind ik het leuke banners hoor! En een leuk idee. Het is alleen te vroeg uitgevoerd.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: kerstbanners

Bericht door STF »

Eigenlijk zou het 7 december er pas op mogen staan want op 6 december is het sinterklaas in Luxemburg ;)
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: kerstbanners

Bericht door Karl »

Zes december is dan ook de naamdag van de goedheilig man.
Het is een spectrum.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: kerstbanners

Bericht door Daan »

Linkerspoor schreef:Zouden jullie de kerstbanners volgend jaar pas na pakjesavond in plaats van op pakjesavond willen plaatsen? Ik heb er echt een grote hekel aan dat ik voor/tijdens sinterklaas al kerstdingen zie.

Verder vind ik het leuke banners hoor! En een leuk idee. Het is alleen te vroeg uitgevoerd.
Je maakt je druk om 4 minuten...?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: kerstbanners

Bericht door Karl »

Bij de spoorwegen gaat de dag pas over in de volgende om vier uur 's ochtends. :p
Het is een spectrum.
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: kerstbanners

Bericht door Dubbele P »

Nee, maar 5 december is pakjesavond, 6 december is het Sinterklaas (verjaardag) dus wat dat betreft heeft Linkerspoor wel gelijk. In feite moet je dus pas vanaf 7 december Kerst laten zien. Maargoed, in de tuincentra hier in de buurt is de Kerstshow al vanaf begin oktober te bewonderen :P
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: kerstbanners

Bericht door Linkerspoor »

Daan schreef:Je maakt je druk om 4 minuten...?
Ze stonden er al eerder op dan toen ik mijn bericht typte, dus het ging om meer dan 4 minuten. Maar al waren het 4 minuten, ja ik me druk om 4 minuten! Hoewel, ik had het zelfs ook niet leuk gevonden had als de banners er bijvoorbeeld 4 minuten na twaalf op stonden.

Het is nog meer dan twee weken voor het kerst is. Waarom moeten dan al perse nu meteen die banners erop. Tijd zat er voor nog, toch? Veel mensen, waaronder ik, vieren bijvoorbeeld dit weekend Sinterklaas. Ik weet dat het overal en in het hele land gebruikelijk is zo snel mogelijk naar kerstsfeer over te gaan, maar wat mij betreft doet ovnl daar niet aan mee.

Maar goed, als jullie toch perse met de hype overal mee willen doen om zo snel mogelijk over te gaan op kerstsfeer, doe het dan in ieder geval minimaal na Sinterklaas, al zijn het maar 4 minuten!
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: kerstbanners

Bericht door tsov »

Oftewel: volg het voorbeeld van de gemeente Amsterdam, daar is het verboden voor 6 december kerstbomen te verkopen :wink:
Al zag ik ze op 27 november al in Oostzaan staan :shock:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: kerstbanners

Bericht door Jurjen »

Omdat ik Sinterklaas ook als een feestdag zie, wil ik graag verzoeken voortaan de feestdagen-banners minstens een week voor Sinterklaas uit de kast te trekken! Bedankt.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: kerstbanners

Bericht door Chauf21 »

Het punt is duidelijk, dank voor de inbreng.
We hebben besloten om een volgende keer wat beter te letten op het moment van plaatsing.
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: kerstbanners

Bericht door Linkerspoor »

Bedankt.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: kerstbanners

Bericht door deadlock »

Ik vind dit misschien nog wel een groter non issue dan de burka discussie in de politiek en ik ben Sinterklaas adept :D
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: kerstbanners

Bericht door Daan »

Haha :P

Anyway, het punt lijkt me nu wel duidelijk, en dit topic gaat wat mij betreft op slot.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten