Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Richting Vrederust staan ook de haltes door elkaar, maar dat wordt onderaan de pagina al door de HTM zelf gemeld.
Bij de andere lijnen gaat het wel goed.
Nou, bij meer lijnen is het een zootje. Het is sowieso een prutsite. Er staat geen fatsoenlijke lijnenkaart meer op (ja, één van tram en één van de bus, apart dus) en complete dienstregelingen per lijn zijn ook niet meer te vinden.
En klopt het nu echt dat bijvoorbeeld lijn 24 naar Kijkduin z'n laatste rit heeft om 23:23 uur van het Centraal Station? Wat een plattelandsdorp is Den Haag geworden zeg :?
Ik vermoed trouwens dat het iets simpele is als sorteren op ritnummer in plaats van vertrektijd. Op sommige dagen zullen ritnummers oplopend zijn, de meeste dagen echter niet.
Bij halte Anne Frankplein stad-uit in Utrecht is de haltepaal "gestolen". Ding lag eerst naast de halte gezien hij in de weg stond voor de te plaatsen abri, maar nu staat er wel een abri maar ligt en/of staat er geen haltepaal meer
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Op het busstation van Apeldoorn kwam lijn 2 met een optare aanrijden met op de film "Rijkskantoren Apenheul".
-Bestemming is tegenwoordig "Apenheul via Rijkskantoren"
-en daar waar dat ding reed had het "station" moeten zijn; de vervolgrit is lijn 5 naar Woudhuis namelijk
Of het "weer" fout is of "nog steeds" fout is weet ik niet, maar in Amersfoort staan de treindelen voor Den Haag en Rotterdam (vertrek '10 en '40) verkeerd om op TBP's. Het wordt wel omgeroepen: "...in tegenstelling tot wat IN de borden staat rijdt het voorste deel..." enzovoort.
Ronald schreef:Vaag dat het niet op te lossen is dan.
Volgens mij is het prima op te lossen maar is het nooit meer omgedraaid nadat ze er een keer zo op gezet zijn wegens een omleiding via Hilversum. 'tis in elk geval vooralsnog de langstdurende storing in InfoPlus te Amersfoort tot nu toe en zelfs de nieuwe dienstregeling heeft niet geholpen de boel goed te krijgen.
(Eerder was er eens een probleem met ontbrekende vleugeltreinen gedurende de zomeruitsnijding waarin voortreinen niet reden, maar dat was aan het einde van dat wijzigingsblad gewoon weer opgelost)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Ik zocht eigenlijk heel wat anders toen ik deze in de InfoPlus DVS data op OVtijden.com tegenkwam. Kennelijk heeft men een setje ICMm weten tegen te houden in z'n intenties die Sprinter jaren geleden na te doen...
11744 13.40 NSR Intercity Den Haag C./Rotterdam C. 6 ICM (4) + ICM (4) Rijdt niet verder dan Den Haag Centraal
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Vanmiddag was er een tijd geen treinverkeer Gouda - Den Haag, waarschijnlijk is die vleugel een tijdje opgeheven en daarna weer ingelegd (met bijbehorende melding) :)
De qbuzz datastroom naar GOVI is al de sinds 14u brak en sinds 21uur helemaal down. Daardoor nu geen appjes en DRISsen actueel. Eerg ongelukkig nu daar nu juist sneeuw ligt......
Ronald schreef:Sinds afgelopen weekend werkt het opvragen van dienstregelingen op de Connexxion-site bij mij niet meer in Google Chrome. Wel in Internet Explorer.
Ah, sinds afgelopen weekend werkt het dus weer in Internet Explorer... daarin werkte het namelijk al maanden niet. Vreemd genoeg kon ik in die maanden wel gewoon via breng.nl en hermes.nl diezelfde dienstregelingen bekijken terwijl dat in feite de Connexxion-site met een andere skin is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
9292 ligt plat. Daardoor ook heel veel apps en sites die afhankelijk zijn van het shared service center van 9292, zoals de InfoPlus vertrektijden en ovradar.nl.
Zie hier waarom 9292 als single point of failure onhandig is. Het is niet de eerste keer dat 9292 problemen heeft...
Geert schreef:9292 ligt plat. Daardoor ook heel veel apps en sites die afhankelijk zijn van het shared service center van 9292, zoals de InfoPlus vertrektijden en ovradar.nl.
Zie hier waarom 9292 als single point of failure onhandig is. Het is niet de eerste keer dat 9292 problemen heeft...
Ik denk dat ze weer ge DDoS'ed worden :/
Naast NS ligt daardoor ook de datastroom naar GOVI van HTM,RET, Veolia en Arriva plat. Hierdoor staan er in heel wat gebieden alle DRIS'jes op statisch. En dan te bedenken dat Qbuzz/U-OV ook maar wat graag via 9292 wilt gaan leveren.
I&M moet eens wakker worden.